*in poza colegulel nou Alecsander*
*Dupa 3 zile*
Nu s-a mai intamplat nimic de la accidentul lu Jessie, decat ca Eva acum sta la mine , iar ai mei s-au mutat in Vagas cu nu stiu ce probleme de firma si chestii. Iar Jessie acuma imi sta pe cap, bine ca macar o am pe Eva cu mine, iar Nick trece din cand in cand pe la Eva. Fac un cuplu atat de frumos, ma bucur nespus ca sunt inca impreuna, sper sa fie impreuna 100000 de ani de acum in colo, sunt perfecti ii iubesc, acum ei sunt singura mea familie...bime sa zicem ca si Jessie, dar la ea e altceva. Sunt obligata sa o consider ruda, iar cu ai mei nu am vorbit deloc de la spital si nici nu vreau. Cand eram micuta tata era foarte iubitor cu mine si petreceam timpul impreuna mereu, dar de cand este cu aceasta femeie totul s-a schimbat. Nu sta eloc acasa, de vorbit cu el...daca ne vedem o data pe saptamana si ne zicem "buna ce faci?" este bine... in fine sa revenim la prezent.
*La ora de chimie*
Eu stau langa Eva, iar Andrew si Nick stau amandoi, am rugat-o pe Eva sa nu ii zica nimic lu Nick deoarece se vor certa si nu vreau asta, cearta mea cu Andrew ramane cearta noastra.
-Buna ziua copii, intra doamna diriginta cu catalogul in mana si il tranteste pe caterdra.
-Buna ziua, zicem noi in cor punandu-ne fiecare la locul lui.
-Allison , Eva si Nick dupa ora asta la director, se uita furioasa la noi.
-De ce doamna?? ce s-a intamplat? zic eu si Eva in cor.
-Ve-ti vedea acolo, acum vreau sa va prezint pe cineva, si se duce spre usa si o deschide, Copii el este Alecsander, este nou venit si va ramane cu noi, s-a mutat in oras de curand si vreau sa fiti politicosi cu el, sa nu il face-ti sa plece cum a-ti facut pana acuma cu ceilalti,este special, deci sa ave-ti gija cum va comportati. Hai Alecsander.
Deodata un baiat inalt, cred ca cu vreo 15 centimentrii mai inalt decat mine, cu un par putin ciufulit dar foarte sexi, cu niste ochi de un albastru superb, niste gene perfecte, un ten perfect. "Stai ce??? Nu Nu Nu , Nu se poate, el este tipul pe care l-am visat acum cateva zile, cum este posibil??Adica stiu ca era intuneric bezna in visul meu, dar ii stiu trasaturile perfect...cum este posibil?? Cine naiba este si de ce pana mea apare in vesele mele??"
Toata ora m-am holbat la el, nici nu am putut sa ma concentrez. S-a sunat de iesire, insfarsit, acum trebuie sa aflu cine este nou coleg. NEEAPARATTTT!!!!
-Esti bine sister?? de ce tot te holbai la baiatu ala??ma intreaba Eva in timp ce noi mergeam spre cantina scolii.
-Pff,...da, sunt bine. De ce ai crede ca nu sunt bine?? ma pun la rand.
- Pai toata ora te-ai holbat la el, se aude din spatele meu.
-Paste cu carne va rog si o apa minerala, multumesc, dupa ce cer comanda plec de acolo si ma indrept spre masa noastra.
Acolo era Nick si Andrew, cum m-a vazut a plecat de la masa, deja stie ce trebuie sa faca si e bine, ultima oara cand a stat la masa cu mine de cand ne-am certat s-a trezit cu un punm in maxilar si cu mancarea pe pantaloni. Inainte ochii lui superbi de un verde impecabil si un zambet perfect de alb ma impresionau si incepeam sa-l iubesc mai mult, dar acum nu mai au efect asupra mea. Dupa ce m-am pus jos am vazut-o pe Eva care vine si ea si il sarta pe Nick, m-am uitat in alta parte prefacandu-ma ca nu vad nimic.
-Ce fac fetele melmei. ne zice Nick foarte fericit.
-Bine iubire, dar Allison nu stiu, tu de ce esti asa fericit??
-Nu stiu..tu ce ai surioara?? zice el si schimba subiectul cat a putut de repede.
-Nimic, lasati-ma in pace si manca acolo in liniste, zic eu iritata.
-Iubi, daca nu te superi ma lasi outin cu Allison??
Zice Eva foaerte draguta , iar acesta se ridica de la masa si pleaca linistit dar nu inainte de a o saruta pe Eva.
-Sister, acum imi zici ce ai.
-Off.... Eva mea...
-Nu ma lua cu Eva mea si zi-mi ce naiba ai... se vedea furia in ochii ei...
-Bine bine sefa, l-ai vazut pe tipul ala nou nu??
-Da si?? ce este asa inportant??
-Ehh... ei bine... l-am visat.
-Ti se pare nu ai cum.. si incepe sa rada.
-Eva vorbesc serios, incercam sa-mi folosesc tonul meu specific cand vorbesc serios.
-Off...tonu ala, zi-mi tot.
-Pai de cateva zile tot in visez, si nu il visez oricum , visez ca fac dragoste cu el, dar data l-am visat ca se batea cu cineva, nu stiu exact cu cine... inghitisem in sec si cautam cu privirea apa.
-Cum naiba?? se vedea frica in ochii ei. Aa Allison scuze dar eu trebuie sa plec, se ridica de la masa vine sa pupa pe obraz si pleaca.
Cenaiba a patit si fetita asta frate?? Pare asa calma si deodata se ridica de la masa speriata si pleaca.. ok.. o fi Eva ciudata dar nici chiar asa, dar gandurile imi sunt intrerupte de un zgomot . Era scaun..
-Buna eu sunt Alecsander, si intinde mana catre mine.
-Aaa... nici nu stia ce sa zic...
-Hei, esti ok?? si se pune jos.
-Ti-am zis eu ca este liber ca sa poti sa te pui jos?? il intreb eu foarte iritatae gestul lui.
-Aaa scuze nu mi-am dat seama credeama nu este nici o problema. Sti sunt nou si...
-Nu imi pasa ce esti sau cine esti, trebuie sa fi politicos si dupa sa discuti cu mine.
Ma ridic de la masa si plec nervoasa..
-Allison, voacea lu Nick se auzea in toata cantina.
-Ce vrei si tu??
-Trebuie sa mergem la director, si vine fugind inspre mine. Dar ce naiba te-a apucat de vorbesti asa cu mine??
-Aa...scuze, bine hai ca mergem.. si ne intreptam spre sala profesorala unde statea zilnic directorul, nu inteleg de ce nu sta in sala aia a lui si prefera sa stea cu ceilalti....
-Tot nu mi-ai zis ce te-a apucat de imi vorbesti asa...
-Noul coleg m-a calcat pe coada... dar Eva unde este?? incerc eu sa schimb repede subiectul pentru a scapa de intrebarile lui.
-Ne asteapta in fata sali... spune el ganditor.
"Ce naiba au patit toti??? Cred ca sunt pe pastile prietenii astia ai mei"
SPER SA VA PLACA CE AM SCRIS PANA ACUMA ASTEPT PARERILE VOASTRE :* CORECTAT PARTIAL
CITEȘTI
Placerea mintii +18
RomanceCand te gamdesti ca mintea poate sa te bage in multe necazuri nu vrei sa crezi. Asa este si Allison, o fata de 17 ani care va crea o poveste opusa a ceea ce s-a citit pana acuma. Este o fata rebele si rea care stie sa dea replicile oricui, mereu est...