S: Öhm, Ádám Szofi, 20 éves és az unokatesómmal jöttem ide, aki Bruno.
Ofő: Oké, köszönjük. Haladjunk úgy hogy akit ismersz az következik. Nevezz meg egy személyt innen Sofi.
S: Bruno.
B: Pető Brúnó vagyok, 22 éves. A kövi pedig legyen Laci akivel egy duo-t alkotunk.
L: Tóth László, 20 éves, Spacc a művésznevem. Milo te jössz.
Mi: Valkusz Milán, 25 éves és Petivel mi vagyunk a Valmar. Peti.
P: Marics Peti, szintén 25 éves és Andi barátja vagyok. Úgyhogy te jössz Baby.
A: Tóth Andi, 24 éves. Leszarom hangulatú vagyok mindig, de ha beszólnak előjön belőlem az ördög. Fanni.
F: Halastyák Fanni vagyok és Nemazalány a művésznevem. 21 éves. Dzsó!
Dzs: Dzsónak becéznek de amúgy Dzsúdló vagyok, az igazi nevem viszont Juhász Márton. 24 éves. Manu.
Ma: Gödöllei Emánuel, de ismerősöknek Manuel, haveroknak Manu. Ti haveroknak számítotok fiúk, lányok ti nem, csak Sofi. - erre felfigyeltem, na jó, ő már haverként tekint rám?? Áh, biztos Bruno miatt, na mindegy.
S: Oksa.
Ma: Amúgy 23 vagyok és Dani jöjjön, bocs Kevin.
D: Telegdy Dániel, 22 éves. T.Danny a művésznevem, és Kevin jön.
K: Kövesi Kevin, azaz Kkevin. 25 éves. Na csumi.
Ofő: Felírtam a neveiteket egy lapra és csináltam egy ülésrendet, párokban fogtok, mivel nem hagyhatom hogy órákon hülyéskedjetek a haverokkal.
L: Hogy leszünk párokban ha páratlanul vagyunk?
Ofő: Úgy hogy nem mindenkinek lesz párja. Szóval, Bruno és Kevin, Fanni és Peti, Andi és Dani, Sofi és Laci, Manuel és Milán, Dzsúdló pedig egyedül itt az első padban.
Dzs: Ne naa, örülök hogy egyedül kell lennem de ne már az elsőben.
Ofő: Ez van, ezt kell szeretni. A tanórakkal kapcsolatban, öt fajta órátok van. Osztályfőnöki, zene, ének, tánc és mozgás gyakorlat, illetve szövegalkotás. Hétfőn és pénteken három órátok lesz, kedden, szerdán és csütörtökön pedig négy mert ott az utolsó órátok a tánc és mozgás, kivéve csütörtökön mert ott az osztályfőnöki. Ennek biztos örültök, hogy kevés órátok van, csak hogy! Minden óra hetvenöt perces és tizenöt perc a szünet. Az órák így vannak: 8:00-9:15, 9:30-10:45, 11:00-12:15, 12:30-13:45. Az órarendet mindenki írja le most! Diktálom..Dzs: Nincs lapom.
Ma: Nekem meg tollam nincs.
D: Ceruzával lehet írni?
Mi: Mindegy milyen színnel írok?
Ofő: Mindegy, hogy mivel és milyen színnel írsz. Marci te mindjárt kapsz lapot, Daninak meg valaki adjon tollat.
K: Hé Dani! Kapd el!- dobott el egy tollat Kevin.
D: Kösz tes.Ofő: Mondhatom?
Osztály: Igen.
Ofő: Minden nap az első három óra ugyan abban a sorrendben van. Tehát, első a szövegalkotás, második az ének, harmadik a zene. Kedden és szerdán a negyedik a tánc és mozgás. Csütörtökön pedig az osztályfőnöki.
...
Ofő: Mindenki leírta?
F: Még neem!
Ofő: Akkor Fannit még megvárjuk.
F: Oké, kész.
Ofő: Mivel első nap van, csak ez az egy órátok volt ezért haza mehettek. Holnap pedig nem elkésni!
Osztály: Rendben, Viszlát!
أنت تقرأ
Hírességek Fanfiction
أدب الهواةA történet egy gimis évről fog szólni némi bonyodalmakkal, egy olyan suliban ahol az elmaradt éveiket pótolhatják be az énekes fiúk és lányok egyaránt. Az iskola a zenére nagy hangsúlyt fektet. Az osztályok 11 főből állnak, ezzel csak egy probléma v...