8. Bölüm: Senden hoşlanıyorum...

3 1 0
                                    

                 (Aktan'ın anlatımıyla)
Fedakarlık, bundan sonra çok iyi biliyorum. Bundan sonra yaptığımın fedakarlık olmadığını da biliyorum. Kendi duygularımla oynamaktan başka birşey yapmadığımı da biliyorum. Ondan hoşlandığımı da biliyorum...
Hayatım boyunca bir kişiden bile hoşlanmadım. Aslında bu hoşlanma da değil, aşk... Peki ne yapacağım? Nasıl söyleyeceğim ona, aşkımı?
                               °°°°°°°°°°°°°
"Anıl, bugün büyük gün. Güzel şeyler olacak... Hem de çok güzel. Bugün operasyon var."
"Hiçbir zaman operasyonlara bu kadar heyecanlandığını görmemiştim, büyük bir suçlu mu?"
"Evet, çok büyük bir suçlu. Bu suçlu kalbimi çaldı. Beni kendine aşık etti... Beni kendine bağladı."
"Kardeşim sen, yoksa sen?"
"Evet kardeşim, aşık oldum... Ona bugün sürpriz hazırlayacağız ve ona aşık olduğumu öğrenecek."
"Bu kişi yoksa, Eflal mi?"
"Evet..."
"Şaka yapıyorsun... "
Şaka yapmıyorum... Ben onu seviyorum...
                              1 saat sonra
    "Abi çok sevinecek! Sen harikasın..."
Yaklaşık bir saatte herşeyi hazırladım. HERŞEYİ. Bugün çok güzel olacak.
Çiçeğimi elime aldım. Bugün şuanda nerede olduğunu biliyorum. Bir ağacın altında uzanıyor...
Yanına gittim. Yanında... Yanında bir adam vardı. Sarılıyorlardı... Yine de gitmeliydim.
"Eflal..."
"Aktan! Geldin mi, hoşgeldin. Bak seni abimle tanıştırayım. Abi selam versene!"
Abisiymiş... Ben niye bu kadar salağım ki? Aptal kafam.
"Selam, ben Ege."
"Selam, ben Aktan. Memnun oldum. Eğer kusura bakmazsanız şuan Eflal'i götürmem gerekiyor."
"Mhh, sorun değil. Sevgili misiniz?"
"Hayır."
"Şuanlık hayır."
"Ne! Şuanlık mı?"
"Benimle gel..."
                            10 dakika sonra
"Eflal, senden hoşlanıyorum."
"Ne, bu kadar mı?"
"Evet..."
"Gerçelten" mi ya?"
"Hayır gerçek değil."
"Ne demek gerçek deği-"
O anda verdiğim komutla havai fişekler patladı...
"Aktan, bu ne?! Bu, bu çok güzel. Ben de senden hoşlanıyorum..."

Şimdilik bu kadar. Metroda yazdım ln hepsini. Jfkd neyse yine bb

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kaçak Bir PolisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin