Νεφελη
Περπατουσαμε δυναμικα διπλα διπλα καθως διασχιζαμε το προαυλιο και μας κοιτουσαν με απεχθεια. Μερικοι μας φωναζαν και τσουλες. Μπηκαμε μεσα και κατευθυνθηκαμε προς το γραφειο του πατερα μου. Η Ειρηνη ηταν σοβαρη και για πρωτη φορα ντυμενη συντηριτικα. Χτυπησα τη πορτα 3 φορες μεχρι που ακουσα το χαρακτηριστικο "περαστε" και μπηκα μεσα.
-Λοιπον, κ. Παπαδοπουλε θελουμε να κανουμε μια καταγγελια. Ξεκινησε να λεει η Ειρηνη.
-Θα θελαμε να αποβαλλεται τον Νικο Αντωνοπουλο.
-Μαλιστα. Ευθυνεται το βιντεο που δημοσιευθηκε;
-Ναι. Απαντησαμε με μια φωνη και κοιταχτηκαμε απευθειας.
-Θα κανουμε συσκεψη την 3η και 4η ωρα και την 5η θα σας καλεσουμε στο γραφειο για την τελικη μας αποφαση.
5η ωρα
-Κυριε Νικολοπουλε ευχαριστουμε που μας κανατε την τιμη να παρευρεθειτε!
-Δεν κανει τιποτα. Παρακακω, καθιστε διπλα στις κυριες.
-Λοιπον. Επειτα απο σκεψη και εφ'οσον ακουσαμε ολες τις πλευρες και ολες τις γνωμες και βεβαια σιγουρευτηκαμε και τους νομους...
Ο Νικος ειχε ενα ηλιθιο χαμογελο... Νομιζει πως θα μεινει.. Χα...
-Κυριε Νικολοπουλε... δεν ανηκετε πλεον σε αυτο το λυκειο.
Το χαμογελο σβηστηκε απευθειας απ'το προσωπο του καθως τιναχτηκε απ'τη θεση του.
-ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ; ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ! ΑΠΛΑ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΡΕΖΙΛΙΚΙ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΤΣΟΥΛΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ!
Τον πλησίασα και τον χαστουκισα καθως το ιδιο εκανε και η Ειρηνη. Την τραβηξα απ'το χερι και την εσυρα εξω.
-Τωρα;