Hoca:"yerine otura bilirsin"dedi.
Bende arkadan 3-cü sıra boş olduğu için oraya geçtim...ve hoca dersi anlatmaya başladı...
50 dakikanın sonunda zil çaldı ve hoca:
"Bu ders bu kadar, tenefüse çıka bilirsiniz"dedi.Bu zaman yanıma bir kız geldi:
"Selamm,ben Haruka" dedi."Bende Luna" diyerek cevap verdim...
Ve Haruka sözlerine devam etti:
"Gerçekten çok güzel kızsın, okulun prensesi" diyip güldü,sonra:
"Telefon numaramı vereyim telefonunu verirmisin"dedi.Bende:" tabii olur "dedim.
Böyle konuşurken aniden kalemim yere düştü ve bir kız gelip:
"Al bu senin"dedi.Onu görünce içimden:
"oaa gerçekten çok güzel kız"Birden Haruka:Bak Luna bu Elle, benim en iyi arkadaşım"dedi ve devam etti..
"Bu arada Elle okulumuzun en güzel kızı, ama sen geldikten sonra 2-ye düştü" diyip sırıtmaya başladı.Dediklerinden sonra Elle ve bende güldük...
"Bu arada okul çıkışı kafeye gidekmi"? Haruka dedi.
Elle ve ben de kabul ettik ve okul çıkışında kafeye doğru yol aldık..
Kafeye vardığımızda Haruka:
Bu kafe çok güzel içeçekler vb çok iyi"dedi.Elle de söylediğine karşılık:" Abartma Haruka normal kafe"
"Yok yok güzel kafe"dedi
"her neyse sade kafe" diyip içeri geçtim.
Arkamdanda kızlar geldi oturup kahve vb içtik.. Ve Sohbet ettik...Konuşurken Elle'nin telefonuna mesaj geldi:
"Aa bakın Asher yeni post paylaşmış" dedi.
"Ne postu" diyerek Haruka sordu.
"Ne olacak ders storisi" dedi.
"Bu çocuk gerçekten ders bağımlısı"dedi.
Bende:
"Asher kimki"? Sordum.Ve Haruka:
"sınıfın en iyi öğrencisi,kaba,zengin, arkadaş canlısı olmayan, ama sadece Elleyle arkadaşlık yapıyo çünkü küçüklük ten beri tanışıyolar,yani biliceğin aileleri arkadaş"dedi.Bende Elleye dönüp"başka postu varmı"? diye sordum.
"Evet bak"dedi.
Fotolarını gördüğümde içimden"
"Şu dondurma kağıdının çarptığı çocuk, ve sınıftada yüzüme ciddi bakan çocuk değilmi"Böyle düşünürken Haruka:
"Hadi artık gidelim geç oluyo"dedi.ve saati gösterdi.Saata baktığımda 18:30 yazısını gördüm ve tamam gidelim dedim...
Hepimiz kafeden çıktık...ve Haruka:
"bu gün hafta sonu sizi 2 gün sonra görücem o yüzden üzgünüm"dedi.Elle:"üzülme nede olsa tüm yıl bizi göreceksin dedi"ve güldü...
Böyle biraz konuştuktan sonra hepimiz evlerimize gittik...
Eve vardığımda kardeşim cips yiyerek televizyon seyr ediyordu...
"Bakıyorum cipsine kavuşmuşsun"dedim.
"Git başımdan, ablaa"dedi.
"Ayhh çok korktum ya" diyip odama çıktım ve yemek yemeden uyudum...
(4) bölüm bu kadardıııı🤍
Umarım beyenirsiniz hehe🧡🧡 :3