*in poza Allison*
Allison..
Sunt in curtea liceului, este goala, nici macar un elev.. "ce naiba caut aici??" daca stiam sa-ti raspund iti raspundeam. Incep eu sa ma cerc cu mintea mea, grozav.. Ma plimb prin jur, nu este nimeni pe aici, ce naiba se petrece?? Iar am adormit prin curtea liceului ?? "Din moment ce esti aici singura cred ca da" hahaha amuzanto...
Imi scutur de cateva ori capul pentru a alunga conversatia stupida din creierul meu si inaintez inspre intrarea din incinta liceului. Deci astia chiar sunt la ore imi zic eu mie amuzata de situatie *sau sunt acasa majoritatea si se distreaza* sau asa.... Inaintez pe holul pustiu si intru la baie, ma privesc de cateva ori in oglinda si vreau sa ies, dar o bubuitura in ultima usa de la ultima cabina ma opreste. Ce mama dracu a fost asta?? Inaintez usor spre ultima usa cu o frica profunda in mine , iar de o data brusc se sting toate luminile. Perfect!! Ce mama dracu se intampla aici??? *Ai devenit vulgara si nu imi place.* Bine, bine. Primul instinct a fost sa fug cat ma tineau picioarele, dar daca stau bime si ma gandesc, pe mine nu ma sperie nimic.. *Serpi??* Bine inafara de asta... Dau aprobator din cap si inaintez usor, bubuiturile in usa incep sa fie din ce in ce mai multe. Incercam sa-mi obisnuiesc ochii cu intunericul dar nu reuseam de nici o culoare. Incerc sa vorbesc , dar nu pot... Parca tot corpul meu este amortit. Incerc sa ma indepartez de usa dar de geaba, incerc sa inaintez tot la fel, incerc sa ma intorc degeaba. Bubuiturile se opresc, se face o liniste totala si infricosatoare. Ce naiba a fost asta??? Si de ce s-au oprit bubuiturile alea enervamte?? Cineva se joaca cu mine si nu imi place , nu imi place de locc. O sa plateasca cel sau cea care a facut asta. Un bubuit de sutede ori mai puternic decat cele precedente umple linistea din incapere, simnt cum un vant puternic se atinge de fata mea iar ochii mei se inchid instant. Imi dau seama ca ultima usa la care planuiam eu sa ma dus s-a deschis asa ca imi deschid si eu ochii , dar cu gru. Din cabina iese o siluieta mare si barbateasca. Simt cum ochii lui sunt pe mine si cum ma studiaza in detaliu. Duc repede mana la ochi si ma frec de cateva ori pentru a incerca sa vad persoana care era in fata mea.
-Curva nenorocitaaa, urla silueta din fata mea la mine foarte furios si se indreapta catre mine.
Eu nu reuseam nici acum sa ma misc, incerc sa-mi strang pumnul pentru ai da una idiotului din fata mea care a indraznit sa ma jigneasca, dar de geaba.
-Crezi ca scapi asa usor de mine??? Tu sau pizda ta?? si incepe sa rada zgomotos. Te inseli fa curvo, o sa va am pe amandoua, o sa ti-o trag pana o sa cazi la picioarele mele si imi vei cere mila. Si ghici ce...nu voi avea , te voi m-ai fute inca o data si inca o data si inca o data, te voi fute de atatea ori in cat vei intra in spital, urla el la mine cu toate fortele.
Puteam sa-i simt respiratia, parfumul, totul, mi se pareau asa de cunoscute dar atat de straine. Nu puteam sa-mi dau seama a ce mirosea tipul din fata mea, uitasem si unde eram. Firarr!!
Imi indrept dinou privirea inspre el si vad cum se apropie cu vitreza mare inspre mine. Imi baga mana in gat si ma impinge cu putere in spate. A dracuu ce esti tu, acum te misti nu?? Cand vroiam sa-i dau una nenorocitului asta nu faceai nimic. Imi zic eu insami cu nervii la maxim intinsi.
