2-Taşınma

107 8 10
                                    

Eve az kalmıştı. Bu yüzden beraber yaşarken dikkat etmemiz gereken şeyleri dile getirmek istedim.

"Şey bazı kurallar koymamız gerek"

"Tabii ne gibi?"

"Öncelikle 1 odada beraber kalıcağımız için birbirimizi rahatsız edecem davranışlardan kaçınıcaz ve kendimize ayırdığımız alan dışına çıkmıcaz"

"Neden aynı odada kalıyoruz?"

"Çünkü başka oda yok"

"Bunu bilmiyordum
"Daha önceden belirtmem gerekirdi haklısın"

"Her neyse denemekten zarar gelmez"

"Öbür kural ise eve arkadaşlarımız dışında birini getirmek yasak eğer çok istıyosan "fık fık" yapmayı-"

"Fık fık mı" kahkaha atmaya başladı.

"Arkadaşım yüzünden alışmışım cinsel ilişki işte."

Hala gülüyordu.

"Of!"

"Tamam tamam gülmüyorum"

"Pekala ne diyordum heh eğer çok istiyorsan o kişinin evine falan git ya da otel bulun ne bileyim"

"Tamam başka bir şey var mı"

"Şu anlık yok eğer istersek yenilerini ekleriz"

Konuşmamız bittiğinde eve gelmiştik bile. Kapıyı açtım önce o girdi peşinden ben girdim ve kapıyı kapattım.

Neyin nerede olduğunu gösterdikten sonra beraber salondaki koltuğa oturduk.

"Ee ne düşünüyorsun"

"Güzel bi' evin var seni yansıtıyo"

"Yani kalıcak mısın benimle" heyecanla suratına döndüm.

"Evet" sıcak bir gülümseme belirdi yüzünde.

"Yaşasın!!" heyecanıma yenik düşüp bir anda boynuna sarıldım. Fakat ne yaptığımı fark edine geri çekildim.

"Kusura bakma bi' an heyecanlandım"

"Artık resmiyeti bıraksak mı yani normal arkadaşlarınla nasılsan öyl davranabilirsin bana ben de öyle yapacağım"

"Tamam denerim"

Tüm gün birbirimizi daha iyi tanımak için konuştuk. Akşam Hyunjin arkadaşının evine döndü yarın sabah eşyalarını buraya getirecekti. Yatmadan önce odanın ona ait olan kısmını hazırladım ve erken kalkacağım için hemen yatağın yolunu aldım.

*Ertesi gün*

Sabah normalden biraz daha erken kalktım ve Hyunjine yerleşmesinde yardımcı oldum. Daha sonra okula gitmek için arkadaşlarımla her sabah buluştuğum yere doğru yol çıktık.

"Günaydınn"

"Günaydın Lix yeni oda arkadaşın mı?"

"Evet"

"Merhaba ben Hyunjin"

"Ben Seungmin bu da Chan"

"Memnun oldum"

Bu kısa tanışma faslından sonra okula gittik.

*Okuldan sonra*

--------
2+1

Minnie:
Felix diyoruz ki aksam hep beraber bisiler yapalim hatta hyunjin de arkadaslarini cagirsin kaynasiriz

Felix:
harika fikir sorim hemen

and they were roommates | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin