6-Jiyoo

92 8 9
                                    

Olduğum yerden yapabildiğim tek şry onları izleyip olanlara anlam vermeye çalışmaktı.

Hyunjin bir anda çekilip birkaç adım geriye attı ve bir ona bir bana baktı.

"Felix bu ben-"

"Sevgilisiyim"

Ne? Sanırım her şeyi tamamen yanlış anlamıştım ama eğer öyleyse Hyunjin neden beni öpmek için an yaratsın ki? Yoksa benimle dalga mı geçmeye çalışıyordu? Bunları düşünürken gözlerimin yanmaya başladığını hissedebiliyordum. Bu yüzden arkamı dönüp yürümeye başladım. Hyunjin sadece o kızla bağrışıyordu muhtemelen gittiğimi bile fark etmemişti.

Eve gittiğimde kendimi direkt banyoya attım. Soğuk bir duş aldıktan sonra balkona çıkıp oturdum. Olanları aklımdan çıkaramıyordum.

Birkaç dakika sonra kapı sesini duyduğumda Hyunjin'in geldiğini anladım.

Hyunjin:

Jiyoo beni öpeli ve üstüne klasik büyük kavgalarımızdan edeli 1 saat olmuştu. Psikolojik olarak yorgun hissediyordum. Hem onun yüzünden hem de Felix her şeyi yanlış anlamıştı. Kötü hissettiğini anlamak için kör olmak gerekiyordu. Şimdi eve girmiştim ona her şeyi açıklamak istiyordum.

"Felix!" ses yoktu. Bu yüzden tek tek odaları gezmeye başladım. En sonunda balkonda dikilen küçük bedeni gördüğümde hızlıca yanına gittim.

"Felix? Tanrım çok korkuttun beni evde yoksun sandım"

"Bir önemi var mıydı ki"

"Tabii ki var"

"Neden kız arkadaşın olduğunu söylemedin ki? Yani tamam zorunda değildin ama en azından hani ona göre davranırdım biliyorsun yanlış anlama yani aramızda tuhaf anlar yaşandığı için söylüyorum. Hyunjin sorunun ne senin? Neden söylemedin?" yine hızlı hızlı konuşuyordu ve bunu yaptığında o kadar tatlı oluyordu ki.

Gözlerinin dolmaya başladığını fark ettiğimde hemen kollarımı küçük bedenine sardım. Çok geçmeden o da kollarını boynuma sardı.

"Onun adına özür dilerim. Sevgilim olduğunu söylemedim çünkü yok o kız benim eski sevgilimdi ve biraz takıntılı hala kabullenemiyor bazı şeyleri. Muhtemelen sevgilim olana kadar da kabullenmeyecek" Bunu dememle aklına fikir gelmiş olacak ki bir anda kafasını kaldırıp bana baktı.

"Seni bırakması için sevgili rolü yapabiliriz"

Cevap verecekken telefonum çaldı. Ondan ayrılıp içeri girdim ve telefonu cevapladım.

"Hyunjin Minho'nun beni bırakma sebebini öğrendim ve planım var hemen gel Felix'i de getir"

"Şey tamam geliyoruz"

Telefonu kapattığımda Felix de yanıma gelmişti.

"Bir şey mi oldu"

"Jisung Minho'yla ilgili bir şey öğrenmiş bizi çağırıyor"

"He tamam gidelim"

Jisung'un bana attığı konuma gittik. Cafe gibi bir yerdi. İçeri girdiğimizde herkes gelmiş bizi bekliyordu.

"Bak geldiler ne oldu hemen anlat artık" dedi Changbin sabırsızca.

and they were roommates | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin