~6~

376 34 54
                                    

Yoongi çevredeki bütün apartman ve ya dükkanların kameralarına bakmıştı fakat olan dışı herhangi bir görüntü yakalayamamıştı...

Neredeyse akşam olmuştu telefondaki kamera görüntülerini ve çantadaki izlerin sonuçlarını bekliyordu.

Çalışma odasında önünde bilgisayar ve her yerden aldığı görüntüleri inceleyerek eğer olan dışı bir şey yakalarsa diye de 2-3 tane not kağıdı ve kalem duruyordu.

Belki 10 beki de 20 tane kahve içmişti uyumamalıydı küçüğünü bulmadan uyuyamazdı...

Bilgisayarın önünde not alırken birden telefona gelen bildirim ile telefonu hemen eline aldı bildirim beklediği yerdendi.

Telefonun kamera görüntüleri ve çantanın üzerinde bulunan izler...

Önce bunları bilgisayarına aktardı sonrada önce kamera kayıtlarını izlemeye başladı...

Telefon çantanın içinde olduğu için pek bir şey gözükmüyordu sonra çantanın içine bir el gelerek telefonu aldı kamera görüntülerine jimin gelmişti mesajlar kısmını açıyordu.

Mesajlar kısmında 'yoongi' ye basarak mesaj yazmaya başladı.

'ben erken çıktı-'

Daha mesajını bile bitiremeden arkadan biz bezle ağzı kapanmıştı telefon yere düşmüştü yerde duran telefonun kamera görüntüleri ise sadece jiminin sürüklendiğini gösteriyordu...

Yoongi görüntüyü biraz geriye sararak önce arkadan gelen ele sonrada telefonun düştüğü kısma baktı belki telefon düşerken arkadaki adamı gösterebilirdi...

El tamamen siyah parmakları açık bir eldiven ile kaplıydı biraz daha ileri götürerek telefonun düştüğü kısma baktı yavaşça ilerletiyordu.

Ve istediğine de ulaşmıştı...

Kamera düşerken bulanık da olsa adamın bedenini ve yüzünü gösteriyordu.

Yoongi orda durdurarak adın yüzüne yaklaştırdı siyah bir şapka ve siyah bir maske yakıyordu saçlarıda yüzünü kapatıyordu da fakat jimini tutmaya çalışırken parmakları çık kısmı çantaya değmişti.

Yoongi zaman kaybetmeden hemen çantanın sonuçlarına bakıyordu ve gerçekten de bir parmak izi vardı.

Bu parmak izi yoongiyi ümitlendirmişti...

Yoongi telefonu alarak labaratuvarı aradı...

"Çantada ki parmak izlerinin kime ait olduğunu öğren"

"Emredersiniz efendim"

Yoongi telefonu kapatıp başka bir tarafa koydu ve tekrardan adamın yüzünü açtı biraz daha inceliyordu belki herhangi bir sembol görerek adamın hangi mafyanın adamı olabileceğini bulabilirdi...

Fakat herhangi bir sembol veya dövme yoktu... Belki de bu adam mafyaya çalışmıyordu ki hiç bir mafya jiminin yoongi ile olduğunu bilmiyordu veya mafyalar yoonginin sevdiğine karışmazdı...bunun için toplantı yapıp imza bile atmışlardı.

Yani bunu yapan bir mafya deildi... Bunu yapan mafya olmayan ve yoonginin düşmanı olmalıydı.

Yoongi orturduğu yerden kalkarak odanın duvarındaki büyük tabloya doğru ilerledi tablonun üstünde ki bazı mafyaların fotoğraflarının üstünü kırmızı kalem ile çizdi...

Yoongi kalan resimlere bakarak
Biraz düşündü ve masanın üstüne koyduğu telefonunu aldı aramalara girip birini aradı.

"Alo?"

Promise|Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin