5.- NE YAZIK, DEMİŞTİN, SEVGİ YOK HİÇ GÖZLERİNDE.

36 4 50
                                    

Oy verip yorum atmayı unutmayalım<3!


1 aydan fazladır bölüm gelmiyor, sebebini biliyorsunuzdur diye düşünüyorumm (bilmeyenler Evrenden Öte, adlı kitabımın son bölümündeki açıklamaya bakabilir.)

Ancak bu kitabı kendimi kötü hissettiğimde yazıyorum. Halim varsa yazıyorum. Pars ve Liya'nın arasındaki o çekimi hissetmek için yazıyorum... Kısacık bölüm ama içinizi sıcacık edeceğine eminim...

Hoş geldiniz okumaya tekrardan! Tekrardan. Aynı zamanda'

*

Bölüm Şarkısı: Where's My Love..


****

****



SEVGİ YOK HİÇ GÖZLERİNDE.


Pars Demiralkan


Soğuk suyu yüzümle buluşturdum.

 Dün gece bilinmeyen bir numara tarafından atılan mesaj vardı. O kişinin kim olduğunu sormamıştım, nedenini tam olarak kestiremiyordum ama bunu sınıfta beni aşağılayan herhangi bir kişinin yapma olasılığı yüksekti. Bu yüzden pek kurcalamak istemiyordum açıkçası. 

Sınıftakiler öyle karaktersizdiler ki... Sırf içime kapanık biri olduğum için, okuduğum kitaplar onların göz zevkine hitap etmediği için, giyimim sürekli siyah olduğu için, Orkun hariç hiç arkadaşım olmadığı için okulda dedikodu çıkaracak kadar karaktersiz ve iğrençlerdi. Ruhsuz. Hayır, bu kelime seni ifade etmiyor. Sen onların, olmanı istediğin kişi olmak zorunda değilsin.

Musluğu derin nefesler alarak kapattım. Bugün de okula gidecektim ve yine o iğrenç telaffuzları işitecektim. Ya benim kulağım kopmalıydı ya da ağzı olanın konuşmaması için dillerinin kesilmesi.

Sağ gözümden yaş aktı, umursamadım. Var olan şeyler alışkanlığa dönüştüğünde onları artık umursamıyordun... Çünkü alışıyordun. Alışırsın ki zaten hep; elbet bir gün, elbet bir gün, elbet bir gün elbet bir gün.

Havluyla yüzümü kuruttum, aynadan kendime baktım.

İnsanların güzellik kriterlerine uymuyorsun, ailen seni istemiyor, zorbalanıyorsun ancak sen buna rağmen bir şekilde ayakta kalıyorsun.

Söylesene Pars, bunların altından nasıl kalkıyorsun?

*

Eve sessizlik hakimdi. Annem işe gitmiş, babam ise muhtemelen yine farklı bir kadının evinde kalmaya gitmişti.

Yatağımın üstünde duran siyah, boğazlı kazağımı giymeden önce komodinin üstünden kimliğimi aldım ve siyah, geniş paçalı pantolonumun cebine koydum. Telefonumu aldım, müzik uygulamasına girip Siyah Hayatlar şarkı listeme tıkladım. Şarkılar karışık bir şekilde çalarken üstümü giymeye başladım.

**

Otobüse binmiş, kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başlamıştım bile. Okula varmama yaklaşık dört dakika vardı. Bu zaman dilimini geçirebilmek için telefonumla uğraşmaya başladım. Başımı cama yasladım.

Tam o sırada telefon titredi, bir bildirim düştü. 

 Başımı kaldırdım ve bildirime tıkladım. Gelen mesaj... Aynı numarandandı.

***

+05*********: Upps! Tekrardan. Aynı zamanda. (07:38)

Çevrimiçi. (07:39)

Çevrimdışı. (7:39)


 Başımı yan tarafıma çevirdim ve kafasını cama yaslamış, kulaklığını takmış ve gözlerini bana dikmiş kızı gördüm. Elindeki telefonu kucağına koydu.

O kızdı.

Aynı kızdı.

Psikologda nefesimizi paylaşacak kadar yakın olduğum kızdı.

Bu... Liya Safir'di.

Aynı zamanda karşılaştığımız ve herkesin gitmemesi gereken ormanı andıran gözleri, benim gözlerime bakıyordu. Bana bakıyordu ve ben o an, o güzel gözlerde hayat buluyordum.

Haklısın, yeşil gözlü kız. Diye geçirdim içimden. Tekrardan ve aynı zamanda.




BÖLÜM SONU.

*******************



TATLILIKLARINA BAKINNN! ISIRICAM!

 bu arada kurguyu ve kitabın gidişatını falan beğeniyor musunuz? Bölümü nasıl buldunuzz? Yorumlarınız cidden çok değerli benim için<3



Sağlıcakla!

Tekrardan ve aynı zamanda görüşmek dileğiyle;) 

instagram: hayallerimin.otesi7

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLERİDEKİ ÇUKUR. - (YARI TEXTİNG!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin