~7~

19 3 0
                                    

En iyisi biraz zaman istemekti Doruk anlayışla karşılardı umarım. "Düşünmem için bana biraz zaman verir misin?" Doruk tamam anlamında kafasını sallamıştı. O sırada kahvelerde olmuştu onlarıda tepsiye yerleştirip salona geçtik. Beste'yle Ege çok iyi anlaşmışlardı. Ege bunu nasıl başarmıştı acaba? Beste kolay değildir ciddidir sadece benim yanımda saçmalar. Ege onu nasıl etkilemişti?

Bize dönünce sorardım zaten. Beste'yle ben birbirimizden sır saklayamayız hiç. Eve dönmemiz lazımdı annem aramaya başlamıştı. O kazadan sonra bana bişey olmasından çok korkuyordu.

Doruk'un sorusuyla irkildim "O vücudundaki yaralar neden oldu?" beklediğim ama ansızın gelen soru karşısında gözümden iki damla yaş düştü. Doruk sorduğuna üzülmüştü. "İki ay önce trafik kazası geçirdim ordan kalan izler." Ege bu cümlenin üstüne "Bunun için mi ağladın sadece? Neden oldu o kaza?" diye sorunca afalladım. "Ege oraları karıştırmasan. Annem arıyo artık eve dönmemiz lazım." dedim. Konuyu kesip atmıştım anlatcan bi konu yoktu çünkü.

Sürekli annem arıyodu. Yağmur'da aramış gecenin bu saatinde Yağmur beni aramazdı ki. Yağmur'a geri dönüp "Kuzen kusura bakma duymamışım." dedim. Yağmur "Kuzen ben size geliyorum." dedi. "Tamam" deyip. Telefonu kapattım. Beste'de bende şaşırmıştık. Beste "Yağmur bu saatte seni arıyosa, üzgün konuşuyorsa ve size gelcekse büyük olay var demektir." dedi. Haklıydı. Ben "Bi markete girelim depresyon yiyeceklerimizi alalım o zaman." dedim. Beste sevinçle "Cips, kola, çekirdek, çikolata, çeşit çeşit puding, milföy hamuru, makarna, pizza, hazır doğranmış parmak patates ve çikolatalı süt.☺" dedi gülerek. Depresyon ilaçlarımız bunlardı. Markete girip ne bulduysak aldık. Biz eve geldiğimizde annem kapıyı açtı. "Kızlar benden habersiz parti mi var bu evde?" dedi. "Neden anne?" dedim. "Yağmur geldi oda sizin gibi marketi toplayıp gelmiş." demesiyle. "Anne Yağmur nerde?" "Mutfakta" ayakkabılarımı çıkarıp mutfağa koştum.

"Kuzennn" diye bağırmamla. "Ne bağırıyon mal kuzen?" dedi. Beste'yle birbirimize bakıp durumun sandığımızdanda vahim olduğunu onayladık. "Kuzen noldu anlatcan mı?" dedim. Ters ters bakarak "Seni görmeyeli ne kadar sabırsız olmuşun ordan bakcağına al odaya taşı şunları bi işe yara bari." diyerek beni başından kovdu.

Valla öküz benim kuzenim. Üstüne gitmemek lazımdı. Annem meraklı gözlerlwe bizi izlerken. Beste "Serap abla depresyon vakası ☺" dedi gülerek annemde boş durmaz ki hiç "Bende size büyük tabak çikolata soslu meyve salatası yapayım o zaman☺" dedi. Hepimizi en hassas yerimizden vurmuştu işte. Hepimiz evet anlamında kafamızı salladık. Salondaki orta sehpayı hazırladık. Günün şarkıcısını Yağmur seçcekti. "Cem Adrian" dedi. Durum ciddi anlamında Beste'yle bakıştık.

"Kızlar biliyo musunuz? Beni terkedip gitti. Herşeyim olan, lafta bensiz nefes alamayacak adam beni terketti." dedi. Gülmemek için çenemi sıkmaktan canım acımıştı.

Yağmur'un bana ters ters baktığını görünce ciddi bi tavır aldım.

Yeni BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin