Dirty 1

27.8K 296 2
                                    

Ειρηνη
Με φιλουσε παθιασμενα για ωρα. Αφησε ωστοσο τα χειλη μου και αρχισε να κατεβαινει προς τα κατω φιλωντας καθε ιντσα του κορμιου μου κανοντας με να αναστεναξω απ'την ευχαριστηση που ενιωθα. Μου εβγαλε τη μπλουζα και το σορτσακι χωρις να διακοψει τη πορεια του και συνεχισε τη καθοδο του καθως μου εβγαλε και το παντελονι. Τον βοηθησα να βγαλει τα ρουχα του και το μποξερακι του. Εφ'οσον ηταν γυμνος εσκισε το σλιπακι μου και μπηκε βιαια μεσα μου προκαλωντας μου αρχικα πονο αλλα επειτα ηδονη καθως και ευχαροστηση. Συνεχισε με πιο γρηγορο ρυθμο πλεον. Μετα απο λιγο τελειωσε και ξαπλωσε διπλα μου. Δεν περασαν πανω απο 2 λεπτα και σηκωθηκε, ντυθηκε και εφυγε. Ετσι απλα. Αλλα δεν με πειραξε βεβαια. Πως μπορει το "Sex idol" να μεινει με ενα κοριτσι παραπανω απο μια βραδια; Αλλωστε εγω ημουν μια "τσουλα". Ωστοσο θελει θαρρος να κανεις κατι τετοιο. Θελει θαρρος να δειξεις το σωμα σου στον οποιονδηποτε. Δεν ειναι μονο η ευχαριστηση. Ειναι και η τονωση της αυτοπεποιθησης μου. Απο μικρη ειχα προβληματα, ημουν παχουλη. Ποτε κανενας δεν με εκανε παρεα. Ολοι με απεχθανονταν. Τωρα ομως, ολοι με κυνηγαν. Και νιωθω ικανοποιηση που πληρωνουν για οσα εκαναν. Χαιρομαι που μπορω να τους πονεσω οσο με πονεσαν εκεινοι. Οι γονεις μου εχουν μεινει στο σημειο που ημουν το καλο, παχουλο κοριτσακι. Οχι πια. Μπορει να εχω καλους βαθμους, αλλα τιποτα αλλο ιδιο. Γιατι αλλαξα. Για τον εαυτο μου...

Sex idolWhere stories live. Discover now