L: Amúgy miért hívtál eredetileg?
S: Mert Brúnónsk nem vetted fel a telefont ezért hívott engem én pedig megkértem Vinit hogy hívjon téged ide. Szóval ja.
?: Vini.. mikor jönnek anyuék?-kérdezte egy fiú
V: Nem tudom.
S: Hát ez a fiatal ki csoda?
V: Egyik ismerősöm kisfia. Fél évvel ezelőtt megkértek hogy vigyázzak rá. Azóta nem jöttek érte.
S: Oh.. sajnálom. Nem kéne már aludnia?
V: Hát még nem fürdött.
S: Menj fürdeni, már késő van.
?: Azt majd én eldöntöm hogy mit csináljak.
L: Mentem na szasztok.
S: Szia Lasza.
?: Mi a neved?
L: Nekem?
?: Ja
V: Nem ja hanem igen. Szépen beszélünk oké?
?: Oké. De hogy hívnak?
L: Tóth László Tamás, személyesen. Téged kis haver?
?: Tyler.
V: Mondd a vezeték nevedet is.
T: Telegdy Tyler.
L: Menő, na sziasztok.
T: És te ki vagy?
S: Ádám Sofi
T: De az Ádám nem fiú név?- röhögött
S: Hívj inkább Sofinak oké?
T: Jó.Fürdés után bementem a szobájába amiben csak egy ágy egy kisebb szekrény és egy asztal volt.
S: Hm, elég üres ez a szoba.
T: Igen, szerintem is.
S: Holnap, elmegyünk venni neked ruhákat, cipőt és kicsit kifiúsítjuk a szobádat. Oksi?
T: Jó. Kösz.
S: Meg elmegyünk fodrászhoz és csinálunk neked valamilyen menő hajat.
T: Köszii Sofii!
S: Szívesen. Van még valamilyen kívánsága a fiatal úrnak?
T: Éhes vagyok.
S: Mi a kedvenc ételed?
T: A nutellás palacsinta és a gofri. De Vini csak rendelni szokott. Sose csinál nekem enni.
S: Vini!
V: Mondjad Hercegnő.
S: Miért rendelsz folyton kaját?
V: Mert nekem se kedvem se időm csinálni, plusz nem is tudok. De este meg reggel kakaót szoktam adni neki. Meg a boltban veszek péksütit ha van rá időm.
S: Akkor se kellene ennyi gyorskaját ennetek. Nem egészséges.
V: Van amikor rendelek neki cézár salátát. Az egészséges viszont.
S: Jó mindegy. Gyere Ty, csinálok neked egy vajas, szalámis szendvicset.
T: Kapok hozzá kakaót?
S: Persze, de utána aztán alvás legyen.
T: Oké.Másnap:
S: Jó reggelt Vincus.
V: Neked is kicsim.
T: Vini! Sofi!
S: Mondjad Kisherceg.
T: Tyler-nek hívnak.
S: Igen, de én ezt a becenevet adtam neked. Vini engem Hercegnőnek hív, akkor ő a Herceg, te pedig a Kisherceg.
T: Oké de én inkább a rendes neveteken hívlak titeket.
S: És készen állsz a vásárlásra?
T: Mhm. Már nagyon várom. De mostmár keljetek feeel!
V: Ty, szállj le az ágyról. Nem ugrálunk rajta.
T: Oké, bocsi. De gyertek máár!Megreggeliztünk majd elindultunk a városba. Először a ruhákkal és a cipőkkel kezdtünk. Benéztünk a Balázs Kicks-be ahol Ty kapott egy Jordan 4 Retro Yellow Thunder-t és egy Supreme Air Force-ot, persze gyerekméretben ami olcsóbb is volt szerencsére, illetve én vettem még magamnak egy Jordan 1 Mid Linen-t. Végül még Vini is vett magának egy Jordan 1 Mid Schematik-ot. A következő úti cél egy ruha bolt volt utána pedig a sport bolt majd a fodrász.
Rengeteg mindent kapott, de persze magunknak is vettünk pár cuccot, hogy mi se maradjunk ki a jóból. Nem sajnáltam rá a pénzt. Megérdemli. Szegényt itt hagyták a szülei. Ennyit azért megér hogy megkapjon bármit amit szeretne.
YOU ARE READING
Hírességek Fanfiction
FanfictionA történet egy gimis évről fog szólni némi bonyodalmakkal, egy olyan suliban ahol az elmaradt éveiket pótolhatják be az énekes fiúk és lányok egyaránt. Az iskola a zenére nagy hangsúlyt fektet. Az osztályok 11 főből állnak, ezzel csak egy probléma v...