Bu fic benim ilk kitabımdı bu yüzden bir sürü hata var ve asla benim tarzımı yansıtmayan bir kitap pek sevmiyorum umarım sizin hoşunuza gider
öbür kitaplarımı okursanız daha mutlu olurum<3
---
FelixÜniversiteye başladığımızdan beri tek yaşıyordum fakat artık sıkılmaya başlamıştım. Eğer en başında arkadaşlarımla yaşamayı kabul etseydim şu an bu durum yaşanmayacaktı lakin artık çok geç çünkü onlar 1+1 bir evde yaşıyolardı ve o eve 3 kişinin sığması imkansız. Tamam belki imkansız değil ama malum oksijene ihtiyacımız var.
Benim yaşadığım ev de pek büyük sayılmazdı (benimki de 1+1) ama 2 kişi rahat yaşayabilirdi.
Her neyse okulda tanıdığım birkaç kişiye sormayı planlıyordum bugün belki yardımcı olabilirlerdi. Sonuçta denemekten zarar gelmez.
Dersim 10.00'da başlıyordu. Öğle arasında bu oda arkadaşı işini halledecektim. Evden çıkmadan önce en yakın 2 arkadaşıma mesaj attım. Evlerimiz çok uzak olmadığı için buluşup gidiyorduk.
---------
2+1
Felix:
ben cikiyorummDedos:
tm bekliyoruz aynı yerde.---------
Evden çıktım ve 5-10 dk sonra yanlarına vardım.
"Selam!"
"Selam Lixie" Seungmin bana böyle seslenmeyi severdi.
Biz özel selamlaşmamızı yaparken Chan söylenmeye başlamıştı bile.
"Hadi olm geç kalıcaz"
"Tamam tamam"
Ayrılıp yola koyulduğumuzda bu oda arkadaşı meselesinden bahsetmek istedim.
"Ben tek başıma yaşamaktan sıkıldım diyorum ki eve birini alayım"
"He ordan da fık fık yapın" dedi göz kırparken. Neyi kast ettiğini hepimiz anlamışızdır.
"Ya saçmalama"
"Neden olmasın"
Dalga geçiyorlardı benimle o yüzden altta kalmamak için ben de onlara takıldım.
"Hayırdır siz de mi yapıyorsunuz da bu kadar iyi biliyorsunuz???"
"Hayır be ne alaka?!"
dediler aynı anda. Bu tepkilerine tek kaşımı kaldırarak baktım sadece ve bir şey söylememeye karar verdim. Her şey beklenirdi bu ikisinden küçüklüğümüzden beri hep benle olduklarından daha yakınlardı. Dışlamıyorlardı fakat öyle olduğunu anlamak çok da zor değildi.
Ben bu düşüncelere dalmışken okula gelmiştik. Kapının önünde ayrılıp sınıflarımıza gittik.
*Öğle arası*
Sonunda günün beklediğim saati gelmişti bizimkilere yanlarına gitmeyeceğimi kısa bir mesajla haber verdikten sonra tanıdığım insanların yanına gidip oda arkadaşı arayan olup olmadığını sorabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
and they were roommates | hyunlix
FanfictionLee Felix kendine oda arkadaşı ararken karşısına O çıkar... Texting ve düz yazı karışık<3