Beste sussa olur mu hiç? "Kumsal hadi sıra sende" demesiyle şok geçirdim. Ben şarkı söylemeyi bırakalı çok oldu. Tekrardan söylemek istemiyorum. Doruk'un ısrarları üzerine söylemek zorunda kaldım.
Belki ılık bir yaz akşamı
Belki soğuk bir kış ayazı
Ya da kim bilir parmağa değer
MucizeBelki sen soğuk bir güz sabahı
Belki sahipsiz kalmış aşk romanı
Bilirim ki bu benim
En güzel hikayemBen değilde sen olsak
Hiç yorulmasak
El ele versek düş olsak
Hiç bilinmeyen bi masal olsak
SaklansakBir bütüne ait iki yol olsak
Hiç aldırmadan kaybolsak
Hiç bilinmeyen bi masal olsak
SaklansakBelki sen soğuk bir güz sabahı
Belki sahipsiz kalmış aşk romanı
Bilirim ki bu benim
En güzel hikayemBu şarkıyı sadece Doruk'a bakarak söylemiştim. Oda hep gülümsemişti zaten. Tam sahneden indiğim an kolumdan birinin çekiştirmesiyle haraket etmeye başladım. Gördüğüm kişi karşısında şaşırmamak elde değildi. Rüzgar benden ne istiyordu?
Kendimi kafenin dışında buldum Rüzgar çok sinirliydi "O çocuk kim?" diye bağırarak sorduğunda biraz korktum ama belli etmemem lazımdı "Sanane" diye karşılık verdim bağırarak. Sonra tekrardan "Kumsal o çocuk kim?" diye sordu. Korkmaya başlamıştım tam Rüzgara cevap verecekken "Sevgilisiyim" diyen Doruk'la olduğum yerde kaldım. Sevgilisiyim mi dedi o anlayamadım bi süre? Rüzgar öfke doluydu en ufak şeyde öldürebilirdi bizi, Doruk elimden tutup Beste'yle Ege'yi de çağırıp kafeden çıktık.
Doruk "Hadi gelin bi kahve içelim." dedi. Ben bişey demeden Ege'yle Beste "Olur" diye atladılar lafa. El mahkum bende gitmek zorunda kalmıştım.
Doruk evde tek başına kalıyomuş. Annesiyle babası yurtdışında çalışıyolarmış. Doruk hakkında merak ettiklerimi öğrenmeyeee başladım. Bu beni mutlu etmişti.
Evin içide dışı kadar güzeldi. Çok güzel dizayn edilmiş. Doruk mutfağa kahveleri hazırlamaya giderken "Kumsal sende gelsene" dedi. Bende olduğum yerden kalkıp Doruk'u takip etmeye başladım. Neden çağırmıştı acaba beni? Mutfağa girdiğimiz anda "Kumsal özür dilerim o çocuğun öyle bağırmasına dayanamadım." dedi. Ağlamalımıyım gülmelimiyim anlayamadım. "Sorun değil iyi kide öyle dedin yoksa daha kötü şeyler olabilirdi." dedim. Güldü gülümsemesi içimi ısıtıyo.
"O zaman hep benim olsana Kumsal" demesiyle. Şaşkınlık içerisinde kalmıştım. Doruk sorusunu tekrar edince cevap vermediğimi anlamıştım. Ne demeliydim sizce? Ona gerçekten aşık mıyım yoksa gelip geçici bi heves mi? Yada Doruk beni gerçekten seviyor mu? Hem onu daha yeni tanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Baştan
ChickLitHayatın en güzel günlerini yaşarken, kendini çıkmaz bir sokakta bulan ve hayatına devam etmek istemediği için yeni bir hayata başlayan bir genç kızın hikayesi.