5.O sperietura pe cinste

525 19 5
                                    

*in poza Jessie *

Allison...

-Ce a fost asta?? Vine Eva si m-ai aproape de mine ,era speriata de-a dreptul.

-Nu stiu, dar vom afla, spun eu increzatoare.

-Eu nu merg acolo fara arma potrivita, avea o fata atat de drgalasa cand era speriata.

-Ce te-a apucat??si incep sa rad. I-a matura aia din baie si misca-te joc cu mine.

-Vin imediat, o vad cum pleaca de langa mine.

Se duce in baie si ia matura. Vine inapoi si da un semn din cap in semn de "sunt pregatita, hai sa-l omoram pe nenorocit". Ma impinge in fata ei ,ea fiind cu matura in spatele meu, dar da...Ma intorc la ea si o intep cu privirea, ea imi arunca un zambet inocemt si cu frica in el si incepem sa coboram treapta cu trapta.

"Cine naiba putea sa intre in casa mea?? Prostu, va murii!!" un zambet diabolic in aparuse pe fata. Incepem sa coboram si mai mult, iar din bucatarie se auzeau niste bocanituri, ca si cum cineva masiv sau ceva destul de mare a cazut pe gresie. Ma intorc la Eva ii zambesc si ii i-au matura din mana, "Ea este in spatele meu, ce sa faca ea cu matura??" Ma intorc iar cu privirea spre bucatarie si ma napustesc la usa.

-Mainile sus nenorotituleeee!!!! si sar pe usa si ii dau un picior.

In timp ce eu faceam pe eroina, Eva era pe scari imprastiata..

-Hooo nebuno, eu sunt , sorta chiar asa?? era aceasta cu mainile sus si speriata, dar se linistii cand ma vazuse.

-Se auzeau zgomote, de ce nu m-ai anuntat ca vii acasa, m-ai speriat de moarte, simteam cum tot corpul meu incepe se se relaxeze incetul cu incetul.

-Si tu de ce nu anunti cand vii acasa?? incepuse sa prinda curaj.

-Sunt mai mare, eu sunt cea responsabila, ii arunc eu vorbele in fata.

-Da vezi sa nu, esti cu un an mai mare, nici majora nu esti macar, si scoate limba precum un copil la mine.

-Copileeee.... ma arporii eu de ea, pesre 2 saptamani este majoratu meu asa ca taci, si o pup victorioasa pe obraz.

"Aolo...." uitasem de Eva, ma intorc rapid pe hol iar ea inca era acolo prabusita.

-Ce faci Eva acolo jos?? Iar ai vrut sa iti legi sireturile?? si incepusem sa rad cu lacrimi.

-Da, si imi arunca un zambet.

-Hai zii ce ai facut si taci ziceam eu prin rasete.

-Promiti ca nu razi?? se uita la mine cu o fata de catelusi.

-Promit , si ii arat degetul mic in semn ca vorbeas serios.

-Bine, si imi lua degetul mic intral el. Pai cand mi-ai luat matura si dupa ai strigat " Mainile sus" si ai alergat in goana in bucatarie m-am speriat de tine si de strigatul tau nebun de lupta si m-am prabusit la pamant.

Ma uitam la ea si incercam sa nu rad, imi muscam buzele pentru a nu-mi vedea ranjetul de pe fata, aceasta se uita in jos si inca statea acolo.

-Hahahahah doamne morrrrrr.... O voce din spatele meu se auzea puternica. Ce prieteni mai ai si tu draga mea surioara..

Nu ma mai puteam abtine si am inceput si eu sa rad o data cu ea.

-Ce vaca estiiii, se uita Eva la mine furioasa, ai promissss... si facuse o fata de ingeras.

-Aaa... nu radeam de tine ci de ea, de reasul ei, hai ca o scosesem usor la capat , are un ras ciudat deci am scapat usor.

-Ha da vezi sa nu. Tu nu razi niciodata cand rad si eu "Par prea slaba in fata ta daca rad de tine sau cu tine" gesticula si facea ca toate cele acuma.

Placerea mintii +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum