(Aktan'ın anlatımıyla)
Ben ne yapıyordum böyle? Kaçak bir kıza nasıl güzel sözler söyleyip sarıldım? Bu, bu nasıl oldu? Duygularım, herşeyim değişmeye başladı... Ben iyi değilim... Gerçekten iyi değilim.
"Eflal, ben gerçekten özür dilerim. Sana sürekli böyle şeyler söylediğim için..."
"Aktan, sen çok salaksın."
"Ne? Neden?"
"Çok salaksın çünkü bu sözlerinin hoşuma gittiğini hala ve hala anlamadın... Ayrıca ben mavişim. Unuttun mu?"
Ahh, tanrım! O gerçekten harikaydı... Beni vurabileceği noktayı çok iyi biliyordu...
"Peki, maviş..."
"Yarın üniversitem bir parti düzenleyecek ve oraya katılmak için bir partnerinin olması gerekiyor. Partnerim olur musun Aktan?"
Gerçekten mi? Evet Aktan bu gerçek... Salak cevap versene kıza...
"Olurum maviş, olurum... Ama ailen, onlar görmez mi seni?"
"Ailem şuanda çok uzakta... Beni bulamazlar ve göremezler. Merak etme yine de saklanacağım tamam mı"?"
"Peki...Sana güveniyorum..."
Ona gerçekten güveniyorum. (Sonsuzluk kadar uzun olan 1 gün sonra)
Krem rengi elbise, siyah ayakkabılar ve açık bırakılmış bir saç... En çok ona yakışıyordu bana göre... Onu gördüm ve hemen fikrim bu oldu... O, herşeyiyle mükemmel bir kız.
"Niye far görmüş tavşan gibi bakıyorsun bana? Beğenmedin mi?"
"Beğenmemek mümkün mü maviş? Yakıyorsun... Sadece gözündeki renkli lensleri çıkart. Maviş birisine yakışmıyor... Sen benim mavişimsin, yeşilim değil."
"Her zaman beni nasıl utandırmayı başarabiliyorsun?"
"O da benim özelliğim canım"
"C-canım?"
"Yine mi utandın salak... Dışarıdan canavar gibi duruyorsun ama içeriden utangacın tekisin maviş"
"Of tamam sus işte!"
Fazla sinirli ve utangaç bir kız ayrıca, sevimli.
Oraya gittiğimizde direkt masalardan birine geçtik ve yanımıza bir çocuk geldi...
"Naber Eflal?"
Nobor Eflağl? Tanrım ne yapıyorum ben? Sakın Aktan, sakın...
"İyidir Emre, sen?"
"İyi diyelim iyi olsun... Ben biraz diğerlerine de bakayım sonra tekrardan görüşürüz tamam mı?"
"Tamam..."
"Aktan, dans edelim mi?"
Hayır, dans edersem kendimi kaptırırım...
"Hayır olmaz... Ben dans edemem."
Hiç sorgulamadı ve başını tamam anlamında salladı...
"Duydum ki Eflal dans etmek istiyormuş..."
Yine geldi bu gerizekalı...
"Evet evet!"
"Dans edelim o zaman..."
Artık dayanamıyorum...
"Aynen öyle, benimle gel Eflal. Dans edeceğiz..."
"Ama Aktan..."
"Dans etmek isteyen sen değil miydin?"
"Dans etmek istemeyen sen değil miydin?"
"Evet bendim..."
"Evet bendim ama şuan istiyorum..."
~~
Saatlerdir dans ediyoruz yorulmama rağmen bırakmak istemiyorum... Ama Eflal çok yorgun. Ayrıca biraz da sarhoş...
"Eflal hadi artık, lütfen..."
"Niye, sevmiyor musun beni?"
"Seviyorum seni... Ama çok yoruldun, ayrıca sarhoşsun."
Artık beni dinlemeyince onu kucağıma aldım ve arabaya bindirdim... Yürümeye niyeti yoktu çünkü...
Eve geldikten sonra onu yatağıma yatırdım. Daha tam dalmamıştı.
"Aktan, sana aşığım..."
Ne! Ama o sarhoştu. Böyle saçma şeyler söylemesi çok normaldi, çok normal... Ben aşık olunabilecek bir adam değilim...Aktan kitabın içine girer seni evire çevire döverim tamam mı? Kız söylüyor işte be! Neyse, nasılsınızzzzzzz ben iyiyim neyse yine konuşasım yok bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kaçak Bir Polis
Action"İyileştirebilecek misin yaralarımı? Yoksa sadece bakıp geçecek misin?" Bir ailenizin olduğunu düşünün... Size değer verdiğini zanneden ama eziyet etmekten başka birşey yapmayan bir aile. Bu aileye sahip olsaydınız ne yapardınız? Direnip engel olma...