..."Merhaba efendim, ben sizin yeni hizmetçiniz Yearin." (İsim sallayan yazarın hazin sonu gençler jgkjfjgj)
Jongin çok şaşırmıştı çünkü karşısında (çok) eski sevgilisi duruyordu. Muhtemelen lise zamanlarında çıktığı bir kızdı. Dersleri de çok iyiydi nasıl hizmetçi olmuştu acaba? Belkide ek iş olarak yapıyordu.
Kyungsoo başta şaşırsa da, Genç kızı içeri davet etti. "Oh Merhaba ben de Kyungsoo. İçeri geç istersen."
"Kyungsoo bu Yearin senin yeni yardımcın."
"Yearin bu da benim eşim Kyungsoo. O hamile ve bazen yardıma ihtiyacı olabiliyor. Haftanın 3 günü yardım için geleceksin, para konusunu dert etme."
Yearin yavaşça başını salladı. "Ne zaman işe başlayacağım ve hangi günler geleceğim?" Jongin etrafına bakındı Kyungsoo dün büyük bir ihtimalle temizlik yapmıştı çünkü etraf temizdi. "Pazartesi çarşamba ve cuma günleri gelsen iyi olur. Sana uygun mu?" "Olur efendim."
Yearin evden ayrıldıktan sonra, Kyungsoo yarı kızgın şekilde Jongin'e "Neden bir yardımcı istediğini söylemedin?"dedi. "Bebeğim sana sürpriz yapmak istedim." "Kapıda o kızı gördüğünde neden o kadar şaşırdın?"
"Ah o mu şey sabah erken gelince biraz şaşırdım." "Biraz?"
"Ah ne yapıyorum ben. Bebeğim o benim lise yıllarında ki eski sevgilimdi." "Ben yardımcı istemiyorum. İhtiyacım olduğunda Channie bana yardım eder." Kyungsoo keskin sesiyle çok net konuşmuştu. Bir yardımcıya ihtiyacı olabilirdi ama Jongin ve Yearin arasındaki eski aşkı alevlendirmek istemiyordu. Üstelik çok eski olsa dahi eski kız arkadaşını hizmetli olarak evde tutmakta neydi? Kyungsoo düşündü belki çok saçmaydı ama, Yearin ve Jongin birlikte oldular, çocukları olmayacağını anladıklarında taşıyıcı Anne misali Kyungsoo'yu kullandılar? Çocuk doğunca da Onu dışarı def edeceklerdi. Kyungsoo saçmaladığını fark edip Jongin'e döndü.
"Channie?"
"Chanyeol."
"Ona bu kadar samimi davranmanı istemiyorum."
"Jongin o benim tüm geçmişim. Kardeşim. Ağabeyim. Koruyucum. Sen yokken o vardı nasıl böyle konuşabilirsin? Eski sevgilini gördün tabi kalbindeki kıvılcım parladı değil mi? Ne yapacaksın? Ona geri mi döneceksen hiç durma. Beni unut."
Kyungsoo Jongin'in ne diyeceğini önemsemeden hızlıca odaya çıktı.
Jongin Kyungsoo'nun sakinleşmesini bekledikten sonra üst kata eşinin yanına çıktı. Kyungsoo bu dönemlerde aşırı duygu değişimi yaşıyordu onu anlaması gerekiyordu. 'Aptal Jongin' dedi kendi kendine. Kapıyı tıklatıp içeri girdi. "Bebeğim?"
"Bana bebeğim deme Jongin!" Kyungsoo keskin sesiyle söylemişti. Ağladığı gözlerinden belliydi ve ara ara hıçkırıyordu. " Bebeğim benim hatam ilk önce sana sormalıydım, ama bir yardımcının iyi olacağını düşündüm. Bu aptal eşini affedebilir misin?" Kyungsoo Jongin'e baktı. "Yardımcı tutmanı anlıyorum, ama eski kız arkadaşını bu iş için çağırman biraz fazla değil mi bay Jongin?" Kyungsoo hâlâ keskin sesini yumuşatmamıştı.
"Bebeğim haberim yoktu. Sekreterime söyledim başvuru yapanlar arasından Yearin'i seçmiş. Benim hatam ilk önce sana sormalıydım. Bu aptal 'baba' adayını affedecek misin?" Jongin sonunda tatlı aegyosunu kullanmıştı. Kyungsoo sonunda Gülümsedi. Elini karnına götürüp "Ne dersin meleğim? Bu aptal 'baba' adayını affetmeli miyiz?"
Bebek Kyungsoo'ya cevap vermek istercesine ilk tekmesini atmıştı. Kyungsoo'nun gözleri büyüdü. Jongin Kyungsoo'nun konuşmasını bekliyordu. "J-Jon-gin." "Efendim bebeğim?" "T-Tek-me-le-d-di" "NE?"
Kyungsoo ve Jongin duruma biraz daha alıştıktan sonra Kyungsoo karnını açmış bebeğinden gelecek herhangi bir hareketi bekliyordu. Sahi kaç saat olmuştu? O tekmeden sonra hiçbir hareketlilik yoktu. Kyungsoo bıkmışcasına mırıldandı. " Jonginnie bence artık beklemeyi bırakmalıyız. Ben acıktım ve sıkıldım. Bizi yemeğe çıkarsan?" Jongin Gülümsedi. "Öyle olsun bakalım. Sahilde bir öğle yemeği yiyelim."
Kyungsoo ve Jongin yemeklerini yedikten sonra el ele Bir takı dükkânına girdiler. Jongin bir çift bilekliği aldı. Mavi, Siyah ve Kırmızı karışımı bir bileklikti. Nazikçe eşinin koluna ve kendi koluna taktı.
Kahve içmek için Baekhyun'un kafesine gitmeyi tercih etmişlerdi. Baekhyun içeri girenlerin dostları olduğunu görünce direk yanlarına gitti. Ufak (!) selamlamadan sonra Kyungsoo ve Jongin kahveleri sipariş edebilmişlerdi.
Baekhyun kafede ki son müşterilerinde siparişlerini götürüp Jongin ve Kyungsoo'nun yanına oturdu. ''Evlendikten sonra beni unutmuş gibisiniz?'' Baekhyun üzgün bir şekilde söylendi. Kyungsoo gülümsedi. '' Seni ve Chanyeol'u hayatta unutmayız dostum.'' Baekhyun tatmin olmuşcasına gülümsedi ve ''Chanyeol'u boş verin Onu nerenizde saklayacaksınız ki? kocaman dev gibi hem. Ama ben? Ben, unutulmam unutulmaması gereken bir mükemmellik var bende. Gözlerim , şekilli dudaklarım (dikdörtgen akdşlajdjahkj) , belirgin yüz hatlarım , ipek gibi yumuşak saçlarım. Ah kahretsin Tanrı bana fazla özenmiş galiba.'' Baekhyun söylenmesini henüz bitirmemişken arkasından bir öksürük sesi duydu. ''Öhöm Öhöm Baekhyun bey sizce de kendinizi yeterince övdüğünüz ve beni yeterince gömdüğünüz yetmez mi?''
Gelen Chanyeol'du. Chanyeol'da Baekhyun Kyungsoo ve Jongin'in sohbetine katıldı. (genellikle Baekhyun'un kendini övdüğü sohbet)
Baekhyun ve Chanyeol Cephesi T.T
Chanyeol uzun süredir Baekhyun'a nasıl evlenme teklifi edeceğini düşünüyordu. Akılda kalıcı olması lazımdı.
Chanyeol başta 'Seni seviyorum' ve 'Benimle evlenir misin?' yazılı balonların iplerinin ucundaki yüzük ile evlenme teklifi etmeyi düşündü ama Baekhyun'un ultra mega sakarlığı yüzünden yüzük balonlarla birlikte uçabilirdi. Daha sade bir şey yapmalıydı. Aklına bir fikir geldi. Bunun için Jongin ve Kyungsoo'ya ihtiyacı vardı.
Chanyeol telefonunu eline alıp Kyungsoo'yu aradı. ''Alo? Kyungie nasılsın? Jongin nasıl? ohh. Bende iyiyim. Ama sizden bir konuda yardım isteyeceğim. Peki ben sana planı mesaj olarak atarım by~''
Chanyeol planı mesaj olarak Kyungsoo'ya attı.
-Chanyeol'un Kyungsoo'ya attığı mesaj-
''Kyungsoo senin Yarın Baekhyun'u oyalaman ve kafeye gelmemesi gerek. Bu yüzden sabah erkenden onu ara ve size gelmesini söyle. Öğlen 13.04 olmadan kafe de olması gerek. yardım ettiğiniz için teşekkürler~~
Ooo gençler Merhaba yine Ben ghjlkgkjl umarım bu bölümü beğenirsiniz T.T
Bol bol Vote ve Yorum yapın lütfen T.T Sizi seviyoruum..
Eğer bana ulaşmak isterseniz;
Snapchat- HavvaAytekin
Twitter- resimcizenhippo