-OKYANUSA SIĞINAN KUŞ-
Bölüm şarkıları:
CanOzan - Deniz Kabuğu
Dolu Kadehi Ters Tut - Korku
Hollow Coves - Coastline
Aurora - Runaway
5.Bölüm | Ventum
***
Düzen bir anda tepetaklak olduğunda ayakların hâlâ yere basıyor muydu yoksa rüzgarın seni bir yere kondurmasını mı bekliyordun?
Sadece izliyor muydun hayatı ya da değişim için yeni bir adım atmış mıydın bile?
Hayatımda aniden birçok şeyi değiştirdim ve bütün temel ya da derin hisleri artık daha yoğun yaşar haldeyim. Birkaç gün önce belki de bende yaprak kıpırdatmayacak gündelik hisler, karnımın boşluğunda artık beni kıvrandıran bir güce sahip fakat kötü hissettirdiklerini de söyleyemezdim. Beni her anlamda güçlendiren sağduyulu bir yanı var bu yeni yerlerin, yeni hislerin ancak bazı zamanlar tedirgin hissettirmiyor da değil.
Sevgili günlük, bugün Yakamoz'da üçüncü günüm ve evimi bilmem ama burada işler şimdilik yolunda görünüyor.
Dün gece Alphan'la olan sohbetimizden bir süre sonra kamaraya geri dönüp uyumuştum. Sabaha karşı Alphan'ın odaya geldiğini hayal meyal hatırlıyordum, oldukça sessiz hareket ediyordu. Aynı ortamı paylaştığı - hatta aynı yatağı da denebilir - hiç tanımadığı bir kadına karşı saygılı ve ölçülü davranıyordu. Herhangi bir bakışında, sözünde uygun olmayan bir vurguya henüz rastlamamıştım. Bunun tedirginliğini ilk gün daha yoğun yaşasam da şimdiye kadar bana karşı rahatsız edici hiçbir davranışı olmamıştı. Bu anlamda da hayatta o kadar insan varken tam ne yapacağımı bilmediğim bir zamanda ona rastlamış olmam düşününce büyük bir şans gibi geliyordu bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKYANUSA SIĞINAN KUŞ
Ficção AdolescenteALİNA FALAY & ALPHAN ALEN ÇAKIR - Oluşturulma Tarihi: 02.03.2020 - Yayın Tarihi: 17.01.2022