1

219 15 0
                                    

1

Hoseok, jung ailesi'nin en küçüğü 23 yaşında , anne ve baba'sını 6 yaşında kaybetmişti ve kardeşlerine anneanesi bakmıştı, jin ve namjoon ikizler olarak ilk üniversiteyi bitirmiş ve namjoon adli tıp bölümünü bitirmiş , jin ise polislik bölümünü bitirmişti ve iyi yerlere gelerek para biriktirmiş ve kendilerine ayrı , büyük bir ev tutmuşlardı .

6 kardeş çok başarılı ve mesleklerini en iyi şekilde yapan kişilerdi , jimin ve taehyung ikizleri , taehyung dedektif'lik okurken jimin adli psikolog'luk  okumuş ve ikili derecelerle okullarını bitirmişlerdi ve jungkook son sınıf ve adli tıpçı olma yolunda emin adımlarla ilerliyordu .

jung hoseok beyin cerrahlığı için staj görüyordu ve son 1 senesi kalmıştı ve çalıştığı hastane hoseok'dan oldukça memnundu.

abileri hoseok'u her zaman koruyup kolluyor , ona karşı  zorbalık yapanları uyarıyorlardı çünkü hoseok çok narin ve kalbi hemen kırılan bir insandı.

abileri anne ve baba eksikliğini yaşamasın diye her şeyi yapıyorlardı , kendi etraflarında güvenmedikleri kimseyi tanıştırmıyorlardı ve hoseok arkadaş edinmekten hiç hoşlanmazdı o her zaman yalnızlığın tadını çıkartır ve kuru gürültüden uzak dururdu.

taehyung bir gün arkadaşı yoongi'yi abileriyle tanıştırmış ve hepsi yoongi'nin ağır başlılığına ve geçmişine hayran kalmıştı ve o günden beri irtibatı kesmemiş ve buluşmaya devam etmişlerdi , arkadaşlıklar nın üzerinden neredeyse 3 yıl geçmişti ve onlar yoongi'yi akşam yemeği için evlerine davet etmişlerdi ve yoongi'de kabul etmişti .

herkes eve geldiğinde hoseok odasından çıkıp abilerini karşıladı , neşeli sesiyle "hoşgeldiniiiz , ne yemek istiyorsunuz hemen yapayım" dediğinde jimin kardeşi'nin küçük gamzelerini öperek "bu akşam misafirimiz geliyor , bu demekkiii" dediğinde hoseok neşeyle bağırarak "kardeşler yemek hazırlıyacaaak , hemen önlükleri çıkartıyorum" diyerek koşarak mutfağa gitmişti  , arkasında ona gülerek bakan 5 abi bırakarak.

taehyung,jimin ve hoseok samgyeopsal yaparken jungkook ve namjoon eomuk ve kimçhi hazırlıyor , jin ise galbi ve dak kkochi hazırlayıp pişirmeye başlamıştı , saat 20:23 'e geldiğinde kapı çalmıştı , namjoon ve jimin içecekleri yerleştirirken hoseok kapıyı açtığında karşısında , siyah saçlı , beyaz tenli ve kedi suratlı birini görmüştü , "yoongi" dediğinde yoongi gülümseyerek " benim , sen taehyung'un en küçük kardeşi olmalısın" dediğinde hoseok yoongi'ye yol veririken onaylarcasına hm layarak "evet en küçükleri benim memnun oldum efendim" dediğinde yoongi gülümseyerek "bende memnun oldum hoseok"diyerek hoseok'u takip ederek salon'a girmişti.

yukarıdan inen taehyung gülümseyerek "hoş geldin yoongi acıkmış  olmalısın sofra hazır gel " dediğinde yoongi taehyung'u takip ederek  yemek masasına ilerlediler , namjoon soju ve kola getirip masaya koyduğunda diğer kardeşlerde gelmiş ve tek tek selamlaşmışlardı.

herkes masada oturmuş sohbet ediyor ve içkilerini yudumlayıp yemek yerken hoseok kolasından içerek muhabbeti dinliyordu.

jungkook staj yaptığı yerden yaşadığı olayı anlatırken ölen adamın beyin sarsıntısın bahsettiğinde hoseok heyecanla dinlemeye başlamıştı , jungkook "adam beyin hasarlı sarsıntı geçirmişti ama beyin hücreleri oksijensiizlikten ömüştü nasıl olduğunu çözemedim daha ve adam bu olaydan sonra  kurşunla ölmüş " dediğinde hoseok"hastalığı varsa  beyin ödemi yada hipoksi nedeniyle , beyinin nekrozu halinde, beyin fonskiyonlarını yapamaz hale gelir bir kaç test daha yap hastalık  beyinine sıçramış olabilir ve kurşun adam öldükten sonra vicuduna girmiştir   yada bu olaylar yaşanırken " dediğinde jungkook kafa sallayarak onaylamıştı.

herkes hoseok'a gururla bakarken yoongi merakla "hoseok beyin cerrahı olmak istiyorsun değilmi , doğrusu kendini baya ilerletmişsin , umarım başarıyla işinin başına geçersin" dediğinde hoseok "evet beyin çok ilgi çekici bir organ ve teşekkür ederim başarıcağıma eminim" diyerek önündeki tavuktan ağzına sıkıştırdı ve kolasını yudumladı , abileri içki  içmesine müsade etmiyordu zayıf bünyesinden dolayı çabuk etkileniyor ve olduğu yerde uyukluyordu.

hoseok belli etmesede yoongi'den etkilenmişti , ilk dış görünüşün olsada daha sonra konuşma uslubuna , mütevaziliğinden ve kendinden emin oluşundan, ilgisini bayağı çekmişti . 

yoongi ise küçük olmasına rağmen gerektiği yerde konuşup , saygısına ve büyüklerine karşı davranışın dan hoseok'dan etkilenmişti , bugüne kadar karşılaştığı hoseok'un yaşıtı insanlar  hep gereksiz özgünvenleriyle saygısızlık yaparken o gayet terbiyeliydi içinden 'abiler içok iyi terbiye eğitimi vermiş tıpkı kendileri gibi'diye geçirerek muhabbete kaldıkları yerden devam etmişti

sope : kardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin