12. Dorinta

320 15 0
                                    

*in poza Miriam (mama vitrega a lu Allison)*

Allison..

Imi doresc sa revina totul la normal, sa fiu decat eu si tu tata , fara cele doua care sa ne strice familia, nu vreau alta familie , cea pe care o aveam, adica eu si tata era prefecta. Imi doresc sa nu se fii intalnit niciodata. Stiu ca sunt ipoctita cand zic asta, dar il vad si pe tata ca incepe sa fie nefericit, as vrea sa pot face ceva dar nu stiu ce. Chiar nu inteleg de ce a ales-o tocmai pe ea... Chiar nu inteleg, erau atatea femei si el a ales-o tocmai pe cea care imi displacea cel mai mult...

Chiar nu inteleg de ce lucrurile trebuie sa stea in felul asta. De ce naiba tata a vrut sa se recasatoreasca?? Ce nu ii ajungeam eu? Nu se distra indeajuns cu mine? Il plictisesc asa de tare in cat a mai dorit inca 2 persoane in viata lui?? Nu una, ci doua... doua persoane feminine, care una se comporta de parca ar fi mama mea si ea mi-ar fi da viata. Chiar daca este de ceva timp in familia mea( doi ani parca, nu prea am tinut contul asa mult, pana acuma ) si eu ii zic mama , dar nu este cu adevarat mama mea si nici nu ii zic ca asa vreau eu , ci ca asa m-a rugat tata ca sa nu o fac sa se simta prost, iar eu am vrut sa fiu draguta, macar in fata tatalui meu si sa fac pe fata cuminte si ascultatoare.

Dar nu voi putea niciodata accepta faptul ca am o sora, nici macar vitrega nu pot sa o numesc, nu are nici macar un strop de sange asemanator cu al mea. Inteleg ca se simte prost pentru comportamentul meu rautacios fata de ea, am incercat de atatea ori sa o intelg sa fim macar persoane care stau in aceeasi casa, daca as fi zis prietene ma minteam singura. Dar nu am putut, pur si simplu. Mereu este tata acolo sau masa ca sa-mi aminteasca ca suntem surori si asta ma face sa o urasc din ce in ce mai mult, plus de asta mereu ea iese basma curata din orice , iar eu mereu intru in gunoi din cauza ei Nu zic ca eu as fi usa de biserica, dar mereu fac lucrurile in asa fel in cat sa nu afle tata, dar mereu sunt acuzata de prostiile facute de Jessie....Iar acum mi-a spart si singurul lucru ramas de la mama, nu o voi putea ierta absolut niciodata, iar scuzele ei de cacat nici nu vreau sa le aud, stiu ca a facut intentionat si daca sa zicem ca prin minune nu a fost intentionat, dar asta este un lucru imposibil, nu avea cum deoarece bibeloul era pus bine, chiar eu l-am pus , iar cand am intrat la ea in camera era tocmai langa birou...Deci nu exista nici o scuza.

SPER SA VA PLACA...STIUUU ESTE SCURT DAR ERSTE CUM AR VENII O CONTINUARE LA CEL DE DATA TRECUT. VA MULTUMESC PENTRU TOT , VA ADOR. CORECTAT PARTIAL

Placerea mintii +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum