Üstteki fotoğrafı video izlerken yanlışlıkla durdurdum ve böyle bir görüntü çıktı. Benim çok hoşuma gitti. Sizde yorumlarınızı belirtin lütfen;)
Selam bebitolarım nasılsınız?
Ben kötüyüm çünkü bugün bir eylül🥲 on gün sonra okul başlıyor aq. Sıçtık.Neyse pozitif düşünmeliyiz harika bir sene olucak... Ya da olmayacak.
Neyse boş verin okulu bir ficimize dönelim. (Tek mutlu olduğum yer)
Bölümün amına koymaya hazır mıyız?
O zaman...
İyi okumalar:))
°°°
Yoongi William denilen adamdan pek bir şey öğrenemese de yine de bu bir başlangıçtı onun için. Alex'in bulunduğu odaya giderken adamın konuşması için yapmayacağı şey yoktu. O adamı konuşturacak ve istediğini alacaktı. Yani şuan için planı buydu.
Yoongi genelde büyük planlar yapıp öyle başlardı işine ve her zaman olduğu gibi planı tutardı.
Fakat jiminin kaçırılması onu büyük sarsmıştı. Artık düşünemiyordu. Bir plan yapamıyordu. Her bir haraketin de jimine bir şey olucak korkusu ile yaşıyordu.
Alexin bulunduğu odaya girince tekrar korumaları çıkarmış kendisi oturmuştu.
"Alex seninle beraber buraya gelen arkadaşını tanıyorsun değil mi?"
"Ne kadar uğraşırsan uğraş min yoongi onu asla bulamıyacaksın."
Yoongi ne kadar sinirlense de bunu dışa yansıtmadı ve sakin bir tavırla tekrar konuşmaya başladı.
"Az önce onunla konuştum ve bana işime yarayacak pek bir şey demedi..."
"O aptal hiç bir bok bilmiyor."
"Bu yüzden öldü... Peki sen Alex? Sen ne hayatta kalabilecek misin?"
"Sana hiç bir sikimi anlatmayacağım!"
"Bunu şimdi göreceğiz..."
Yoongi konuşurken katladığı gömlek kollarını bırakmış kirpiklerinin altından adama bakarak hızla yumruğunu adamın burnuna yollamıştı. Alex yoonginin aniden yaptığı yumruğuna karşı şaşırmış canı acıdığı için bağırmaktan başka bir şey yapamamıştı.
"Ne yapıyorsun lan sen!'
"Konuşacak mısın Alex? Yoksa ölmek mi istiyorsun. Baştan söyleyeyim ölmek için daha farklı yollar var. Yani... Daha güzel."
"Konuşmayacağım!"
Bir yumruk daha. Bir yumruk daha ve bir yumruk daha... Yoongi adama ne kadar vurdu saymadı ama yüzü tanınmayacak hale gelmişti.
"Konuşmayacak mısın?"
"D...d-dur"
"Efendim bir şey mi dedin?"
"Anlatacağım dur..."
"Dinliyorum..."
Yoongi elinde ki kanı hiçe sayarak saçlarını arkaya atmış gelişi güzel bir şekide tekrar oturmuştu.
"M-mark... Kimseyi evine sokmaz hatta nerede olduğunu bile kimse bilmiyor..."
"Bütün çalışanlar bile mi?"
"Bütün herkes. Mark eğer bir işi olursa çalışanlarını şehrin sonunda ki inşaat alanında yapar. Orası hem terk edilmiş hem de kameralardan uzak olduğu için genelde işlerini de orada yapar. O sadece çok önemli kişileri evine davet eder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise|Yoonmin
RomanceSevgilisinden ayrıldığı için barda kafa dağıtmaya giden park jimin ünlü uyuşturucu baron'u min yoongi'nin dikkatini fazlası ile çekmişti