~10~

207 18 5
                                    

Umarım çok bekletmedim:)

°°°
Jin içeri gireli hemen hemen yarım saat olmuştu. Hepimiz burda jinden gelecek emri bekliyorduk. Aksi takdirde herhangi bir harakette bulunmayacaktık.

Namjoon endişelenmeye başlamıştı taehyung ise yanında onu teselli etmeye çalışıyordu. Endişelenmekte haklıydı yarım saattir ne bir ses ne bir soluk vardı. Ben ise ne kadar korku ve telaş içinde içim birbirini yese de dışardan normal bir şekilde durup evi gözetliyordum.

Büyük bir evi vardı jimin'i büyük ihtimal ile en son kata saklıyordu zaten diğer camlar açıkken en üstteki cam kapalıydı. Balkonunda bile korumalar duruyordu.

Dış mekanı izlerken kulaklığımdan jinin sesi geldiğinde izlemeyi bırakıp jini dinledim diyerleri de -özellikle namjoon- beni fark ettikleri gibi hemen yanıma geldiler.

"Yoongi?" Demişti Jin. Sesi çok Kısık geliyordu. "Uzun bir süre iş üzerinde konuştuk biraz evi inceledim de hemen hemen her yerde koruma var. Biz şuan 3. Kattayız Jimin büyük ihtimalle 4. Katta. Bir kaç kez üstten sesler geldi bazen kendisi bazen de korumaları gönderdi. Seslerden tek anladığım Jimin bizim burda olduğumuzu biliyor ve yardım çığlıkları atıyordu ben şuan tuvaletteyim birazdan çıkıp size haber vericem. Olabildiğince sessiz olun çünkü her bir sesi Jimin'in yaptığını sanıp yukarı gidiyor. Diğer bir ve ikinci kattan rahat bir şekilde çıkabilirsiniz fakat 3. Katta çok dikkatli olun ve 3. Kata geldiğinizde bana haber verin onları oyalamaya çalışacağım tamam mı şuan çıkıyorum size haber ederim." Diyip ses kesildi.

Yardım çığlıkları atıyordu...

Jimin burda olduğumuzu biliyor...

"Yoongi?" Namjoonun sesini duyduğumda ona döndüm herkes bana bakıyordu. Kendime gelip onlara döndüm.

"Şuan üçüncü kattalar diğer ikisinden kolaylıkla geçebiliriz fakat üçüncü katta olabildiğince dikkat edin ve sessiz olun. Ayrıca 4. Kata çıktığımızda çok sessiz olun Jimin o katta ve sesler çıkartıyormuş eğer ses çıkartırsanız yukarı çıkarlar anlaşıldı mı Jin birazdan emir verecek."

Herkes anladığını belli eden murıltılar çıkarttığında namjoonun da bir 'oh' çektiğini gördüm.

Jinden "gelin" sesi duyduğumda herkese tekrardan dikkatli olmalarını söyledim ve harakete geçtik.

Birinci kata duvarı tırmanarak geçecektik. Bu yüzden kancayı balkona sabitleyerek ilk ben arkamdan da namjoon ile taehyung geldi diğer korumalarda yavaş yavaş çıkmaya başlıyordu.

Hepimizin silahın da susturucu vardı bu yüzden tereddüt etmeden önümde ki adamlara sıktım. Yavaş bir şekilde ilerlemeye devam ettim Jin'in de dediği gibi bir ve ikinci karı çok kolay bir şekilde halletmiştik. Ben önümde herhangi bir adamı öldürüp düz yoluma devam ediyordum amacım hemen son kata çıkıp Jimine ulaşmaktı. Onu daha fazla bekletmek istemiyordum.

Diyerleri bir yandan benim arkada bıraktığım adamları öldürüp evi inceliyordu bu herif eminim ki başka kişiler de kaçırmış olmalıydı veya bir şeyler saklıyor olabilirdi.

3. Kata taehyung ve namjoon ile çıktım olabildiğince sessiz olmaya çalışıyordum. İçerden Jin ve o piçin sesleri geliyordu bu yüzden farklı bir yerden geçmeye karar verdik. Jimin aldığımda aşşağı inerken jin'e haber verecektim ve o ad ona verdiğim iğneyi o piçe batıracaktı.

Biz başka bir odadan giderken camdan onlara baktım. Jin hemen bizi fark etti. Fakat çok belli etmeden oyunculuğuna devam etti. Bu işte gerçekten onun eline kimse su dökemez.

Sessiz bir şekilde üçüncü katı da geçmiştik dördüncü lata çıktığımızda kalbimde bir ağrı hissettim. Ona kavuşmama ramak kalmıştı. Nasıl göreceğimi bilmiyordum fakat bu umrumda değildi tek istediğim onu burdan çıkarmaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Promise|Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin