22 Yaş Hediyesi

1.2K 53 63
                                    

Darla 22 yaşına daha bugün basmıştı. Pek iyi yaşantıya sahip olmayan Tam bir Amerikali genç bir kızdı. Bir işte çalışmıyordu, tabii sokaklarda keman çalması iş sayılırsa iyi para kazanıyordu. Hatta o Greenvile Kuzey coralina da ünlü bile sayılabilirdi. River Park da her sabah çalıyordu.

....
Yazar yerine ben deniz Darla konuşursa tam bir boktan hayata sahiptim. Normal bir hayata sahip miydim tartışılır. Her neyse alışveriş yapmam gerektiği için bir uber çağırarak Walmart a gitmem gerekiyordu. Her zaman çağırdığım Uber 7 dakika sonra gelecekti beklemeye başlamıştım. Ayakkabılarımı ayağıma geçirirken uygulamadaki uber Mark aradı.

-üzgünüm darla gelemiyorum, Sandly kasabasının oradaki yol kapalı. Sizin orada bulunan Karl adlı bir uber gönderiyorum 10 dakika içinde orada olacak.

-Sorun değil Mark yollarda dikkat et, teşekkür ederim.

Adama banane gel diyemezdim bu insallığa uymayan birşey olurdu. Yeni uber Karl a bağlanmam sağlayan bir link atmıştı Mark. 15 dakika geçmişti fakat Karl ortalıkta yoktu. Çoktan yürüyerek gitmiş olurdum. Karl 'ı aramamam için hiçbir sebep yoktu.

-Merhaba Bay Karl (mr karl olunca havalı oluo da türkçe de nie olmadı ya) Mark 10 dakika içerisinde geleceğinizi söylemişti.

- Selam Hanımefendi, gazı kökleyip geliyorum.

Karl baya enerjik duruyordu ve dediği gibi gazı köklediği sesi duymuştum. Tam tamına 1 dakika sonra kapıda olduğuna dair bir mesaj aldım.
Aşağıya indiğimde arabayı göremiyorum tabii hayalimdeki araba olan Bugatti Chiron Super Sport 300+ hariç bana korna çalınca tip tip bakmıştım. Araba önüme kadar geldi ve Uberi siz mi çağırmıştınız? dedi. BEN ŞOK BEN İPTAL.
Evet?
Hemen arabadan çıktı, ne olduğunu hala anlayamadan kapımı açıp geçmem için kapıdan çekildi, arabaya bindiğimde de aynı şekilde kapattı.
Tamam tekrar demek istemiyorum ama BEN ŞOK Ben neyse...

-Rotamız neresi Hanımefendi?
-Walmart a bayım (bunu derken kıkırdamış ve 3 kameraya bakmıştım. Bunlar ne için?
-Üzgünüm açıklamayı unuttum, ben YouTuber'ım nasıl tanımlarsak. Video çekiyorum aslında arkadaşımın kanalı için.
-(salak olduğum için sordum bunu) Baya para kazanıyorsunuz o zaman araba baya iyi çünkü.
-Kazanıyor birşeyler. Videoyu açıklayayım sana sende katılmak istersen.. Kanalın sahibi Jımmy ye date hazırlayacağız. Chandler, Chris, Sapnap, Dream ve ben şuan yarıştayız ve en uygun kızı oluşturmaya çalışıyoruz. Yani kabul edersen ben seni alıp tamamen değiştirip akşama hazırlayacağım. Ve o kadar şanslıyım ki en güzel kızı ben buldum.

-Yine de Walmart a gidecek miyiz?

Saçma bişiy dememiştim ki acıkmıştım almam gereken şeyler vardı ev bomboştu. Karl arabayı durdurup gülmeye başlamıştı. Ben bir ona bir kameraya bakıyor anlamaya çalışıyordum.

-Gideceğiz, gideceğiz. Kabul ettin sayıyorum.
-Biraz tırsıyorum ama kabul de ediyorum.
- Hahaha (karl gülüşü siz biliyorsunuz) çok iyi olacak ben jimmy i arıyorumm

Jımmy&Karl
_Evet Karl
- Ben çoktan buldum, hatta resmen manken bu kız.
_ Sadece 25 dakika oldu Karl, hile yok değil mi?
-Hayır dostum, bu benim mükemmel şansım 150.000 $ bizimdir.
_İlk bulan sensin Karl bunun için sana alışveriş yapabilmeniz için 10 000 dolar daha veriyorum.
- Ne yani ilk bulan ben miyim?
_Evet dostum.
-Yeyyy byby Jımmy.

Önce Walmart a gidelim Darla sonra da mükemmel bir alışveriş yapacağız. Kafamı tamam anlamında sallamıştım. Yine ne boka bulaştım ben River da çalmam gereken keman vardı. Sıçmıştım kemanım da evde kalmıştı ve dönemezdim de.
Karl kaç gibi çekim biter? iş kadınıyım ben bir kere sormam gerekiyordu.
Bilmiyorum ki 10 gibi biter. İşlerin mi vardı.
Vardı dersen onu kırardım dürüst olsam iyi olurdu. Gölün orada keman çalıyorum minik kitlem oraya geliyordu. Walmart a gelmiş park yeri ararken bana baktı.
Oww minik bir ünlümüz varmış dedi. Bunu söylerken komik duruyordu. Arabanın etrafında da onun hayran kitlesi vardı ama onunki büyüktü. Azıcık sosyal medyaya bakıyor olsam belki onları tanıyor olurdum.

MrBeast ~Jımmy Donaldson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin