Bu bölümü@beydağnazargençe armağan ediyorum seviliyosun :** ♥♥♥
Pazartesi günü
Sabah kalktım. Okula gitmek için evden çıktım. İlerlemeye başladım. Önümde bir araba durdu. Bu egeydi. Camını açarak "günaydın aşkım" dedi. "Günaydın canım" dedim. "Atla hadi okula gidecez" dedi. Emir veren sesi ile bende ön kapıyı açtım. Yanına oturdum.****
Egeye "ege az geride dur beraber görürler bizi" dedim. Ege de "öle bişey yapmıycam hatta okula el ele gireceğiz" dedi. "Saçmalama" dedim. "Saçmaladığımı düşünüyosan izle" dedi. Araba durdu. İlk ege çıktı arabadan sonra kapımı açtı. Elimi tuttu sıkıca. Ardından el ele okula girdik. Sınıfa çıktık. Egenin yanı boş olduğu için beni oraya oturttu. "Aleynanın yanına gidicem günaydın bile diyemedim." Dedim. "O da tamam ama sadece 5 dk" dedi. "Tamam gelirim birazdan"dedim.
Aleynanın yanına gittim. Aleyna pörtlek gözleriyle bana bakıyordu. Aleynaya cuma cumartesi yaşadığımız tüm olayları anlattım.
Aleyna bana bakıyordu şaşmış şekilde.Aleynadan
İnanmıyorum cidden ege ile aleyna değilde nie ege ile eylül oldu. Yok seni sevdiğimi yazmaya kağıtlar yetmezmişmişte.İlk ders boştu. Bende lavoboya gittim. Tuvalete kapattım kendimi. Hıçkıra hıçkıra ağladım. Ben o kadar çirkinmiyim. Aman aleyna sanada erkekmi yok. Yavaş yavaş göz yaşlarımı silerken. Kimse yoktu tuvalette o yüzden normal sesimle kendi kendime konuşuyordum.
Eylülden
Aleynanın yanından ayrılıp egenin yanına gittim. Ege ile sohbet ederken bi kız geldi yanımıza elini uzatarak "meraba ben nazar" dedi. Kız çok tatlıydı. Elini sıkarak "meraba ben eylül" dedim. "Hayırlı olsun ege ile çok yakışıyosunuz" dedi. "Çok teşekkür ederiz bu arada beni nerden tanıyosun?" Dedi ege. "Senle beraber nöbetçi olmuştuk". Dedi.Bende "çok tatlısın ya çok iyi birine benziyosun". Dedim. Nazar
bana gülümseyerek "sende öylesin çok şirinsin sende çok iyi birisine benziyorsun". Dedi. Bu kızıda aleyna kadar çok sevmiştim. "Aleyna nerde? Gördünüz mü?". Dedim. Ege "hayır" dedi. Nazarda "o sanırım lavoboya gitti. " dedi. Ardından aleyna sınıfa girdi. Hemen aleynanın yanına gittim. "Aleyna nerdesin ?". Dedim. "Lavobodaydım." Dedi. "Tamam" dedim.İçeriye müdür girdi. Ve ege ile beni çağırdı. Müdürün odasına gittik. Müdür bizi bekliyordu. Oturmuştu yerine. "İlk önce eylül derstte uyuyormuşsun. Burası otelmi uyumaya geliyosun." Dedi. Ege yumruk sıkıyodu. Patladı sonunda "hocam belki ailesi ile arkadaşları ile sevgilisi ile sorunlar yaşıyoda olabilir." Dedi. Eline vurdum. "Avukatımısın ? Evladım". Dedi müdür. "Hocam sadece fikrimi öne sürdüm ben söylemeseydim o aynı şeyleri söylerdi zaten". Dedi ege.
Ben lafa atılarak hocam egeyi nie çağırdınız? Dedim. "Ege evladım derslerin yüksekti. Nie bu kadar düşürdün. Türkçen 95 den 32 ye nasıl düşer. Sonra matematik matematik zaten zor ama 87 den 23 e düşermi" dedi.
Ege benimle vakit geçirmekten derslerine önem veremiyordu. Belkide ilişkimize son sınavlarımızı olduktan sonra devam etmeliyiz.
***** (çıkışta)
Egeyle konuşacaktım. Sınıfın boşalmasını bekliyordum. Sınıf boşalmıştı."Ege " dedim.
"Efendim"
"Ege ilişkimize ara verelim benimle vakit geçirmekten derslerin çok kötüleşti. Benim derslerim süper sayılmaz 3. Sınıvlara bağlı seninde düzeltmen lazım 3. Sınavlardan sonra ilişkimize devam edelim" dedim.
"Ama bebeğim nie seninle vakit geçirmek derslerden daha önemli" dedi.
"Ege doğrusu bu lütfen kabullen sadece 3. Sınavlar yani en fazla 8 sınav var yani en fazla 1 hafta ".
"Ama seninle yine yakın olucaz".
"Tamam ama çok sıkı fıkı değil kanka gibi" dedim.
"Tamam hanımefendi öyle olsun bakalım."
"Psikopat" dedim. Son kez ona sarıldım. Oda bana sımsıkı sarıldı.Eve gelince çok düşündüm egeyi ama doğrusu buydu. Bende hemen kitaplarımı çıkartıp çalışmaya başladım. Sabaha kadar çalıştım. Çünkü matematik sınavım vardı. Egede biliyordur heralde.
****(okulda sınav zamanı)
Egeyi çok özledim. Onun benle konuşması gülmesini sarılmasını öpmesini şimdiden özledim."Hadi çocuklar kitaplarınız sıranızda ne varsa çantanıza" dedi.
Aleynada kulağıma fısıldayarak "egeyle küsmüsünüz" dedi "sınavdan sonra sölerim" dedim. Kafasını salladı.
Sınav kağıdım gelmişti. Hemen adımı yazıp çözmeye başladım. Kolay geliyordu çalıştığım için. Kısa sürede vermişti. Benden sonra ege vermişti. Kağıdını görmüştü tüm hepsini yapmıştı dolu dolu.
*****
Ege yanıma gelip "selam" dedi. Bi sınav gitti. Senle sevgili olmama az kaldı yeniden" dedi. "Evet öyle az kaldı" dedim güldüm.
Aleynanın yanına gidip olan şeyleri anlattım. Oda "hmm tamam" dedi.*****
Eve geldim yarın sınavım yoktu. Bende dün sabaha kadar çalıştığım için yorulmuştum. Yatağıma girip uyudum.