--
"BUNU BANA NASIL YAPABİLDİN HA? PİSLİK ADAM!""Jimin özür dilerim..."
"NE ÖZÜRÜ BE BİR OLDU AFFETTİM İKİ OLDU AFFETTİM ÜÇ OLDU YİNE AFFETTİM AMA BU YAPTIĞIN ARTIK BARDAĞI AŞAN SON DAMLAYDI!"
"Jimin...yemin ederim benim bir suçum yok."
(Lan sik...)"Suçun mu yok? SUÇUN MU YOK? ciddimisin sen ya, kızıda yatağa atan bendim demi hemde bilmeyerek lan evden sadece 5 dk çıktım anahtarımı unutup geri geldiğimde sen eve benim evime yanlışlıkla kız mı attın?... Biliyormusun yeter bitti senin bu azgınlıklarından bıktım beni hiç sevmedin zaten aklın fikrin karı kızdaydı hemde hep beni sadece param için kullandın..."
Sadece sessiz kalabilmişti hiç birşey demeyip sadece yere bakıyordu bir kaç saniye yüzüne baktıktan sonra dolaba doğru yöneldim büyük bir valiz çıkartıp onun pis kıyafetlerini her şeyini valize koyuyordum ondan geriye hiç bir şey kalmasın...
"Jimin...jimin ne yapıyorsun?!"
"Seni kovuyorum çok belli değil mi?"
Her şeyi valize koyduktan sonra fermuarı çekip onun eline sert bir şekilde tutuşturdum .
"Al şunu da defol evimden!"
"Jimin..."
"DEFOL!!"
"Of yeter be gidiyorum senin lanet evinden ve evet doğru seni sadece para için kullandım seni lanet olası gay!"
Valizi ve kızı alıp gitmişti evde tek kalmıştım yere çöküp ağlamaya başladım...
Ne kadar ağladım bilmiyorum ama saat neredeyse akşama geliyordu kalkıp bir yudum su içtim ve kendimi toparladım telefonu elime aldığımda bir sürü mesaj vardı en iyi arkadaşım jungkook'dan hemde, zaten ondan başka da kimsem yoktu benim...
(Ama olucak hehe)Hiç vakit kaybetmeden Jungkooku aradım o da hemen açmıştı .
"NERDESİN SEN NEDEN MESAJLARIMA CEVAP VERMİYORSUN NE KADAR ENDİŞELENDİM HABERİN VAR MI?"
"Kookie..."
" NE KADAR KORKTU- jimin sesin hiç iyi gelmiyor ne oldu?"
"Kookie evime gelir misin?"
Telefon yüzüme kapanmıştı çok fazla zaman geçmeden de jungkook gelmişti.
Kapıyı açtığım anda bana meraklı gözler ile bakıyordu ağlıyacağımı bildiği için hemen gelip bana sarıldı ki öyle de oldu ağladım...
Hiç bir şey sormadan sadece belimi ve saçımı okşuyordu ben ise hâlâ ağlıyordum.
Ağlamam bittiğinde ona döndüm anlatmamı bekliyordu.
"Jack ile ayrıldım"
"Ne? Ciddi misin?"
"Evet zaten tek işi karı kızdı bana hiç değer vermemişti bile beni sadece param için kullanıyordu ki onu evden attığımda itiraf bile etti."
"Yaaaaa jimin sakın üzülme öyle bir adama değmez pisliğin tekiydi o zaten onu ilk gördüğümde bile sevmemiştim."
(Kookie her akşam at toynağı ile ayrılmaları için büyü yapıyordu PUAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA)"Bak ne diyeceğim."
Jungkook mutlu bir şekilde kalkıp bana döndü.
"Onu unutman için ne gerekiyor biliyor musun?"
Meraklı gözlerle ona bakıyordum.
"Ne...?"
"Tabikide eğlence!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Promise|Yoonmin
RomanceSevgilisinden ayrıldığı için barda kafa dağıtmaya giden park jimin ünlü uyuşturucu baron'u min yoongi'nin dikkatini fazlası ile çekmişti