final

87 7 2
                                    


(M)

Hoseok ve yoongi abileri'nin evinden çıkarak kendi evlerine geçtiler.

Yoongi koltuğa oturduğunda hoseok odalarına çıkarak  yoongi'nin kalçaları'nın altında biten t-shirt'ünü giyerek aynada boyadıkları kızıl saçlarını düzeltip aşşağı indi.

Yoongi gözleri kapalıyken kucağına oturan bebeğinin beline ellerini koydu ve gözlerini açarak bal rengi gözlere bakmıştı.

Hoseok biraz kıpırdandığında altında sertleşmeye başlayan penis ile biraz daha kıpırdandı, 4 yıl'dır evliydiler ve hala en küçük kıpırtısında kocasının ona aç olması mutlu ediyordu.

Yoongi ellerini çıplak bacaklarda gezdirdi ve dolgun popoya gelince sıktı, hoseok kendisini ellere iterek dudaklarını birleştirdi.

HOSEOK

Dili ağzımı turlarken kendimi büyük damarlı ellerine ittim, ayağa kalktığında bacaklarımı ve kollarımı sıkıca ona sardım, bu adam beni deli ediyordu ve her an onun olmak için can atıyordum.

Odamıza doğru yürüdüğünde üstündeki siyah gömleği açmaya başladım, siyah onu dahada çekici birisi yapıyordu ve sarıya boyadığımız saçları ile tam bir ateş'ti, bazen onu evden dışarı çıkartmak istemiyordum, bu şaheser sadece benimdi ve kimse görmesin istiyordum.

Tamam biraz psikopat olabilirdim ama  sizinde Min Yoongi'niz olsa, ki olamaz sadece benim, sizde dışarı çıkartmak istemezdiniz.

Gömleğini omuzlarından aşşağı indirdiğimde beni yavaşça yatağa bıraktı ve gömleğini tamamen çıkarttı, ben süt beyazı ,ağız sulandırıcı tenine bakarken o siyah dar pantolon'unu boxer ile çıkarttı ve kenarı attı, ben büyük penisine yutkunarak bakarken üstüme eğildi ve yavaşça t-shirt'ün uçlarından tutarak çıkarttı.

Bende boxer'ımı çıkartarak kenarı attım, üstüme eğildiğinde yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı, bende ellerimi boynuna sarıp karşılık vererek dillerimizi buluşturdum.

Elleri aşşağılara inerek popomu sıktığında ağzına inlemiştim, ince uzun parmaklarından birini deliğime soktuğunda kafamı geri atarak "ağğ-m y-yoon~" diye inlediğimde yoongi kalınlaşmış sesi ile "çok darsın hoseok, bir aydır yapmadık" dediğinde onayladım.

Ben ameliyat ve nöbet, o hastaları ve ilaç saati ayarlamaları, ikimizde yorgunluktan anca yatağa atıyorduk bedenlerimizi.

Yoongi ikinci parmağınıda soktuğunda "y-yoon yavaş i-ilerleyelim-mm" dediğimde parmaklarını hareket ettirmişti, kafasını eğerek boynuma ıslak öpücüklerini dizerek "nasıl istersen güzelim" diyerek öptüğü yerleri emip ısırmaya başladı.

Ben ellerimi şişmiş kaslı kollarına sürterken iyice aşşağılara inerek göğüs ucumu ağzına aldı, sıcak ağzı yüzünden "yoon~" diye inleyip kafasını kendime bastırdım,diğeri ile parmakları ile oynuyordu, göğüs ucumu emdikten sonra yalayıp üstüne öpücük bıraktı ve dilini sürterek göbek deliğime kadar sürttü.

Dili bütün gövdemi yalamıştı, her sevişmemizde bunu yapardı, sorduğumda ise 'tadını çok seviyorum ' diyerek gülümser ve beni öperdi, benimde bundan şikayetim yoktu.

Omuzuna vurarak "üste geçmek istiyorum" dediğimde onaylayarak beni üstüne aldı, bende güğüs ucunu emerken "hoba h-hızlan bebeğim-mmh" diyerek saçlarımı tutarak kendisine bastırdı.

Göğüs ucunu öperek diğerine geçtim, işim bittiğinde ayrıldım, beni yeniden altına alarak   ters çevirdi ve popo yanaklarıma şaplak atmaya başladı, acı ile "yoon a-acıyor" dediğimde durdu okşamaya başaldı, sevişmemizde bile incinmemi istemiyordu.

Elleri sırtımda dolaşırken kalın sesi ile "içine girmek istiyorum" dediğinde "g-gir ozamann-hh" dediğimde deliğimin etrafında dolaşan parmağı içime girdi, bir parmağa alıştığım için fazla tepki vermemiştim ama aynı anda iki parmağını sokunca acı ile "y-yoon-aahhh" diye inledim ve kendimi parmaklara ittim.

Yoongi parmaklarını açıp kapatırken sırtımın farklı noktalarına izler bırakıyordu.

Kendimi altımdaki yastığa sürttüğümde  beni durdurdu "bebeğim ne yapıyorsun? " dediğinde "a-ama acıyor" dediğimde "sabırlı ol" diyerek parmaklarını çıkarttı ve beni yüz üstü döndürerek içime girdi, yüzümü buruşturup acı ile "y-yoongi-ii ahhhh" inlediğimde dudaklarımızı birleştirdi.

Büyük ve soğuk eli penisimi kavradığında dudakalrına "h-hmmhhhhh" diye inledim.

Dili ağzımda tur atarken , eli penisimi çekerken ve içimde gel -gitlerini yaparken tırnaklarım bütün sırtını çizmişti, ben sonlara geldiğimde dudaklarını bırakarak "g-geliyoruum" dediğimde hereketlerini hızlandırdı .

Duvarlarımın içindeki büyük penisi beni okadar iyi hissettiriyordu ki asla ayrılmak istemiyordum.

Beni kendi hızında çektiğinde ilk ben gelmiştim, arkamdan oda içime  boşaldı, içimden çıkarak yanıma uzandı ve beni kendine çekerek saçlarımı öptü.

Gülümseyerek ona sığındığımda gözlerini kapattı, bende gülümseyerek kafamı boynuna soktum ve uyuklamaya başladım, biliyordum ki yoongi beni ve odayı temizleyecek ve beni kucağına alarak uyuyacaktı.

sope : kardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin