Obanai her şeyi anlatmıştı. Giyuu gülmemek için zor tutuyordu kendini.
G-Ciddi misin?
O-Seni bir sikerim.
Giyuu özür diledi ve konuyu anladığı kadarıyla Obanai'ye tekrar anlattı.
"Yani diyorsun ki Kanroji eskisi kadar seninle konuşmuyor, ve son zamanlarda alt sınıflardaki Tanjiro ile çok yakın, ha?"
"Bunu sana ben anlattım sen neden tekrar bana satıyon ki aq"
"Doğruluğundan emin olmak istedim." dedi ve onların yanina yaklaşan Sanemi'yi gördü.
"N'oldu? Ne konuşuyoruz?"
"Obanai'nin acınası aşk hayatı hakkında."
"Tomioka. senin. ana. sikim"
Sanemi buna gülmeye başladı. "Vay enayi sen hala Kanroji'yi mi seviyon, acıdım amk"
"SEN BI KESSENE BE TABI SANA HERKES AŞIK OKULDA PIPIK"
"NEY NEY?!"
"Pipik dedi."
Obanai haric ikili gülmeye başladı. Obanai birden bağırasıya kadar hala gülüyorlardı.
"HASSIKTIR ONE LAN"
"Ney ne-"
"ANANSIKIM"
Obanai ve Sanemi kaçarken Giyuu ne olduğunu kavramaya çalışıyordu. Arkasına bakınca kendi boyundaki bi köpeğin onlara doğru koştuğunu gördü.
"ANAGI AVRADIGI"
Üçlü rastgele bir yolda okuldan çıkmış, nerede olduklarını sormak isteseler Google Haritalar'ın bile bilmeyeceği boş bir arazide nefes nefese kalmış bir şekilde duruyordu. Giyuu yerde yatıyor, Sanemi ayakta belini geriyor, Obanai ise oturuyordu.
S: Hassikir ya.. Nerdeyiz biz şimdi.
O: Ben nerden bileyim?!
G: "Ah.. En azından köpek artık peşimizde değil.. Hem Sanemi!" diye bağırıp ayağa kalktı. "Sen hani köpeklerden korkuyor hatta iyi anlaşıyordun?!"
O:"LAN HARBİ SENİ ŞEREFSİZ SIRF AKSİYON OLSUN DİYE KOŞTURDUN DİMİ LAN BİZİ?!"
Obanai gaza gelip ayağa kalkmıştı.S:"LAN NEDEN BÖYLE BİR ŞEY YAPAYIM AMK?!? Hem.. Obanai birden bağırınca ben de korktum." dedi ve arkasını döndü.
G:"Nedense Obanai'nin söylediği daha cazip geldi bana, kulağa daha inandırıcı geliyor."
S:"Lan yok öyle bişey! Yanımda sadece Obanai olsaydı belki koşardım, o da belki!"
O:"Giyuu'ya gelince nYenYaEnyE bana gelince BRBARĞEKOA zaten!" (nYenYaEnyE dediği yerde sesini inceltip BRBARĞEKOA dediği yerde sesini kalınlaştırıyor dipnot çok önemli bilgi)
S:"Siktir git."
O:"Sen git omurgasız velet."
S:"YA TANRININ BİLE TANIMADIĞI YERE GELMİŞİZ AQ NEREYE GİDİYİM SÜRÜNGEN OÇ?!"
O:"BANA NE GİT DİYON O ZAMAN AMİP!"
G:"YA Bİ KESİN SESİNİZİ!!" diye bağırdı birden Giyuu.
Obanai ve Sanemi sessizleşip Giyuu'ya baktı. Obanai bir şey demeden tekrar oturdu ve Sanemi de arkasını dönüp boş yola bakmaya başladı.
"Daha az önce okuldayken 2 dakika sonra bambaşka bir yerde olacağımızı bana söyleseydiniz inanmazdım mesela.." diye geçirdi içinden Sanemi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮. «𝐒𝐚𝐧𝐞𝐆𝐢𝐲𝐮𝐮»
أدب الهواة𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀 𝗼𝗴𝗿𝗲𝗻𝗰𝗶. "Benim dudaklarımın yeri kağıt değil, senin dudakların." evet hikayemiz 117 hikaye arasindan 116'nci tebrikler sondan ikinciyiz (zamaninda dorttum amk)