Naber
Evet bu bölüme de şükür başlamış bulunmaktayım
BİR ALKIŞ ALAYIM 👏👏👏
neyse beyler şımarmayalım
Fikirlerinizi bekliyorum
İyi okumalar:)
°°°
Yoongi 1. Planını başlatmak için inşaat alanının uzak bir yerinde arabasının içinde uyuyan adamları izliyordu. İnşaat alanın her bir yerine, köşesine dizilen bombalar ve uzak yerlerde bombaların patlamasını bekleyen keskin nişancılar vardı.
Yoongi çatık kaşlarla inşaat alanını izlerken saate baktı. Saat 00.00dı sonra yanında duran telsizi aldı ve "başlayın." emrini verdi. Yoongi'nin emrinden hemen sonra inşaat alanının her bir köşesinde olan bombalar patlamaya başladı. Yoongi patlayan bombalar ve çığlık atan adamları izlerken planını tekrar gözden geçirdi.
Geçmiş...
Yoongi iki elini de masaya koyarak onlara doğru eğildi.
"Dinleyin şöyle yapıyoruz...1. Plan olarak markın inşaat alanında çalışan bütün adamlarını öldürmek olucak. Mark inşaat alanında çalışan adamları umursamıyor olabilir, eğer biri ölürse daha arkasında yüzlerce adam var. O bir tane adam yerine de üç dört tane adam ile kapatabilir fakat bütün adamları ölürse... İşte o zaman köşeye sıkışır. Jimin şuan onun elinde olduğu için de diğer adamlarını riske atamaz. Ve siktiğimin evinden de çıkamaz."
"Peki hepsini öldürdükten sonra ne yapacağız hala evinin nerde olduğunu bilmiyoruz."
Yoongi Taehyung'un sorusuna karşı kafasını baktığı kağıttan kaldırıp taehyung'a baktı.
"2. Plan olarak da mark kendine adam bulmak için büyük adamlar ile konuşup sözleşme yapmak isteyecektir"
Gözlerini tae den alıp Namjoon'a baktı. "İşte o zaman da seokjin devreye girecek. Ben ona sahte bir belge hazırlayacağım ve marka adam verme gibi bir sözleşme sunacağız"
"Kabul eder mi?" diye sordu namjoon cevap hiç beklemeden gelmişti "neden etmesin?"
"Peki Jin'i ne zaman getireyim?"
Yoongi tekrar önünde ki kağıda odaklanarak "yarın sabah erkenden iyi olur" dedi. Namjoon başını sallayarak yoongiye 'tamam' dedi.
Taehyung derin bir nefes alarak "peki ya sonra?" diye sordu. Yoongi bu sefer gözlerini taehyung'a çevirerek "jine sahte bir belge hazırlaycağız ve gizli bir kullanıcıdan marka iş teklif edeceğiz ki hemen kabul edecektir"
"Ortada bir şey olduğunu anlamaz mı?"
"Hayır.sanmam adamlarını kaybettikten sonra çok güçsüz kalacaktır ki jimin de elinde olduğu bu fırsatı asla kaçırmaz."
"Peki ya sonra?"
"Sonrası ise tamamen Jin'e bağlı bize markın evinin neresi olduğunu söyleyecek ve iş görüşmesi yaparken onu oyalaması lazım en küçük bir yanlışta plan tamamen berbat olur."
"Neden endişeleniyorsun ki eğer bizim orda olduğumuzu öğrenirse bile adamlarını öldüreceğiz iki üç tane güçlü sandığı adam bizi durduramaz ki." dedi taehyung yoongi derin bir nefes vererek gözleri yere kaydı ve "korktuğum şey markın bizi bulması değil, korktuğum şey mark eğer bizim orda olduğumuzu öğrenirse jimine zarar verebilir ya da onu başka yerlere götürebilir." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise|Yoonmin
RomanceSevgilisinden ayrıldığı için barda kafa dağıtmaya giden park jimin ünlü uyuşturucu baron'u min yoongi'nin dikkatini fazlası ile çekmişti