8.rész-Idegesítő csávó

46 4 0
                                    

Már itt vagyunk egy jó másfél órája Manunál. Vannak itt másodikosok is (a gimiben egy tanév kettő évet vesz igénybe, tehát egy év alatt csak egy félévet zárunk le, első tanévet befejezve abba lehet hagyni a tanulást vagy lehet menni másodikba. Aki oda eljut az nagy teljesítmény mivel ahhoz egy nehéz vizsgán kell átesnie) ahol van az én crushom. Egy kezet érzek meg a vállamon, megfordulok.

V: Szia, Vini vagyok. Tudod aki eléd állt a folyosón.

...

Vissza három nappal ezelőttre:

Éppen nagyban szaladok órára, mert büfében voltam. Csak hogy hosszú volt a sor ezért már becsöngettek amikor én kerültem előre. Ekkor jön egy másodikos csávó aki nem hogy arrébb állna az útból, amerre kerülni akartam arra lépett ő is. Meg állt előttem stabilan én pedig neki szaladtam. Majd kinevetett. Csak hogy a csuklóm reccsent egy nagyot.
S: Normális vagy? Au, a csuklóm.
V: Nézz az orrod elé Hercegnő, és akkor nem esel el.
S: Nem vagyok Hercegnő, de téged már is utállak.
V: Az érzés kölcsönös.
S: Jó, engem viszont hagyj békén mert már így is elkéstem az óráról. Sőt még a kezemet is eltörted.
V: Szerinted én nem? Rád kell pazarolnom a drága időmet. De most amúgy is együtt lesz az óránk veletek.
S: Basszus tényleg, ma össze van vonva.
S,V: Bocsánat a késésért.
Tanár: Nem ilyenkor kell büfébe menni. Üljetek le.
L: Hé, Sofi nyugodj le. Mindrájt elszakítod a füzetet.
S: Nyugodt vagyok!
L: Látom, mindjárt felrobbasz az idegtől. Mi a baj?
S: Az a csávó az agyamra megy! Mit képzel magáról? Hogy olyan nagy ember? Mert nem!
L: Melyik?
S: Az ott.
L: Vini?
S: Nem tudom a nevét. De igen ő az.
L: Mi a.. Ő a legmenőbb srác a suliban. Minden csaj oda-vissza van érte.
S: Mindegy akkor én leszek az első aki nincs "oda-vissza" érte. Engem nem érdekel.
T: Sofi! Szerinted a falnak beszélek? Tehát, párokban fogtok dolgozni, minden elsősnek másodikos párja lesz. - naa igen, persze hogy nekem jutott Vini. Ki nem állhatjuk egymást, erre még együtt is kell dolgoznunk.- A párok üljenek át egymás mellé.
V: Tanár nő nem cserélhetnénk?
S: Nincs csere. - a feladat egy lap kitöltése volt. Magyarul dolgozat, csak hogy erről nem tudtunk.Vininek nem volt hozzá kedve, én viszont nem csináltam meg helyette ezért kaptunk egy jóó nagy karót. Suli után Brúnó elvitt a kórházba, megröntgenezni a kezem. Begipszelték és pihentetnem kell egy ideig.

Vissza a jelenbe:

V: Szia, Vini vagyok. Tudod aki eléd állt a folyosón és eltaknyoltál.
S: Hát hogyne tudnám. Azóta is fáj a csuklóm
V: Mégse szóltál a tanároknak, mert a büfére fogtad. Nem rám.
S: Mert nem vagyok egy árulkodós típus.
V: Figyu, tudom hogy tetszek neked. Ne is tagadd.
S: Te? Nekem? Kizárt!
V: Aha, persze. Inkább gyere táncolni cicus.
S: Veled nincs kedvem táncolni.
V: Naa, gyere már.
S: Mondom hogy nem.
V: Egy undok liba vagy.
S: Most miért? Elmondtam normálisan hogy nem szeretnék! Hagyj már!
V: Jó, nem érdekel. Gyere velem.
S: Hé! Hova viszel? Engedj el!
V: Nyugi, bízz bennem

Hírességek Fanfiction Onde histórias criam vida. Descubra agora