2 🦋

35 21 5
                                    

İyi okumalar,yorumlarınızı bekliyorumm....

🦋

Arkamı dönmüş bana seslenen kişiye bakıyordum. Gece olduğu için görmede sorun yaşamıştım. Gözlerimi ovalayıp tekrardan baktım. Ama keşke gerçekten hiç görmeseydim!

Bana yavaş yavaş yaklaşıyordu. Abim yanıma gelip önüme geçti. Çünkü bana yaklaşan kişi tam olarak sinir bozucu,sapık eski sevgilimdi. Nasıl birisi olduğunu bilmeden önce kendisini severdim ama artık adını bile anmıyordum. Zaten ayrılalı seneler olmuştu.

"Hayırdır lan it!"diye bağırdı abim. Önümde hem beni koruyor,bir yandan da bağırıyordu. Gerçekten filmlerde ki gibi eski konuları açıp bir de peşimden sulanırsa hiç acımdan osmanlı tokadı yapıştırırdım!

"Kelebeğim,gel!"dedi. Şerefsiz bana Kelebeğim diyor bi de!

"Defol git be,şerefsiz!"diye bağırdım. Ağzımı bozmak istemiyordum çünkü annem ileride bize bakıyordu.

"Kelebeğim,özledimğ,"dedi. Sanırım sarhoştu çünkü konuşamıyordu bile!

Abimin arkasından çıkıp adımlarımı hızlandırdım. Yanına gidip elimin içine tükürdüm. Abim ne ara yanıma geldi bilmiyorum ama bana yürü be! der gibi bakıyordu. Elime bir kez daha bakıp hiç acımadan yüzüne sert bir tokat geçirdim. İçimin yağları erimişti. Zaten sarhoş olduğu için hemen yere yığılıverdi. Sorunlu şerefsiz yerde yatarken bende annemin yanına geçtim. Annemin koluna girdim.

"Anne, hadi gidelim," dedim. Annem bana bakıp başını salladı. Annemde benim diğer koluma girip önden yürümeye başladık. Abim arkamızdan gelirdi. Ev yakın olduğu için çok yürümemize gerek yoktu o yüzden rahattık.

Eve girip ceketimi hemen çıkarttım. Sonra lavaboya girip ellerimi yıkadım. O şerefsizin yanağına dokunmuştum çünkü! Lavabodan çıkıp salona girdim. Telefonu açıp saate baktım. Saat 00.54 olmuştu bile. Akşam akşam herkesin canını sıkmıştı. Hiç birşeyi kafama takmadan hayatı geçirdiğim için televizyonun kumandasını aldım ve kanalları değiştirmeye başladım.

🦋

"Şşşş, piştt!"

Duyduğum sesle irkildim. Koltukta uyuyakalmışım. En son televizyondan Yasak elma izliyordum. Abim beni uyandırmaya gelmiş ama beni sanki hayvan çağırıyor gibi uyandırıyordu. Koltuk da gayet de güzel uyuluyordu.

"Hadi, kalk yerine yat," dedi abim tekrardan. Bu sefer uykum olduğu için hiç uğraştırmadan koltuktan kalktım. Boynum uyumuştu. Merdivenlerden çıkıp odama giderken kapı açılma sesi duymuştum. Ama bu saatte kim gelebilirdi ki? Bir iki tık inip az gelen sesleri dinlemeye çalışıyordum. Abimin sesini duyar gibi oldum sanki.

"Bu ev senin değil!"

Konuşulanları çok duyamıyordum ama ev senin değil gibi birşey geçmişti sanırım. Kimin evi değildi ya? Uykum kaçmış, dört gözle merdivenin üstüne oturmuş abimin buraya gelmesini bekliyordum. Onunla oturup herşeyi soracaktım.

"Kapatma lan!"

Bu sefer ses baya yüksek çıktığı için duymuştum. Ama abimin sesi değildi. Hemde hiç duymadığım bir sesdi. Sonra kapı kapanma sesi geldi. Sanırım abim buraya geliyordu.

Merdivenlerin üstünden kalktım ve aşağıya indim. Abimde yukarıya geldiği için karşılaşmıştık.

"Abi, gelsene bir konuşalım," dedim. Bana başını salladı. Merdivenlerden inip mutfağa ilerledim. Abim de arkamdan ilerliyordu. Mutfağa girip sandalyeyi çektim ve oturdum. Abim de karşıma geçti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kelebek MisaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin