10.rész-Együtt

52 5 0
                                    

S: Mi történt?
B: Laci. Ahogy mondtad hogy alakul valami a kapcsolatodban a fiúval ahová mentél. Összetört, tudod hogy tetszel neki, legalább lehettél volna óvatosabb.
S: Jó én arról nem tehetek hogy más tetszik. De oké, összetört. És akkor mivan? Holnap hazamegyek és megvígasztalom. Nem nagy dolog.
B: Na igen. Elszaladt. Nem tudom hogy merre van. Aggódok érte. Valami rosszat fog csinálni. Érzem. Hívd fel. Vagy valahogy oldd meg mert nekem nem veszi fel a telefont.
S: Brúnó ezt most oldd meg egyedül. Semmi kedvem erre pocsékolnom azt az időt amit mással szeretnék tölteni.
B: Nem veszi fel a telót. Neked meg a legjobb barátod. Te nem aggódsz érte?
S: Nem mert Laci erős meg tudja magát védeni.
B: Hát ezt nem hiszem el.. Te komolyan nem fogod fel hogy a legjobb barátodról van szó??
S: Oké, hívom. De az jó hogy ha nem én hívom hanem más? Rám most biztos besértődött. A suli legmenőbb fiújának biztos felvenné.
B: Most ezzel kire célzol?
S: Vini.
B: Nála vagy?
S: Aha. Mindegy megoldom. Szia.

Hívás vége.

S: Légyszi felhívod?
V: Persze. De mit mondjak?
S: Hogy valami nagyon fontosról lenne szó és jöjjön át hozzád mert ezt csak vele tudod megbeszélni.
V: Jojo.

Hívásban:

L: Cső, most nem igazán van kedvem beszélni úgy hogy mondd én válaszolok és szia.
V: Tesó, nagyon kéne a segítség. Nagyon fontos lenne és ezt csak veled tudom megbeszélni. Gyere már át.
L: Mondd el így semmi kedvem az emberekhez bazdmeg.
V: Ez nem telefon téma. Kérlek. Számítok rád. Gyere na.
L: Pfuuh megyek. Tíz perc.
V: Kösz tes
L: Csumi.

Hívás vége.

S: Köszönöm. - ugrottam rá. Arcunk nagyon közel került, a levegő izzott. Meg akartam csókolni, de nem ment. Csak is Lacin járt az eszem, de mégis szeretem Vinit. Nem tudtam mit csináljak. Nekem Vini az a fiú akiért egy lány csak álmodni merne. Megtett eddig mindent hogy nekem jó legyen, de most mégsem merem megtenni az első lépést pedig azt hittem már készen állok rá. De e-helyett megtette ő. Igen, megcsókolt. Lágy, mégis erős csókjától megremegett a testem, amire elmosolyodott, majd újból megcsókoltam. Mikor abba hagytuk szorosan hozzábújtam és megöleltem.
V: Miért?
S: Mert nagyon is bírlak.
V: Én is.
S: Mit bírsz bennem?
V: Mindent. Te úgy egyben vagy tökéletes. És te bennem?
S: A mosolyod meg hogy segítesz amikor szükségem van rá.
V: Te csak barátként szeretsz vagy több mint barátként.
S: Hát.. igazából el tudnám képzelni magunkat egy párként.
V: Én is el tudnám. Kipróbáljuk?
S: Hmm, nem is tudom. Taláán igeeen taláán neem.
V: Leszel a barátnőm?
S: Még szép.- csókoltuk volna meg egymást csak hogy Laci benyitott hozzánk.
L: Ezért rángattál ide?
S: Laci! Állj! Attól még hogy én együtt vagyok Vinivel téged nem felejtelek el. Ugyan úgy a legjobb barátom leszel. Nem cserélnélek le semmi áron sem. Nálad jobb barát nincs. Én mindig szeretni foglak. De csak barátként. Nem szeretném hogy ezzel elrontsam a barátságunkat. Hidd el vann nálam jobb csaj akit találsz majd magadnak. Gondolj bele, majd járhatunk együtt négyesben. Azt akarom hogy minden ugyan olyan maradjon mint amikor elkezdődött minden.
L: Én is mindent úgy akarok ahogy eddig. És igazad van. Nem ronthatom el a barátságot azzal hogy én szeretlek de te mást szeretsz.- erre megöleltük egymást
V: Jó mostmár engedjétek el egymást mert féltékeny leszek.

Hírességek Fanfiction Where stories live. Discover now