4-Parti

92 8 7
                                    

Odaya girdiğimde Hyunjin duştan çıkmış üstünü giyiniyordu.

"Çok özür dilerim" panikleyip hemen kapıyı kapattım. Birkaç dakika geçtikten sonra Hyunjin kapıyı açtı.

"Hey bu kadar paniklemene gerek yok"

"Ne bileyim bir an öyle görünce şey oldu"

"Ne oldu" yüzündeki sırıtıştan benimle uğraştığını anlamak zor değildi.

"Ya şey işte hani beklemiyordum ses gelmeyince bir şey oldu sandım"

"Hmm tamam bir şeyim yok daha iyiyim sabaha göre"

"Sevindim bunu duyduğuma"

"Dersin geç mi bitti" önümden geçip salona doğru ilerledi.

"Hayır Chan ve Seungminle birlikteydim" ben de peşinden gidiyordum.

"Beni bu halde yalnız bıraktın" bir anda durup bana döndü aramızda çok az mesafe vardı.

"Ya şey aslında ben onlara dedim Hyunjin yalnız ona bakayım diye ne olacak dediler yoksa amacım seni yalnız bırakmak değildi kırıldıysan özür dilerim" gerildiğim için hızlı hızlı konuşuyordum yine.

Kıkırdadı ve yüzüme doğru eğildi "Bu halin çok tatlı" dediğinde kızardım.

"Teşekkür ederim" yüzüne bakmamak için kafamı aşağı eğdim.

"Bu kadar utangaç olmana gerek yok benim yanımda uğraşıyorum sadece seninle" parmağıyla çenemden ittirio kendine bakmamı sağladı.

"Biliyorum ama elimde değil istemeden oluyo" dedim gözlerinin içine bakarak. Ne zaman bu kadar yakışıklı olmuştu bu??

"Anladım" geri çekildi ve koltuğa oturup televizyonu açtı.

"Bu arada cumartesi günü Chan ve Seung kahvaltıya gelecek akşam da partiye beraber gideceğiz" dedim otururken.

"Tamam" yüzüme bile bakmamıştı televizyonla ilgileniyordu.

Bu hareketine göz devirip ben de izlemeye başladım.

*Cumartesi*

Sabah Hyunjin'le birlikte kahvaltıyı hazırladık. Daha sonra Chan ve Seung geldi ve hep birlikte sohbet eşliğinde kahvaltımızı yaptık.

"Fotoğraf çekelim de paylaşalım"

"Olurr"

Hyunjin telefonunu çıkarıp fotoğrafı çekti ve hemen paylaştı.

-----

Hwanghyjn  Chanmin ve Felix'le kahvaltiii

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hwanghyjn  Chanmin ve Felix'le kahvaltiii

Chrisbang  Chanmin ne ya
      >Kimmin  bizim ship adimiz dedos
      >Chrisbang  heeee
      >Yinyang  harbi dedosmussun sen
      >Chrisbang  milletin diline dustum senin yuzunden Seung

and they were roommates | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin