Tom Marvolo Riddle:Kara Göl'ün Çaldığı Aşk

275 11 27
                                    

Yıl 1897

Sage Lestrange'in anlatımıyla.

"Sabah odamdan çıktım ve direk olarak büyük salona gittim. Slytherin masasına oturduğum gibi Profesör konuşmaya başladı.

"Hepinize günaydın çocuklar. Bugün biraz alışılmışın dışında bir şey olacak. Okulumuza yeni bir öğrenci daha geldi. Biliyorum, dönemin ortasında gelmesi garip gelebilir. Herneyse. Gel Tom, seçmen şapkanın altına otur."

Büyük Salonun kapısının açılmasıyla içeriye Tom girdi. Büyüleyici görünüyordu. Göz göze geldiğimiz an içimde birşeyler pır pır etmişti. Kelebek miydi neydi?

Tom tabureye oturduğunda Profesör Seçmen Şapkayı Tom'un başına koyduğu an şapka "Slytherin!" dedi. Bunu duyunca sevinmiştim çünkü yakışıklıydı. Hemen geldi ve benim yanıma oturdu. Normalde kimse benimle konuşmaz. Bu yüzden şaşırmıştım. Bana bakarak gülümsedi ve sonra önüne döndü. AMAN TANRIM BANA GÜLÜMSEDİ! Kalbim...

Biraz sonra tekrar bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Selam. Ben Tom. Tom Marvolo Riddle" dedi. İlk defa biri benimle tanışmak istemişti.

"Sage bende, Sage Lestrange."

Kulağıma eğildi ve fısıldayarak konuştu. Sıcak nefesi boynuma değiyordu.

"Bellatrix'in kızı mısın?"

"Evet. O yüzden kimse benimle konuşmaz." dedim gülmeye çalışarak.

"Ben konuşurum." dedi gülerek.

Bende gülümsedim.

"Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi var. Ha buarada kaçıncı sınıfsın?" dedim.

"3. sınıfım."

"Bende. Tamam, ilk ders Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi."

"Beni götürür müsün?" dedi sırıtarak.

"Tabi, tabi götürürüm. Gel." dedim ve kolundan tuttum. Bunu ters karşılamamıştı hatta hoşuna gitmişti.

"Geldik. Şu karşıdaki sınıf." dedim.

"Bu sınıf ne?" dedi bakışlarını bana çevirerek.

"O sınıf boş." dememle birlikte kolumdan çekti ve beni boş sınıfa soktu. Anında duvara yaslanmıştım. Bir eli belimdeydi, diğer eli ise Duvara yaslanmıştı.

"Tom, napıyorsun?" dedim tedirgince. O ise konuşmadan dudaklarıma bakıyordu. Daha sonra gözlerime baktı ve geri çekildi.

"Ben. Ben özür dilerim Sage. Kendime hakim olamadım. Bunu unutalım lütfen." dedi üzgünce.

"Beni öpmek istiyordun öyle mi?" dedim gülerek. Başını salladı. Bende onu öptüm ve hemen ayrıldım. Bir anda göz göze geldik. Utancımdan hemen sınıftan çıktım ve K.S.K.S. sınıfına girdim. Hemen boş bir sıraya oturdum ve kitabımı sıraya koydum. O sırada biri geldi ve yanıma oturdu. Normalde kimse yanıma oturmadığı için şaşırmıştım ama dönüp bakmadım. Çünkü Tom olduğunu biliyordum.

"Bende seni seviyorum Sage." dedi kitabını açarken.

"Benim seni sevdiğimi kim söyledi Marvolo?"

"Yanakların." dediğinde elimi yanaklarıma götürdüm. Bildiğin yanıyorlardı.

O sırada Profesör'ün derse girmesiyle ellerimi yanaklarımdan çektim.

Harry Potter Kurgu Hikayeler (One Shot) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin