O pamuk ellerinizi yorup oy verir misiniz? Ha bir de yorum... Gerisi siz de,,<3😚
Bölüm şarkısı;Şebnem Ferah. W. Teoman.- İki Yabancı.
**
Pars Demiralkan
BUGÜNÜN yorucu bir gün olarak geçtiği söylenemezdi.Okulda başımı sıraya yaslamış, neredeyse tüm gün uyumuştum. Okulda bana ruhsuz derlerdi ancak bunun pek umrumda olduğu söylenemezdi. Çoğu zaman kitap okur, bazen de derslere yüklenirdim.
Ardından dershaneye gitmiştim. Sonrasında da eve gelmiştim ve dört-beş saat yine uyumuştum. Geçmiş günlerin yorgunluğunu atıyor olmalıydım...
Az önce de yataktan kalkıp sıcak suyla bir güzel duş almıştım. Başımda ağrı vardı. Şimdi ise belimdeki havluyla gardırobuma doğru ilerliyordum.
Siyah bir kazağı arkamda duran yatağa fırlattım, altına da siyah -içi pamuklu bir eşofman ve içine giymelik bir kaç içlik çıkarttım.
Tam arkamı döneceğim sırada, yanımda duran komodinin üstündeki telefonumun tirediğini gördüm. Hep titreşimde kullanırdım telefonumu.
*
Arayan Orkun'du. Okuldan olan tek arkadaşım oydu. Biraz serseri tipti ama bu sorun değildi. Şahsıma yapılan bir durum yoktu. Muhtemelen yarın akşam okulda düzenlenecek olan voleybol maçını izlememiz için arıyordu. Aramayı açtım.
"Efendim?" Dediğimde telefonu hoparlöre verip yatağımın köşesine, biraz ilerime koydum.
"Naberrr!" Orkun'un sesi tiz çıkmıştı. Arkadan gelen müzik ve kadeh tokuşturma sesleri onun sesini bastırıyordu.
Sesim ona ulaşsın diye biraz sesimi yükselttim, "Sarhoş isen hiç konuşmayalım, Orkun. Vaktimi çalma. Uyumam gerek." Psikologa gittiğimi söyleme fırsatım olmamıştı henüz.
İlk seansın üstünden altı gün geçmişti ve yarın öğleden -okuldan- sonra dershane yerine psikologa gitmem gerekiyordu.
"Kanki, yarın akşam ki maçı izlemeye gelmelisin! Hoş kızlar olacak gibi duruyor! Şimdiden barda, yarınki maça davet ettiğim üç adet sarışın kız var. Göğüsleri ise-"
Belimdeki havluyu yere indirdim o anki sinirle ve giyinmeye başladım. İnsanları obje olarak göremezdi. Bu kimsenin haddine değildi.
"Şu hayatta düşüneceğim en son şey kızların fiziksel özellikleri, Orkun. Kimin nasıl olduğu veya kimin geldiği beni ilgilendirmiyor. Eğer ki pezevenk değilsen kızları süzmeyi bırakmalısın." Göğsümü şişirdim, "Eğer yorgun olmazsam yarın orada olacağım. Maçı izlemeye geleceğim."
"Bir kadeh daha lütfen!" Dediği an telefonu tekrar elime aldım.
Orkun karaktersizin tekiydi ama içimi ona açtığımda bana yardımcı oluyordu. Biliyordum, arkadaşlığımızı bitirmem gerekiyordu belki de ama ben insanlardan çabucak kopan biri değildim.
Aynı zamanda üstümü de çoktan giyinmiş, kendimi sıcak yatağımın içinde kıvırmıştım. Aramayı kapattığım an ekranda bilinmeyen numaradan gelen bir mesajın olduğunu gördüm. Saat gecenin biri olmuştu.
Çift tıkladım mesaja ve yastığımı boynumun altına iyice yerleştirerek okumaya başladım.
+05*********: Seni tanıyorum. (00:15)
Mesaj yaklaşık bir saat önce gelmişti ve ben yeni görüyordum. Yatakta huzursuzlandığımı fark ettim ve uzunca süre düşündüm.*
Ve sonunda yanıt vermeye karar verdim. Ancak normalde bilinmeyen numaralara yanıt vermezdim. Boşluğuma gelmiş olmalıydı.
Ben (P): Anlamadım? (01:25)
Okundu. (01:45)
Yazıyor. (01:46)
+05*********: Sen de beni biliyorsun. (01:47)
İçimde her saniye yükselen adrenalin beni rahatsız ediyordu. Kimdi bu? Kimseye numaramı vermemiştim. Yatakta doğruldum.(P): Kimsiniz ve sizin dediğinize göre, sizi nereden, nasıl tanıyorum? (01:59)
Okundu. (02:00)
Yazıyor. (02:00)
+05*********: Unutma. Yalnız ruhlar daima birbirini tanır. (02:02)
BÖLÜM SONU.
***
nasılsınızzz?
NASILDI AMAA EHEHE TEXTİNG İLK DEFA YAZIYORUM AŞIRI EGLENCELİYMİS BEE
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!
sağlıcakla<33
Instagram: hayallerimin.otesi7
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLERİDEKİ ÇUKUR. - (YARI TEXTİNG!)
EspiritualKaderlerine atılan kördüğümler, ip söküğü gibi ayrılmaya başladı. Ailesinin, kendi ruhundan büyük, baskılarından dolayı psikoloğa giden bir oğlan. Pars Demiralkan. Adam önüne bakıyor, ilerideki çukuru fark ediyor ancak batacağını bilmesine rağmen y...