Reality Shifting Nedir?
2018'de internet kültüründe, özellikle YouTube'da, kişinin farkındalığını kurgusal bir evrene veya paralel bir evrene "aktarma" veya "kaydırma" manevi pratiği için popüler hale gelen bir terimdir.
Script Nedir?
Script kelimesi Türkçe'de "yazı, yazılı metin, senaryo" anlamına gelir. İngilizce script "yazı, yazılı metin, senaryo" sözcüğünden alıntıdır.
Google.. neden bana doğru dürüst bir veri sunmuyorsun hayatım? diye düşünürken ''İpek? Ne yapıyorsun burada tek başına? Derse neden girmedin?'' dedi Ezgi, sonra yavaşça yanıma oturdu. Kampüste, bahçede oturmayı pek sevmezdi, Ezgi çocukluğumuzdan beri, her zaman pahalı mekan ve markaların insanı olmuştu ve şu an bahçede benimle bir ağacın altında çimenlerde oturması.. benim için anlamı gerçekten büyüktü.
''Bugün pek ders dinleyecek havamda değilim Ezgi, araştırmamı tamamlamam gerekiyor.'' dedim, tabletimden bir şeyler araştırmaya devam ederken. Evet, şu meşhur reality shifting.. sosyal medya kullanan herkesin dilindeydi neredeyse, özellikle gençlerin. Gerçekliğini kanıtlayabilirsem, belki de bizim dünyamız için yeni bir dönüm noktası olabilirdi ya da herkes sadece benim bir kaçık olduğumu düşünürdü. Son ihtimal kulağa daha mümkün geliyor tabii.
''Mezun olmamıza bir sene kaldı farkındasın değil mi? Ayrıca final sınavlarımız yaklaşıyor.. Kendini toparlaman gerekiyor İpek.''
''Biliyorum.. final sınavlarından iyi not alacağımdan şüphen olmasın ama,'' dediğimde bana göz devirip, ''Ama?'' dedi.
''İzninle, önce şu notlarımı toparlamalıyım Ezgi.'' dedim ve gözlerimi tekrar tabletime çevirdim. Bu konuda bulabildiğim tüm kaynakları okumayı hedefliyordum.
''Yine mi paralel evren teorileri? Gerçekten.. Sıkılmadın mı İpek? Bunun bir sonu yok, bence artık büyümelisin. Bak, mezun olacağız sonra birlikte hayalini kurduğumuz o tercüme ofisini açacağız ama sen böyle devam edersen, hep yarı yolda kalacağımı düşünürüm..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MIDGAVENGER
FanficMidgardian x Avengers TIKTOK: @ynshiftedpov // @mortal.midgardian INSTAGRAM: @mortalmidgardian