3

85 8 0
                                    

3
hoseok içeri giren kişiyi gördüğünde kafasını eğdi , yoongi hoseok'un karşısında durarak"oturabilirmiyim"dediğinde hoseok kafa sallayarak onay verdi.

yoongi yüzü asık hoseok'a bakarak "neden üzgünsün hoseok"diyerek çenesini tutarak yukarı kaldırıp uzamış saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı, hoseok  kızarmış yanaklarıyla yoongi'ye bakmış ve gözlerini kaçırmıştı , yoongi gülerek "hoseok neden üzgünsün , söyle bana" diyerek sorusunu yinelediğinde hoseok "cevap vermedin"dediğinde yoongi kaşlarını çatarak "neye cevap vermedim" diyerek  hoseok'a bakmıştı.

hoseok yoongi'ye baktığında yooongi gülerek "hadi ama hoseok şaşırmıştım ne diyeceğimi bilemedim üzgünüm"hoseok kafa sallıyarak "karşılık vermeyeceğini biliyorum yani kendimi fazlasına inandırmak gibi  bir aptallık yapmadım" dediğinde yoongi "karşılık vermeyeceğim diye bir şey söylememiştim ama sen öyle diyorsan"hoseok şaşkınlıkla " nasıl s-sen  b-bana karşılıkmı vericeksin"şaşkınlıkla sorduğunda  yoongi "doğruyu söylemek gerekirse ilgimi bayağı çekiyorsun hoseok ama abilerin seni bana güvendikleri için tanıştırdı ve ben onlara ihanet ediyormuş gibi hissediyorum" 

hoseok ellerine bakarak düşündü yoongi doğru söylüyordu abileri onu ilk defa bir  arkadaşlarıyla tanıştırmışlardı ve bu söyledikleri mantıklıydı ama hoseok aşık olmuştu ve sevdiği adam ona ilgisi olduğunu da söylüyordu , hoseok yoongi'ye bakarak "yavaştan gideriz ve zamanı geldiğinde abilerime açıklarız olmazmı "diyerek umutla yoongi'ye baktı , yoongi kendisine parıltılı gözlerle bakan gence "pekala zamanı geldiğinde düzgünce açıklayacız" diyerek onay verdiğinde hoseok yoongi'ye sarılarak "teşekkür ederim hyung" dediğinde yoongi gülerek yumuşak saçlara bir öpücük kondurmuştu.

ikili aşşağıya indiğinde yoongi mutfağa giderek soğuk su alıp yerine oturmuştu , hoseok mutlu olmuştu ama evde de oturmaktan sıkılmıştı , yanında neredeyse uyuyacak olan jungkook'u dürttüğünde jungkook ayılarak "efendim hoseok" dediğinde hoseok "sıkıldım gezip luna parka gidebilirmiyiz" dediğinde junkook diğerlerine bakarak " hosoek sıkılmış dışarıda gezip lunaparka gidelimmi ?" dediğinde herkes onaylamıştı .

herkes dışarı çıkarak gezip bir kaç şey almış ve sokak yiyecekleri yemişlerdi , şimdi gece olmuş ve lunaparka gelmişlerdi , herkes kendine bilet almış ve ilk neye bineceklerine karar vermeye çalışıyordu , jungkook "hız trenine binelim " dediğinde jimin , hoseok ve jin "hayır" dediğinde diğerleri gülmüştü , taehyung"hadi ama korkmayın hem hız treni en eğlencelisi" dediğinde jimin "sus tae biz korkmuyoruz sadece sevmiyoruz" dediğinde namjoon "ozaman biz binelim sizde bizi bekleyin" dediğinde herkes onaylamıştı.

jungkook en öne , taehyung ve namjoon bir arkaya yoongi ise onların arkasına oturmuştu , diğer kişilerde binecekken yoongi'nin yanına bir kız oturacakken hoseok kızı dürterek "oraya ben oturacağım " dediğinde kız "neden ben burada oturmak istiyorum " diye karşılık verdiğinde yoongi " hanım  efendi arkadaşım yanıma oturacak " dediğinde kız göz devirdiğinde hoseok dil çıkartarak oturmuştu , yoongi gülerek "hani binmiyordun" dediğinde hoseok omuz silkip "fikrimi değiştirdim" diyerek önüne döndüğünde tren hareket etmeye başlamıştı.

hoseok gözünü kapatarak yoongi'nin elini tutup sıkmış ve trenin durmasını beklemişti , sonunda tren durduğunda herkes inmişti , hoseok yoongi'nin kolunu sıkı sıkı tutarken herkes onlara gülüyordu , trende hoseok korkarak yoongi'nin elini ve kolunu o kadar sıkıyordu ki yoongi hoseok'a acıttığı için çekmeye çalışırken herkes onlara bakıyor ve gülüyordu hoseok ise özür diliyor ve daha çok yapışıyordu .

hoseok pamuk şeker yiyerek etrafa bakarken gözü kocaman kumamon'a  takılmıştı , yanındaki namjoon'un koluna dokunarak "onu istiyorum " dediğinde standa doğru gitmişlerdi  namjoon ve jimin hedefi vuramamıştı jin onları iterek "hah ustayı izleyin şimdi" diyerek tüfeği eline alarak atış yaptığında vuramamıştı  jungkook "hah ustaymış sen şimdi beni izle"diyerek odaklanmış ve hedefi vurmuştu , adam büyük kumamon'u uzattığında jungkook alarak kardeşine vermişti , hoseok kumamon'u alarak abisine sarılarak "teşekkür ederim hyung" diyerek yanağını öpünce taehyung "hah bende deniyeceğim " diyerek odaklanmıştı .

sope : kardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin