⁴Avengers

86 14 2
                                    

Kızın bir hologram gibi kaybolduğu noktaya ilerleyerek, ''Wanda o'na ne yaptın?!'' dedi panikle Romanoff

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızın bir hologram gibi kaybolduğu noktaya ilerleyerek, ''Wanda o'na ne yaptın?!'' dedi panikle Romanoff. Herkes kızın kayboluşuyla birlikte paniklemişti ve akıllarda tek bir soru vardı, nereye kaybolmuştu? Adeta silinmişti.

Odinson şakacı bir tavırla, ''Doktor hatırlıyor musun, bunun bir benzeriyle Loki'yi delirtmiştin!'' diyerek güldüğünde, gözler Stephen Vincent Strange'e çevrilmişti. Tüm sakinliğiyle öylece duruyordu, o'nun bununla bir ilgisi olabilir miydi? Bu da akıllardaki bir başka soruydu.

''Sen neden bu kadar sakinsin? Az önce kızı kaybettik.'' dedi Stark öfkeyle, ardından Wanda'ya dönüp, ''O'nu nereye gönderdin?'' diye sordu.

Wanda kendini suçlu hissederek, ''Bilmiyorum.. tek istediğim, sizin de istediğiniz gibi bayıltmak ve o'nu almaktı!'' dediğinde, Strange araya girip, ''Geri gelecektir.'' dedi. Diğerleri o'na inanamayan gözlerle baktı. Bu adam kendinde miydi? Bu cevabını asla bilemeyeceğimiz bir soru olarak aklımızın bir köşesinde kalacak.

Rogers, kalkanını sırtına yerleştirirken, ''Belki de gelmez.'' dedi, ''O'nu korkuttuk. Belki de samimi davranmalıydık, en azından neler olduğunu öğrenene kadar..''

Barnes, omuz silkip, ''Size öldürelim gitsin, demiştim.'' dedi umursamaz bir tavırla. Rogers, Bucky'e kısa bir bakış attı. Bucky neden bir anda bu kadar nefretle dolmuştu? Bir duyguyla, başka bir duyguyu örtmeye çalışıyor da olabilirdi.. kim bilir.

Strange, ''Hayır,'' dedi net bir tavırla, ''O bize lazım.''

Stark, ''Hadi ya!'' dedi alayla, ''Kim bilir hangi cehenneme kayboldu şu an.''

Gözler uzun süre sessiz kalan Bruce'a çevrildi. Banner, ''Geri dönmezse, Strange o'nu bir şekilde bulur ve getirir, değil mi?'' diye bir soru yönelttiğinde, Stephen cevap vermedi. Ekibin geri kalanı ise bu sessizlikten hiç hoşlanmadı.

Pietro, ''O'nu bu kadar özel yapan nedir?'' dedi kollarını göğsünde birleştirerek. Herkes tek bir kişiden cevap bekliyordu. O bir kişi ise ısrarla kendisine yöneltilen soruları görmezden geliyordu veya geçiştiriyordu. Peter, ''Lütfen cevap verin Bay Strange, ne için mücadele ettiğimizi bilmemiz gerekiyor.'' diyerek Pietro'yu destekledi.

''Önemli bir şey için Parker, gerçekten çok önemli bir şey için.'' diye cevapladı Stephen, ardından Sanctum Sanctorum'a dönmek üzere bir portal açtı, ''Bir süre kütüphanemde olacağım.'' dedi ve arkasında iz bırakmadan kayboldu.

Romanoff, ''İnsanın bazen büyücü olası geliyor.'' dedi ve Avengers kulesine dönmek için aracına yöneldi.

Herkes günlük rutinine devam etme kararı aldı ancak hala akıllarında o gizemli kız vardı. Stephen'in garip davranışı en çok Tony'nin gözünden kaçmamıştı, diğerlerinin pek umrunda değil gibiydi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MIDGAVENGER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin