5
hosek ve yoongi diğerleri öğrendiği için rahat davranıyorlardı , hoseok şimdi yongi'nin yanında yoongi hasta raporlarını incelerken hoseok son sınavına çalışıyordu , nerdeyse bütün konular ezberindeydi ve sadece göz gezdiriyordu.hoseok oflayarak kitab'ı kenarı koyarak gözlerini ovuşturdu , yoongi elindeki kağıtları bırakarak gözlükleri çıkarttı ve masadan kalkıp sevgilisi'nin yanına oturarak saçlarını geriye tarayarak "yorulduysan biraz dinlen hoseok kendini zorlama " dediğinde hoseok "ama hyung bu son sınavım ve korkuyorum ya başarısız olursam " diyerek notlarına bakıp derin bir nefes verdi , yoongi gülümseyerek " çok çalışıyorsun hoseok iyi bir not alacağına eminim şimdi lütfen kendini zorlama " diyerek ayağa kalkarak hoseok'uda kaldırıp çalışma odasından çıktı.
yoongi aşşağıdan bir sürahi su ve bardak getirerek komodin'in üstüne yerleştirdi , hoseok banyo'da üstünü değiştirip pijamaları ile yoongi'nin yanına gelerek sarıldığında yoongi geri yaslanarak kafasını yastığa koydu ve üzerlerine ince pike'yi örterek hoseok'a sarılarak uyumaya başladılar.
^1 hafta sonra^
hoseok son sınavını vererek çıktığında abileri ve sevgilisi onu heyecanla bekliyorlardı , hoseok sevinç ile yanlarına giderek " sınav çok kolaydı hepsini yaptım ama bir kaç tanesinden emin değilim " dediğinde jungkook " çok çalıştın hoseok emeğinin karşılığını alıcağına inanıyoruz" diyerek gülümsediğinde taehyung hoseok'u kolunun altına alarak yürümeye başladı " demek sınav güzel geçmiş kutlayalım ozaman " dediğinde hoseok gülerken diğerleri " party " diyerek bağırdığında jungkook "party party yeeah" diyerek söylenmeye başlayınca diğerleri gülmeye başladı.
herkes party için evi hazırlarken taehyung'un telefonu çalmıştı , taehyung amir'i nin aradığını görünce açarak konuşmaya başladı " amirim " dediğinde telefonun karşısındaki adam " taehyung rahatsız ettiğim için üzgünüm ama yeni cinayet vakası geldi hemen gelmen gerekiyor" dediğinde taehyug " tamam şimdi çıkıyorum" diyerek telefon'u kapatarak kardeşlerine döndü " benim gitmem gerek yeni vaka gelmiş beni çağırıyorlar" dediğinde herkes ona baktığında hoseok "ama sensiz tadı olmazkiii" diyerek kollarını bağlamıştı.
taehyung kendisine küsen kardeşine sarılarak " üzgünüm küçük prensim ama gitmeliyim söz veriyorum beraber kutlayacağız diğerleri duymasın" dediğinde herkes gülerken hoseok abisinin koluna vurarak "yah hyung hiç komik değilsin" dediğinde taehyung hoseok'un saçlarını karıştırarak " geç kaldım görüşürüz küçük meleğim" diyerek ceket , rozet ve silah'ını alarak evden çıkmıştı .
taehyung gittiğinde namjoon " pekala ozaman şöyle yapalım içecek ve pasta alarak deniz kenarına gidelim hem değişiklik olur " dediğinde herkes kafa sallayarak ortalığı temizleyerek hazırlanıp evden çıkmıştı .
deniz kenarına geldiklerinde kimsenin olmadığı sessiz yere oturarak eşyaları çıkarttılar herkes oturmuş konuşurken jimin " hadi dans edelim ben sıkıldım" dediğinde jungkook'da" jimin hyung haklı hadi anı yaratalım" diyerek güzel bir şarkı açarak vals yaparak " küzük hyung'um bana eşlik edermi" dediğinde jimin "ben küçük değilim sen çok uzunsun" diyerek jungkook'un elini tutarak kalktı , namjoon ve jin'de kalktığında şarkıya kendilerini bırakmışlardı.
hoseok abilerine gülerek bakarken yoongi ayağa kalkıp hoseok'a dönerek " benimle dans edermisiniz prensim" dediğinde hoseok gülerek "elbette" diyerek yoongi'nin elini tutarak kalktı , herkes kendi halinde dans ediyordu , namjoon ve jin gülüşerek konuşurken jungkook ve jimin sarılarak şakalaşıyorlardı , yoongi ve hoseok ise konuşmadan bir birleri'nin gözlerine bakıyorlardı .
hoseok abilerine baktığında herkesin kendi halinde olduğunu gördüğünde parmak uçlarına çıkarak yoongi ile dudaklarını saniyelik birşeltirip geri çekildi , yoongi hoseok'un bu hareketine gülerek" seni yemek istiyorum" diyerek hoseok'un yanağı öpüp geri çekildi , hoeok utanarak "hyung abimler burada utanıyorum" dediğinde yoongi omuz silkip " hadi ama hoseok sevgili olduğumuzu biliyorlar normal davranıyoruz utanılacak bir şey yok bunda" dediğinde hoseok omuz silkerek " doğru ama tuhaf hissetiriyor" dediğinde yoongi " haklısın ama güzel'de hissettiriyor" diyerek gülümsedi.
