~3~

20 4 0
                                    

Beste'yle hala konuşamadık kız geldiğine pişman oldu. Hepsinden nefret ediyorum. Canım yanıyo önce babam sonra sevgilim. Bu sinirle günlerce ağlıyabilirim. Beste'nin "Kumsal" dediğini duyduğumda korna sesiyle fren sesinide duymam bir oldu sonrası karanlık.

BESTE'NİN AĞZINDAN
Kumsal'ı kurtarmakta geç kalmıştım nasıl tutamamıştım onu? Ambulansın gelmesi uzun sürmedi ilk müdahleyi Kumsal'ın kanlar içerisinde yattığı yerde yapmışlardı. Hemen ambulansa binip hastaneye hızla gitmeye başladık. Kumsal'ın durumu ağırdı.

Hastaneye geldiğimiz gibi ameliyata almışlardı. Bende Serap ablayı aradım, Kumsal'ın durumunu söylemeden hastaneye gelmesini söyledim. Hala kimse çıkmamıştı artık biri bişey söylesin derken ağlamaya başlamıştım. Serap abla koşturarak yanıma geldi "Kumsal nerde?" diye sorunca dondum konuşamadım en sonunda "Ameliyata aldılar." dediğimde Serap ablada ağlamaya başlamıştı.

Kumsal ameliyata gireli 3 saat oldu ama hala bi haber vermiyolar. Kumsal sağ saklim ameliyattan çıksın diye dua ederken, Selim abinin sesini duydum. "Kızım Kumsal'ım" diye diye ağlayarak geliyordu. "Kızım nasıl doktorlar ne diyo." diye sormaya başladı. Serap abla ağlayarak "Hala ameliyatta kimse bilgi vermiyo üç saatten beri bekliyoruz." dedi.

O sırada bize doğru hem ağlayarak hem de hızla gelen Rüzgar'ı görmemle. Sinirim taştı. Arkasından da Ecem geliyodu. Rüzgar'ın "Kumsal nasıl?" diye sormasıyla "sanane" demem bir oldu. En ufak sözde patlamaya hazırdım. Ecem'in ordan "Kızım sen sus!" demesiyle beynim döndü. Ne diyodu bu orospu Kumsal orda onlar yüzünden ölümle yaşam arasındayken bu kız ne diyodu? "Selim abi sabah okula sen geldiğin için Kumsal çok kötüydü. Sonra hocadan izin aldı moralleri başka bişeyede bozulmuştu ilk başta anlamadım. Hızla ve ağlayarak benide peşinden bi yere sürüklüyordu. Soluğu aldığımızda sevgilisi Rüzgar'ın evinde bulduk kendimizi kapıyı çaldı karşımızda Rüzgar'ı beklerken Ecem'le karşılaştık. Sonra yukardan Rüzgar'ın hayatım kim gelmiş? diye sorduğunu duydu Kumsal. Rüzgar karşısında bizi görünce herşeyi açıklayacağını söyledi. Arkadan tartıştılar Kumsal ağlaya ağlaya koşmaya başladı bende ona yetişmeye çalıştım. O kadar dalgındı ki farkedemedi. Ben ona yetişip Kumsalll diye bağırmakta geç kalmıştım."

Serap abla duyduklarının karşısında tepki veremedi. Ama Kumsal o ameliyattan çıkamazsa Serap ablanın yapcaklarını ben bile tahmin edemem. Beş saat oldu ve bir hemşire yanımıza doğru gelmeye başladı. Ameliyat devam ediyormuş çok kan kaybetmiş ama yeterli ünitede kan bulmuşlar ameliyat başarılı geçiyomuş.

Kumsal direnmeye devam ediyo. Ama bu durumdan sonra kurtarılmak yerine ölmeyi tercih ederdi.

Kumsal ameliyattan çıktı, yoğun bakıma aldılar. Doktor gelip "İlk 24 saat çok önemli." dedi. Bugün ne kadar çok kılişe söz duymuştuk biz. Serap abla akşamları, bende sabahları başını beklicektim.

Yeni BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin