6
sonunda hoseok'un sınavına açıklanmış okul'un birincisi olarak başarıyla mezun olmuştu, herkes sevinmişti , jimin "hadi içmeyeee" dediğinde hoseok "ben içemem" diyerek göz devirdiğinde yoongi " tamam sana öğretiriz eğer tadını beğenmezsen bırakırsın" dediğinde diğerleri heyecanla hoseok'a baktığında hoseok kafa sallayarak "tamam " dediğinde hazırlanıp evden çıktılar.küçük fazla kimse'nin olmadığı bir mekana gelerek oturdular, soju ve bir kaç içki daha sipariş ederek beklemeye başladılar , içkiler geldiğinde yoongi hoseok'a nasıl içeleceğini gösterdiğinde hoseok ikinci denemesinde biraz daha iyi olmuştu ama bir küçük şişeyi bitirdiğinde çakır keyif olmuş bir şekilde kafasını masaya koyarak yoongi'yi izlemeye başladı .
yoongi denediği ağır içkiden dolayı hoseok gibi gevşediğinde herkes ikiliye gülüyordu , jungkook " hadi biraz gezelim" dediğinde herkes kalkmış jin hesabı ödeyerek mekandan çıkmışlardı.
ikili gülerek konuşurken yoongi "hoseok ne zaman evlenicez" diyerek sorduğunda hoseok hıçkırarak"bilmem yüzüğümüz bile yok" dediğinde yoongi etrafa baktığında ileride yüzük satan bir dükkan görmüştü ve hoseok'un elini bırakarak otarafa gitmiş ve sade altın iki yüzük alarak geri hoseok'un yanına dönerek önünde diz çökerek "jung hoseok benim ile evlenip küçük kelebeğim olurmusun" dediğinde hoseok dolu gözleri ile " evet küçük kelebeğin olurum " diyerek ağlayarak yoongi'ye sarılmıştı.
ikili yüzüklerini takarken diğerleri daha ne olduğunu anlamamıştı bile , hoseok birleşmiş ellerinin fotoğrafını çekerek instagram hesabında paylaşmıştı
uarmyhope : evleniyoruuz 💍 @ agustd
@ jungkook.97 : hala şoktayım
@ jin : ozaman bim'e gel gydbchdhtr @jungkook.97
@ jungkook.97 : hiç komik değildi hyung @jin
@rkive : çok mutlu aynı zamanda çok üzgünüm
@ thv : ağlamıyorum gözüme tatlılıkları kaçtı
@j.m : hep mutlu olun
bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı
jungkook.97 yolun ortasında sarıldılar ayıramıyoruz da @uarmyhope @agusd
bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı
agusd : evet bebeğim evleniyoruz , hayalime kavuştum @ uarmyhope
bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı
umarım beğenmişsinizdir sope ile kalın mantılarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kardeşler
FanfictionBeş kardeşin en küçüğü hoseok abilerinin arkadaşı yoongi' ye hisler besler