yoongi hoseok'un beline daha sıkı sarıladığında hoseok'da kollarını sardı , ikili bakışırken yoongi eğilerek dudaklarını kalp dudaklara bastırdığında hoseok gülerek dudaklarını oynatmaya başladı , ikili öpüşürken jungkook gülerek jimin'e öpüşen ikiliyi işaret ederek telefon'unu çıkarttı ve bir kaç fotoğraflarını çekti, daha sonra kardeşini utandırıcaktı , jimin'de gülümseyerek jin ve namjoon'u dürttüğünde ikili ilk jimin'e daha sonrada gülümseyerek baktığı yöne bakmışlardı .
herkes ikiliyi izlerken hoseok geri çekilerek kafasını yoongi'nin boynuna gömdüğünde yoongi ise gülerek kafasını kahfe saçlara gömerek gözlerini kapatmıştı , diğerleri ayrılarak bez'in üstüne oturdular ve gülümseyerek ikiliyi izlediler hoseok'u ilk defa bukadar utangaç ve mutlu görüyorlardı.
jungkook sarılan ikiliyi çekerek aile grup'una gönderdi ve kardeşleriyle sohbet etmeye geri döndü , taehyung dinlenmek için odasına girdi ve telefon'una baktı , aile grup'undan mesaj geldiğini gördüğünde gönderilen fotoğtafa bakarak güldü ve jungkook'u görüntülü aradı , bir kaç çalışta telefona gülerek bakan jungkook'a sitemle "bensiz deniz kenarı ha geldiğimde görürsünüz" dediğinde jungkook "ama hyung sensiz party olmazdı o yüzden buraya geldik eğer işin bittiyse sende gel" dediğinde taehyung oflayarak " bir iki gün eve gelemeyeceğim gibi duruyor bakmamız gereken bir sürü yer ve almamız gereken ifadeler var" dediğinde jin " okadar karmaşıkmı cidden " dediğinde taehyung "genel evde çalışan bir kadın öldürülmüş ve bizim yaklaşık 8 şüphelimiz var yani uzun sürücek" dediğinde herkes kafa sallamıştı.
taehyung "fotoğraf atmışsın kook hala aynılarmı" dediğinde jungkook kamerayı ikiliye çevirdiğinde taehyung gülerek " vay be küçük meleğimin büyüdüğünü kabullenme vakti gelmiş" dediğinde diğerleride " bizimde" diyerek sallanan ikiliye bakmıştı , jungkook yeniden kamerayı kendisine çevirdiğinde taehyung " benim gitmem gerek arada ziyaretime gelin bariii" dediğinde jin " merak etme bir hafta sonra aynı yerde çalışacağız" dediğinde taehyung "anlamadım hyung nasıl" dediğinde jin gülerek " tainimi istedim senin yere eve daha yakın diye ve bir hafta sonra oradayım" dediğinde taehyung ayağa kalkarak "çok sevindim hyung daha sonra bunu konuşalım amir çağırıyor görüşüz" diyerek telefon'u kapatmıştı.
namjoon "bizim neden haberimiz yok bundan " dediğinde jin "süpriz olsun istedim ama dayanamadım" dediğinde jimin "acaba hepimiz tae'nin çalıştığı yeremi tain istesek daha iyi olmazmı " dediğinde herkes gülmüştü , jungkook gülerken "mantıklı aslında deneye biliriz" dediğinde namjoon " ozaman deniyoruz ,sonuçta alanında başarılıyız ve kabul edilme şansımız yüksek" dediğinde herkes kafa sallamıştı , bunu kesinlikle deneyeceklerdi .
sallanan ikili sonunda ayrılıp diğerlerinin yanına oturduklarında hoseok esneyerek "uykum geldi" dediğinde yoongi "saat geç olmuş zaten kalksak iyi olur " dediğinde diğerleri onaylayarak eşyaları toplayarak ayaklanmışlardı.
herkes araba durduğunda indi , yoongi "iyi geceler , görüşürüz" dediğinde hoseok "hyung bu gece bizde kal" dediğinde yoongi " üzgünüm hoseok hastalar için ilaç sipariş etmem gerek ve yeni hastalar için ilaç saati düzenlemeliyim" dediğinde "ama istersen sen bende kalabilirsin" diyerek abilerine baktığında namjoon " izin almasına gerek yok" dediğinde hoseok "tamam o zaman görüşürüz hyunglarım iyi geceler size"diyerek hepsine sarıldı ve yoongi'yle yanlarından ayrıldılar.
ikili üstlerini değiştirerek oturduğunda yoongi bilgisayar'dan işlerini hallediyordu , hoseok ise yoongi'nin kucağında oturmuş ayaklarını sandalyeden sallandırarak telefonundan oyun uynuyordu.
yoongi sonunda işlerini biirdiğinde derin bir nefes verdi ve gözlüklerini çıkarttı , hoseok oyundan çıkarak telefon'unu kapattı ve geri kalkarak sevgilisine baktı "bittimi" dediğinde yoongi " hı hım sonunda bitti" diyerek kucağında oturan miniğinin beline ellerini koyarak okşamaya başladı , hoseok eğilerek dudaklarını birleştirdiğinde ikili yumuşakça öpüyordu bir birlerini , ikili nefessiz kalınca ayrıldığında yoongi hoseok'u sıkıca tutarak kalktı ve yatak odasına giderek ilk hoseok'u uzandırıp kendiside yanına uzanarak sıkıca sarılıp uyumaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kardeşler
FanfictionBeş kardeşin en küçüğü hoseok abilerinin arkadaşı yoongi' ye hisler besler