Tekvando takımı antrenmanını bitirdiğinde dansçılar ancak ısınabilmişti, dans etmeye yeni başlayacaklardı. Tekvando takımı tribünlere oturmuştu ve onların başlamasını bekliyorlardı.
“Tamam çocuklar, Whiplash’in ikinci kısmından itibaren alıyoruz. İlk rap partından sonraki nakarattan alıyoruz, ardından benim rap partıma geçiş yapacak. Adımlarınızı ve ritmi saymak yerine şarkıya odaklanmanız daha iyi. Eğer figürleri unutursanız beni izleyin, aynamız olmadığından birbirimizi kontrol etmek zorundayız.”
Telefonunu hoparlöre bağladı ve müziği açarak hızla yerine geçti. Grubun en önünde duruyordu.
Shawty give me, whip- whiplash.
Spor salonunu dolduran müzikle tekvando takımı donup kalmıştı. Soobin kocaman olmuş gözlerini Yeonjin’den ayırmadan konuştu.
“Yarışmalarda bu performansları sergiliyor olamaz değil mi? Yani… bu bildiğiniz… porno.”
Gözlerini Jisung’un kalçalarından alamayan Minho da ona katıldı. “Rakipleri sertleştirerek eliyor olabilirler. Dimdik olmuş bir penisle dans etmesi zordur. Tanrı aşkına… vücutlarının kıvrılışına bak.”
“Saçmalamayın sizi aptallar. Bu Felix Hyung’un boş zamanlarında yazdığı şarkılardan biri ve şarkıyı duyduktan sonra koreografi yapmaya karar verdiler. Bunu herhangi bir yerde sergilemeyecekler. Tabii, yarışmalarda bundan daha beter şeyler yaptıkları da oldu… geçen sene mezun Olan Changbin Hyung’la birlikte Felix Hyung düet yapmıştı ve… o performanstan hatırlayabildiğim şey ceketlerinin içine gömlek giymedikleri.”
San gözlerini sahadan kaçırıyordu, su şişesi bir anda oldukça çekici gelmeye başlamıştı. Ağabeylerine laf etmişti ve sözünün arkasında durmak istiyordu. Wooyoung’un sallanan kalçalarının duruma pek yardımcı olduğu söylenemezdi.
“Jisung kollarını biraz daha aç, Wooyoung belini kıvırırken biraz daha keskin hareket et ve Yeonjun… sırtın tekrardan ağrımaya mı başladı?”
Felix şarkının sonunda çalma listesini durdurmuş diğerlerine tavsiye veriyordu. Normal gözlerle görülmeyen küçük aksaklıklar onun gözüne takılmıştı, takımına evlatlarıymış gibi bakıyordu ve onların eksiksiz olmasını istiyordu.
Yeonjun başını yere eğerek konuştu, rahatsız olmuş bir tavırla ensesini tutuyordu. “Bugünlerde yağmurlar yüzünden ağrılar tekrar başladı ve artık ağrı kesiciler de işe yaramıyor ama yemin ederim Hyung sağlığımda hiçbir sıkıntı yok!”
Felix şefkatle çocuğun sırtını okşadı. “Sadece daha dikkatli olmanı isteyecektim Yeonjun-ah. Seni tekrardan kaybetmek istemeyiz. Şimdi, eğer çok ağrırsa ve yanında değilsek bir su torbasına sıcak su doldur ve onu sırtına bastır. Eğer okulda ağrımaya başlarsa anında beni ya da Jisung’u çağır, biz ne yapacağımızı biliriz. Eğer yanında Wooyoung varsa… şeytanı elinden kaç gitsin!”
Felix muzip bakışlarla Wooyoung’u süzerek bir kahkaha atmıştı. Wooyoung da sinsice gülümsedi ve terden ıslanmış turuncuya yakın kahverengi saçlarını bir havluyla kuruladı. “Hyung, beni kışkırtma; şampuanına tutkal koymaktan asla çekinmem.” Felix küçük olanın ensesine vurdu ve çalışmaya devam etmeleri için yeni şarkıyı açtı.
Soobin merakla Hyunjin’e sordu. “Hyung, Yeonjun’a ne olmuş? Neden sırtı acıyor? Bir hastalığı falan mı var?”
Hyunjin boğazını temizleyerek ensesini kaşıdı, bu mevzu okulun ağzına almaktan utandığı yanlarından biriydi. “Şey… geçen sene Yeonjun çocuğun birine çıkma teklif etti ve… ve onun gay olduğu dedikodusu yayılınca okuldaki bazı homofobikler onu hastanelik ettiler. Biri sırtında beyzbol sopası kırmıştı, omurgası zarar gördüğünden haftalarca hastanede yattı.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancers vs fighters ₪ hyunlix, woosan, yeonbin, minsung
RomanceSon yağmurda okulun zemin katını su bastığından dans odası kullanılamaz hale gelmişti, yapılacak tek bir şey vardı. Okulun tekvando kulübü ve dans kulübünün aynı gün ve aynı saatte spor salonunda birlikte çalışması. Dans takımı durumdan hoşnut değil...