2.Trezirea la realitate

815 25 5
                                    

*Tinuta lui Allison*

Septembrie

Allison...

Deschid ochii brusc si sar ca arsa din pat. Sunt transpirata toata si tremur dea dreptul. Dinou acel vis, de cateva zile am acelas vis, cu acelas baiat, de cand il visez doar o singura data l-am vazut,dar cred ca este acelas baiat ... Off Doamne... Fug in bae si ma bag la dus. Doamne este atat e bine aici, atat de cald, asa de placut. Simt cum totul se evapora vise, griji, ganduri. Totul este luat de apa fierbinte din cada mea.

*Dupa 20 de minute*

-Allison!!! S-a terminat weekend-ul. Si un ras ironic se aude de jos din bucatarie.

-Imediat mama!

Ma duc repede in camera imi i-au un maieu negreu care scrie pe el "Tre creat escape" o pereche de pantaloni scurti ablastrii taieti, o palarie neagra, niste ochelari putin rotunzi si negrii, cateva bratari gasite pe acolo si un colier primit de la Eva, cea mai buna prietena a mea. Nu exista uniforma si aveam voie sa purtam ce dorim, doar cand vine vreo inspectie trebuie sa purtam camasa alba si pantaloni negrii sau fusta pentru fete. Cobor jos in graba..

-Buna dimineata mama, tata!!

-Buna dimineata!

-Unde este Jessie??

Jessie este sora mea mai mica cu un an. Este la un liceu care este in drum spre al meu , liceul ei este AFT, nu stiu de unde vine si nici nu m-am interesat. Liceul ei este in drum spre liceul meu

-Deja a plecat la liceu.

-Aa ok. Atunci plec si eu. Paa.

-Pa scumpa mea.

Ma duc repede sa ma incalt cu niste sandale negre si imi i-au geanta din cuier pregatita de aseara. Este saptamana aia in care nu prea facem deloc ore. Nu stiu exact de ce. Adica mergem doar la liceu , iar la fiecare ora pe care o avem doamnele sau domnii ne puneau un film documentar si dupa vorbim despre el sau pur si simplu stateam. Nimic interesant. Inceput de an scolar...

*Dupa 30 de minute*

Sunt in fata liceului, iar aici dau de Eva, cea mai buna prietena , iubitul ei Nick si frumosul si adorabilul meu iubit Andrew.

-Buna Allison!! ma intampina ei in cor.

-Buna copii!

Ii pup pe obraz pe Eva si Nick, dupa imi intorc privirea de copil catre Andrew si sar la el in brate.

-Ce face frumoasa mea??

-Bine, ce face iubitu meu??

-Si mai bine.

Eram deja de ceva timp impreuna asa ca nu ma impresiona ce zicea sau ce facea, prea des.Ma saruta apasat si imi apuca fesele cu ambele maini. Un scartait iese din gura mea si opresc sarutu.

-Aaa... Suntem in public..spun deranjata de gestul lui.

-Lasa iubito ca nu ne omoara nimeni, acesta imi arata un zambet larg.

Il lovesc usor in umar si incepe sa rada usor. Il sarut inca o data , dar il intrerup rapid deoarece suna clopotelul de intrare. Il iau de mana si mergem spre dulaputri.

-Ce ora aveti copii??

-Engleza, spuma Nick.

-Biologie, spune si Eva.

-Si eu tot biologie. Tu Andrew?? acesta privea afara... Andrew!! urlu eu la el.

-Aa ce?? scutura putin din cap.

-Ce ora ai?? Unde naiba iti e mintea?? gesticulam eu in fata lui.

-Biologie cred.

-Aa ok! Haide-ti atuncea.

Nick si Eva se saruta pasional iar eu incep sa chicotesc usor. Eva ma aude si intrerupe sarutu. Vine inspre mine si ma priveste fulgerator dandu-mi o palma incet pe dupa ceafa si chicoti.

*In clasa*

Eu ma asezasem langa Eva. La fiecare ora pe care o avem amandoua stam impreuna, chiar daca este si Nick sau Andrew cu noi. Stam prin penultima banca de la geam, Doamne este atat de cald aici, iar in scurt timp va porni videoproectoru.

-Aaa...Allison??

-Da Eva, ce mai este si de data asta?? chicotesc eu. Il vrei pe Nick?? Va-ti vazit acuma 10 minute deci calmeaza-te, si ma bufneste rasu.

-Ar fii fost bine daca era asa... vocea ei se micsorase foarte mult.

Intorc privirea catre ea care se uita ingrijorata inspre a treia banca de la usa.

-Aaa... te rog. Fii calma Allison.

-Cum dracu vrei sa fiu calma cand Andrew, Andrew al meu sta langa panarama aia?? Zii?? zic eu pe cat de cet puteam in acel moment.

-O vom rezolva dupa ,acuma gata hai stai clama si incearca sa te linistesti...

Ma ia de mana si imi face semn sa o strang. O strangeam cu o forta incredibil de mare si aveam lacrimi in ochii, la fel ca si ea din cauza durerii provocate de stransoarea mea.

Pe parcursul documentarului eu si Eva ii priveam insistent , iar amandoua ne intrebam cum puteau sa rada atata.... "Ouu nu stai ce???? Panarama aia la pupat pe Andrew pe obraz iar asta nu a ripostat??"

-Te omorrr!!!! Urlu eu cat ma tineau corzile vocale.

Doamna s-a speriat si a oprit documentaru, iar toata clasa ma privea intr-un mod ciudat....

SPER SA VA PLACA PANA AICI SI ASTEPT VOTURILE VOASTRE CA SA STIU CA MA SUSTINETI SI ORICE PARERE IN PRIVINTA CARTII O ASTEPT CU DRAG. MULTUMESC :*

Placerea mintii +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum