bu bölümün şarkısı
see u againSanemi ve Giyuu, koltukta oturup sohbet ederken Giyuu, Sanemi'ye, bir soru yöneltti.
"Hey, Nemi. Pasta yapalım mı?"
"Neden?"
"Acıktım ve canım sıkılıyor."
"Tamam. Mutfağa girelim o zaman?"
"Pekii."Sanemi ve Giyuu mutfağa doğru gitti, pastayı yapmaya başladılar.
G:LAN İLK KAKAO, NEDEN İLK UN ATİYON
S:HEE BILMIYODUM Kİİ!
G:Off boşversene..
...Pastayı zor da olsa yaptılar ve soğuması için buzdolabına koydular. 40 dakika boyunca soğumaya bırakmaları gerekti. O sırada ise film izleyeceklerdi. Saat 19.21'i gösteriyordu. Hava çoktan karadığı için de ışığı kapattılar, daha eğlenceli oluyordu. Film iki saatlikti, ilk 43 dakika çoktan geçmişti.
G:Sanemi, kekin çıkması gereken zaman 3 dakika gecikmiş, çıkartıcağım. Kolunu çeker misin?
Sanemi farketmeden kolunu Giyuu'nun omuzlarına atmıştı. Yanakları biraz pembeleşince kolunu hızlıca çekti.
S:Oh, uhm. Pardon. Gidebilirsin.
G:Sorun değil.
Giyuu keki kesip tabak çıkardı. Gayet güzel gözüken çikolatalı bir pastaydı. İkisinede ikişer dilim kesti ve tabaklara koydu.
G:Sanemi! İçecek ister misin?
S:Kola.
G:Tamam!
Giyuu kendine hazır nesscafe ve Sanemi'ye de kolasını koydu. Hepsini birden getirmesi zordu ama daha önce garsonluk yaptığı için kolayca iki tabağı ve iki bardağı salonun ortasındaki masaya koydu.
S:lan
G:hm?
S: Hepsini birfen nasıl getirdin amk!
G.:Daha önce garsonlukta çalıştığımı biliyordun.
S:Haa doğru lan unuttum.
G:Tabağını al da yiyelim.
S:taamGiyuu pastasını yerken bir yandan pastasını gömen Sanemi'ye bakıyor, diğer yandan da göz ucuyla filmi izliyordu.Sanemi birden Giyuu'ya dönüp,
S:Giyuu, azcık daha pasta koyabilir misin?
G:He, ha. Tamam.
S:Ben bu çocuğu hizmetçi gibi kullanıyom ama neyse hadi itraz etmiyo.
G:Alabilirsin.
S: Teşekkür.
G:Ne demek.
S:Birine minnetini göztermek için kullanılan terim?
G:Yok o anlamda değil, rica ederim anlamında.
S:HAA AŞDŞAMDİAMDŞQİkisi birden filmi izliyordu. Pastaları ve içecekleri bitmişti. Film bitmişti.
S:*Kafasını Giyuu'ya çevirerek*
Hey, Giyuu, sence de film gü-Sanemi Giyuu'ya bakınca kendinin yine kolunu omzuna attığını ve Giyuu'nun o şekilde omuz ve göğüs hizasına gelecek şekilde uyuduğunu gördü. Saat daha 21.34'tü. Neden uyuduğunu anlamamıştı ama o an Giyuu ona çok masum gelmişti, ufak çekilde gülümsedi.
S:Tatlı rüyalar.
Sanemi, Giyuu'yu kendi yatağına götürdü, kendisi yeniden salona giderek telefonunu çıkardı.
WhatsApp'ta ki arkadaşlarıyla olan gruba girdi.
Arkadaslar bakin cok guzel gelismelerim
vae 😃😭Obanayı
Hem gülüp hem niye aglıon amkTencerengen
Aa cidden ne lan merak ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮. «𝐒𝐚𝐧𝐞𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮»
Fanfiction𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀 𝗼𝗴𝗿𝗲𝗻𝗰𝗶. "Benim dudaklarımın yeri kağıt değil, senin dudakların." evet hikayemiz 117 hikaye arasindan 116'nci tebrikler sondan ikinciyiz (zamaninda dorttum amk)