"Heyecanlı mısınız Choi Soobin Bey?"
Onunla röportaj yapıyormuş gibi elini yumruk yapıp ona uzattı Jay.Alışveriş merkezinde sadece Jay, Soobin ve Karina toplanmış diğerlerini bekliyorlardı.
Soobin yavaşça kafasını salladı ve yüksek olmayacak şekilde konuştu.
"Kesinlikle... Ne giyecek acaba?"Ardından Karina o ikisini bölerek konuşmaya girdi. "Şey burada şınav çekemezsin."
"Kim demiş?"
"Saçmalama Soobin çok utanç verici."
Soobin Karina'nın sözlerine karşılık dil çıkardı ve kollarını bağlayıp sırtını duvara yasladı.
"Fazla mı erkenciyiz yoksa?"Jay elindeki telefondan saatine baktı. Saat tam da buluşma saatlerini gösteriyordu. Kafasını iki yana salladı ve telefonu Soobin'e çevirdi.
"Hayır tam vaktinde."Soobin diğerlerini beklerken oflamış fakat çok geçmeden merdivenlerde tam olarak beklediği yüzü görmesiyle tüm yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.
Soobin, onu uzaktan görmesiyle bir süre gülümseyerek yüzüne kitlenmişti.
Yeonjun onları bulamayınca Karina ona seslenmiş, ardından o üçüne gülümseyerek adımlarını hızlandırarak yürümeye başlamıştı.O sırada Soobin onu boydan boya incelemiş ve sertçe yutkunmuştu.
Altına mavi kot şortu, üzerinde ise siyah ve gri çizgili uzun kollu dar bir tişörtü vardı. Tişörtünün önünü şortunun içine geçirmiş, omuzunda siyah bir çantası vardı.Onların yanına yaklaşırken elinde tuttuğu telefonu çantasına atmış ve üçüne el sallayarak yanlarına gitmişti.
Soobin en sonunda gözlerini onun vücudundan ayırmış ona gülümseyerek gözleriyle buluşturmuştu."Geç mi kaldım?" dedi Yeonjun onların yanında çekingen ses tonuyla.
"Ah hayır, Hiyyih ve Kai geç kaldı sanırım." diye ekledi Soobin. Yeonjun ise yalnızca gülümsemişti ona karşı.Soobin'in yanına geçip aynı onun gibi sırtını duvara yaslamış, parmağındaki yüzüklerle oynamaya başlamıştı. O üçü arasında en yakın olduğu kişi ne de olsa Soobin hyunguydu. Bir gün önceki mesajları bir kenara atmıştı ne kadar tuhaf olduğunu düşünse de.
Çok geçmeden diğer ikisi de gelmişti. Hiyyih Yeonjun'un, Soobin'in yanında olmasına gülümsüyor bir yandan da onlara el sallayarak abisinin hızlanması için onu çekiştiriyordu.
En sonunda onların karşılarına gelmiş hepsine gülümsemişti Hiyyih.Soobin filmin ve Yeonjun'un yanında olmasının heyecanından sırtını duvardan çekmiş ve onların karşısına geçmişti. "Hadi hadi gidelim artık."
Diğerleri de onun sözüyle sinemanın olduğu yere doğru ilerlemeye başlamıştı. Yeonjun, Hiyyih ve Soobin'in arasında yürüyordu. Soobin ise ona bakmamaya çalışıyordu.
Ardından oraya varmışlardı. İnternetten aldıkları biletleri girişteki adama göstermiş içeri girmişti hepsi.
Jay onların arkasından yürüyüp Yeonjun'un yanına gelmiş ve ona soru sormuştu. "Yeonjun en sevdiğin oyuncu kim?"
"En sevdiğim oyuncu mu? Hiçbir fikrim yok."
"Ben Dicaprio'ya bayılırım." diye söze atıldı Soobin birden. Birlikte göz göze gelmeleriyle gülümsedi Yeonjun ve ekledi.
"Öyle mi? Daha önce hiç filmini izlemedim bu ilk olacak sanırım.""O halde, hepsini birlikte izlemeliyiz."
Soobin lafını bitirir bitirmez önüne dönmüş, Soobin'in lafı üzerine Yeonjun'un arkasından Jay ve Karina birbirine bakmıştı. İkisi de Soobin'den böyle bir hamle beklemiyordu.
"Uhm neden olmasın?" Yeonjun ona gülümseyerek cevap verdi ve onun önüne döndüğünü fark etmesiyle o da gözlerini ondan çekti.
Hiyyih Yeonjun'un omuzuna kolunu attı ve gülümseyerek yüksek sesle konuştu. "Hadi patlamış mısır alalım!"
Hiyyih onların önünden ilerlemiş ve işleri kendi kafasında planlayıp orada çalışan adama 3 büyük boy mısır istediğini söylemişti.
Ardından Jay söze atıldı. "İki kişi mi bölüşüyoruz? Ben Karina'mla yerim. Dimi Karina'm?""Annenle ye sen."
"Kes be yaranamıyoruz sana da."
"Tamam Jay'im yeriz birlikte. Benden önce tüm mısırı bitirmessen ben de yerim."
"Tamam kesin tartışmayı!"
Kai o ikisine yükselmiş ve Hiyyih'ye gülümsemişti. Hiyyih onu fark etmesiyle söze atıldı. "O halde ben abimle yerim. Sen de Soobin'le."Jay Karina'ya göz kırpmış ve Karina da ona sırıtmıştı. Yeonjun kafasını onaylama anlamıyla sallamış ve gülümsemişti. "Pekala bana fark etmez."
Herkes fiyatları bölüşmüş ve salona doğru yürümeye başlamıştı. Merdivenlerden çıkıp aldıkları en arka koltuklara doğru ilerlemişlerdi. En sola Kai ve Hiyyih, Hiyyih'nin yanına Yeonjun ve Soobin, Soobin'in yanına da Karina ve Jay oturmuştu.
Yeonjun kucağındaki mısır kovasını Soobin'e yaklaştırmış ve ona gülümseyerek önüne dönmüştü.
Film başlayana kadar Soobin göz ucuyla onu izliyor, Yeonjun'un fark etmesiyle de hızlıca soluna doğru dönüyordu. Tabii en sonunda film başlamış, Soobin dikkatini Yeonjun'dan çekip perdeye çekmişti.---
ay meraba seker kuplerim normalde bu bolumu uzun sekilde atacaktim ama birkac bolume boleyim dedimmuah seviyorum sizi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
second crush
Fanfictionsoobin: CILDIRIYORUM DICAPRIO'YA BENZEYEN COCUGU GORDUNUZ MU yeonbin #1 gokhanabi #1