2
hoseok hazırlanıp evden çıkarak hastaneye yürümeye başladı , ev ve hastane arası yürüyüşle 20 dakikaydı ve hoseok sabah yürüyüşlerini çok seviyordu .hoseok yolda ilerlerken yanında siyah bir araba durmuştu , kafasını eğdiğinde cam açılmış yoongi ona gülerek bakıyordu , yoongi "günaydın hoseok "dediğinde hoseok tebessüm ederek "günaydın hyung" yoongi "hastaneye gidiyorsan seni bırakabilirim , bende oraya gideceğim" diyerek kapıyı açtığında hoseok arabaya bindi ve kemerini bağladı .
yoongi arabayı çalıştırırken hoseok "hyung birşeymi oldu neden hastaneye gidiyorsun" dediğinde yoongi " kaşıntı için ilaç reçesi alıcağım hava değişikliği beni iyi etkilemiyor "dediğinde hastane otoparkına aracı park ettiğinde ikiside indi ve hastaneye giriş yaptılar , hoseok "bıraktığın için teşekkür ederim hyung görüşürüz" dediğinde yoongi "görüşürüz hoseok" diyerek yukarı çıkarken hoseok üstünü değiştirmek için düz ilerlemişti.
yoongi sırasının gelmesini bekledi ve reçetesini alarak aşşağı indiğinde hosek'u bir adamla konuşurken buldu , adam bir anda sinirle hoseok'un kolunu tutunca yanlarına gitti ve aralarına girerek "ne oluyor burda"diye sorduğunda adam "abimi kurtaramayacaklarını söylüyor , eğer abim o ameliyattan sağ çıkamazsa kendini öldü bil doktor "diyerek hoseok'a baktığında yoongi "eğer onun kılına zarar veririsen asıl sen kendini ölmüş bil şimdi defol buradan"diyerek hoseok'u arkasına aldı.
adam gittiğinde yoongi arkasını dönerek hoseok'a baktı "bu adam kim hoseok niye seni sıkıştırıyor"dediğinde hoseok "adamın abisi komada ve bu gidişle bir hafta içinde ölücek ama adam bizim suçumuz olduğunu söyledi bende sakinleştirmeye çalışırken bu oldu , kurtardığın için teşekkür ederim hyung" yoongi "sorun değil ama abilerine söylemelisin adam tekin durmuyor ben birşeyler düşünürüm şimdilik ama abinler olaya el atsa daha iyi olur"dediğinde hoseok kafa sallayarak "bu akşam konuşucağım , hyung bu akşam bize gelsene bayadır gelmiyorsun, hem film gecesi yapacağız " diyerek mutlulukla yoongi'ye baktı.
yoongi telefonundan programına baktı "tamam çıkacağında bana haber ver seni almaya gelirim bu gün fazla hastam yok"diye onayladığında hoseok "tamam hyung gitmem gerek görüşürüz"diyerek profesörünün yanına gitmişti ve dosyasına alarak başaka bir hastanın odasına gitmeye başladı , yoongi ise iş yerine giderek ilk seansına başladı.
saat 19:58'e gelince hoseok yoongi'ye mesaj atarak çıkacağını haber verdiğinde yoongi arabasına atlayarak hoseok'u aldı ve evlerine sürmeye başladı, ikili eve geldiğinde hoseok anahtarla girdi ve ayakkabılarını çıkarttı , jimin mutfaktan çıkarak ikiliyi karşıladı "hoş geldiniz çocuklar ilk yemek yiyelim daha sonra film izleyeceğiz , bu arada hoseok jin hyung devriyede olucak o yüzden bu geceye katılamayacak " dediğinde hoseok üzgünce jimin'e bakarken "onu görüntülü arayabiliriz değilmi o olmadan tadı çıkmaz" dediğinde jimin "tamam onunla konuşacağım, hadi yemek hazır geçin" dediğinde üçü yemek odasına geçtiler.
herkes yemeğini yemiş , film için odayı hazırlamış ve yerlerine geçmişti , jimin ve jungkook ikili koltuğa , namjoon tekli koltuğa geçmiş , taehyung yerde armut puf'un üstüne oturmuş ve son olarak hoseok ve yoongi'de ikili koltuğa oturmuşlardı , namjoon jin'i görüntülü aramış ve telefonu film'i görebileceği şekilde ayarlamıştı , hoseok merakla "nasıl bir film izleyeceğiz" dediğinde taehyung gülerek "korku filmi" diyerek hoseok'a baktığında hoseok "kim seçti bu filmi " dediğinde yoongi "ben seçtim , çok güzel bir film ama korkuyorsan izlemek zorunda değiliz" dediğinde hoseok "ahaha ne korkması ya ben korku filmlerini severim " dediğinde herkes gülmeye başlamıştı .
hoseok göz devirdiğinde film'i başlatmışlardı , film ilerleyerek dahada korkunçlaşırken kız arkasını döndüğünde palyaço kızın suratını tutup ezdiğinde hoseok elindeki mısırları yoongi ve kendi üstüne dökerek kafasını yoongi'nin göğsüne saklamıştı , herken hoseok'a gülerken yoongi "hoseok geçti korkma"diyerek siyah saçları okşadığında hoseok boğuk sesiyle "k-korkmuyorum zaten" diyerek kafasını göğüse daha çok bastırmıştı , yoongi gülerek "tamam korkmuyorsun " diyerek film'e dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : kardeşler
FanficBeş kardeşin en küçüğü hoseok abilerinin arkadaşı yoongi' ye hisler besler