Başlama tarihinizi alabilir miyim...
İyi okumalar:)
°°°°°°°°°°°°°°
"Kelebeklerin ömrü kısa olur.
Sen uzun yaşa..."🦋
13 Nisan 2005...
"Hadi uyu da yarın güzel geçsin kelebek."
Abisinin sözüyle çok mutlu oldu kelebek. Yarın doğum günüydü. Herkes ona hediye getirecekti. Abisi küçük kardeşinin üstünü örtüp ışığı kapatmadan dışarıya çıktı. Çünkü küçük kardeşinin karanlıktan korktuğunu biliyordu. Kelebek içinden acaba karanlık korkum ne zaman geçecek? demeden edemiyordu. Korkuyordu çünkü. Açelya yastığın soğuk tarafını başının altına koyup gözlerini yumdu. Yarının güzel geçmesini istiyordu...
🦋
"Açelya gel bakayım yanıma!"Kelebek annesinin sesini duyar duymaz koşa koşa yanına gitti. Annesi banyoda elinde düzleştirici ile kızını bekliyordu.
"Efendim anne?"dedi kelebek. Herkes ona kelebek derdi çünkü Açelya kelebekleri çok severdi. Kavanozun içinde kelebekleri vardı. Onları salmak istese de bırakmıyordu.
"Hadi kızım,saçını yapacağız."
Kelebek gülümseyerek annesinin dizinin yanına oturdu. Usluca annesinin saçını yapmasını bekliyordu. Bugün prensesler gibi olması gerekiyordu. Onun için özel bir gündü. Annesi kızının saçını incitmeden özenle yapmaya çalışıyordu. Kızının mutlu olması için herşeyi yapabilirdi...
"Anne Asaf nerde?"
"Şş abin senin o! Asaf deme!"
Kelebek annesinin üzerine sustu. Abisi ona Açelya dediğinde küsüyordu. Çünkü o kelebek ismini daha çok seviyordu. Abisi ona Açelya dediğinde Kelebek de ona Asaf diyordu.
"Anne,Berkay abi de gelcek mii?"
Berkay,abisinin en yakın arkadaşıydı. Aralarında 4 yaş vardı ama onu çok seviyordu.
"Gelecek kızım ama sen bir rahat dur da saçın bitsin."
Başını sallamakla yetindi kelebek. Acaba nasıl gözükecekti?
🦋
"Kelebek,abin geldi kapıyı aç!"
Anesinin sesiyle koşa koşa kapıya abisini karşılamaya kapıya gitti. Kapıyı açıp abisine baktı. Abisinin yanında Berkay'da vardı. İyi ki gelmişti. Ama Berkay abisinin üstünde mavili siyahlı yeleği vardı. Onu üstünde hiç görmemişti.
"Hoşgeldin Berkay abi!"
Koşup abisine,sonra da Berkay abisine sarıldı.
"Hoşbuldum kelebek."
Berkay kelebeğin boyuna eğilip yanaklarını sıkmaya başladı.
"Berkay abi yelek neden giydin?"
Berkay üstüne baktı ve sonra Kelebeğe cevap verdi;
"O üstümde ki polis yeleği Kelebek. Ben polis olacağım,çıkaracaktım ama hava serin."
Kelebek daha küçük olduğu için polis ne demek bilmiyordu.
"Polis ne ki?"
"Polis,bir meslek Kelebek. Kötüleri azaltıyorsun."
"Hımm,ben ne olacağım o zaman?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Misali
Diversos"Kelebeklerin ömrü kısa olur,sen uzun yaşa..." Başlama Tarihi:22/06/2023...