Acesta isi apropie gura insprea mea si isi lipeste buzele de ale mele, ii raspund repede la sarut si imi inchid ochii De ce nu ma pot controlaa??? *Muscal, lovestel in zona interzisa sa nu m-ai aiba cu ce sa se joace sau cu ce sa te ameninte, striga dupa ajutor. Fa ceva o dataaaa!!!* Cunostiinta mea idioata, o data in viata a avut dreptate. Imi deschid repede ochii si il musc de buza cu putere. Il tin acolo cateva secunde si il pot auzi cum urla la mine sa-i dau drumul, dar nu ma las. Musc si mai tare pana incep sa-i simt gustul de sange. Uitel!! Imi zic eu fericita cand am simtit gustul de sange pe limba mea si raceala pe buze. Ii dau drumul rapid si il imping, acesta se apuca de buza si injura ceva in barbie. Isi retrage mana de la buza si se uita la ea mirat.
-A dracu curva, nu se invata minte nu??? si incepe sa rada ca un psihopat.
Vine dinou inspre mine si ridica palma in sus, indoar 2 secunde aceasta face contact cu obrazul meu si ma prabusesc la pamant. Al dracu, are putere...sau sunt eu prea slaba. Incerc sa ma ridic dar de geaba, intreg corpul meu este amortit, se misca dupa bunul plac. Ridic privirea inspre el si il pot vedea cum se apleaca la urecea mea si imi atinge obrazul pe care acum cateva secunde la pocnit cu putere si il mangaie foarte bland.
-Scuze, imi sopteste el si isi sprijina capul de al meu. Scuze ca nu am putut da mai tare, si incepe dinou sa rada si se retrage. Stii?? Ma gandeam sa nu te fortez, credeam ca va fi mai usor, ca nu va trebui sa te bat, dar m-am imselat. Dar nu m-am inselat de un singur lucru. Stii care?? Nu m-am insefat in privinta ta, de faptul ca aici si acum o sa ti-o trag rau de tot, iar tu vei fi a mea si numaia mea.
Incercam sa ma ridic, sa ii zic ceva, sa strig dupa ajutor, sa-l lovesc si sa-l las acolo la pamant sau doar sa ma ridic si sa fug. Dar degeaba , coroul meu idiot efectiv nu ma asculta, chiar de loc. Chiar cand aveam nevoie de el, el nu reactioneaza, nu imi asculta creierul, trebuie sa-mi schimb corpul neeaparat, parca as fii o momaie, nu sunt buna de nimic.
Idioatul din fata mea se ridica in picioare si isi pune mainile pe umerii mei, ma ridica in sus si incepe sa-mi rupa hainele de pe mine cu brutalitate si cu o nerabdare mare in trup. Vad cum face 2 pasi foarte mici in spate si in cateva clipe reuseste sa se dezbrace. Se apropie de mine si incepe sa ma sarute cu puteren, eu deja nu reactionam in niciun fel, nu puteam face absolut nimic, corpul imi era amortit si parca lipit de el si de acel perete.
Simt cum ma ridica de la sol si ma lipeste dinou de gresia rece din spatele meu. Picioarele mele ii incolacesc trupul si il pot simti cum rade.
-Deci curva chiar vrea, imi zice el intr-un fel ironic si satisfacut de ceea ce a reusit sa obtina.
Dupa ce a zis aceste 4 cuvinte, am simtit cum corpul meu este sfaramant in bucatele, mi de bucatele, de tristete si suferia.
-Nuuuuuuuuu!!!! Reusesc eu sa scot pe gura ultimele cuvinte cu ajutorul ultimului stop de putere.
AM REVENIT IN FORTA COPILASSSSSSS!!!! SPER SA VA PLACA SI ACEST CAPITOL, ASTEPT CU MULT DRAG PARERILE VOASTRE, ORICE FEL DE PARERE, CU PRIVIRE LA CARTE. PWP
PARTIAL CORECTAT!!
CITEȘTI
Placerea mintii +18
RomanceCand te gamdesti ca mintea poate sa te bage in multe necazuri nu vrei sa crezi. Asa este si Allison, o fata de 17 ani care va crea o poveste opusa a ceea ce s-a citit pana acuma. Este o fata rebele si rea care stie sa dea replicile oricui, mereu est...