~7~

316 35 21
                                    

Yoongi başında az da olsa bir ağrı ile kalkmıştı. oturur pozusyona gelip etrafına baktı tek koltukların olduğu yerde namjoon ve taehyung uyuyordu.

Dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştığında jimin aklına geldi ve ani bir hızla yataktan kalktı.

Yoonginin kalktığını duyan tae ve namjoon da yavaşça gözlerini araladı yoonginin hızlı bir şekilde kapıya doğru gittiğini gördüklerinde onlarda ayağa kalkmış yoongiyi durdurmaya çalışıyorlardı.

"Yoongi ne yapıyorsun dur"

"Neden uyuttunuz beni jimini bulmam lazım"

"Tamam sakin ol önce üstünü değiştir namjoonun sana diyecekleri var"

Yoongi taehyungu dinlemek istemiyordu bir saniye bile kaybetmeden jimini aramalıydı.

Fakat üstünü de değiştirmesi gerekiyordu çünkü şuan yarı çıplaktı.

Durup önce namjoon ve taehyunga baktı sonra da dolaba yönelip bir kaç üst çıkarıp giyindi.

Tekrar namjoona döndü.

"Bana ne diyeceksin namjoon"

"Gel otur şöyle güzel bir kahvaltı et resmen kaç gündür ağzına bir lokma atmadın akıllı kafayla düşünmen lazım"

"Kahvaltı etmeye zamanım yok lütfen diyeceğin şeyi bana açıklar mısın?...ayrıca dün sadece taehyung evdeydi sen ne ara geldin"

"Bende onu anlatıcam zaten oturur musun şöyle?"

Yoongi namjoonun gösterdiği yere oturmuş çatık kaşları ile namjoona bakıyordu.

"Başla. hızlı anlat"

"Lütfen sözümü kesme"

"Tamam"

"Dün senden ayrıldıktan sonra önce jini eve bırakıp sonrada atölyeye gittim ve şu William denilen adamın adresini buldum"

"Buldun mu?"

Yoongi namjoonun söyledikleri ile yüzü gevşemiş mutlu olmuştu patronun kim olduğunu bilse de -ki her aklına geldiğinde jimin için daha da bir endişeleniyor- belki jiminin yerini öğrenebilirdi.

"Evet buldum gidip patronun kim olduğunu öğrenelim"

"Taehyung sana anlatmadı mı?"

"Neyi?"

"Dün biz bu patronu bulduk daha doğrusu ben buldum"

"Ciddi misin kim?"

"...mark"

"OHA! mark mı?"

"Evet...onun adını daha fazla almayalım lütfen duydukça daha da sinirleniyorum"

"Tamam almayız bide sana başka bir haberim var"

Namjoonun başka bir haberini duyan yoongi kaşlarını tekrar çatmış meraklı gözlerle namjoona bakıyordu.

"Ne haberi?"

Namjoon ceketinin cebinden küçük bir kağıt çıkardı.

Bu dün telefon ile gösterdiği kağıttı...

"Bu kağıt..."

"Evet parmak izi sonucunu da yaptık"

Namjoon bu sefer cebinden telefonunu çıkardı bir kaç tuşa basıp telefonu yoongiye uzattı.

"Adı Alex 32 yaşında uyuşturucu bağımlılığından ailesini öldürmüş işsiz."

Yoongi namjoondan telefonu alıp adamın yüzünü ve bilgilerini incelemeye başladı.

Promise|Yoonmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin