Dirty 5

11.9K 205 4
                                    

Ειρηνη
Καθομουν μεσα στο σπιτι με το πρησμενο μου μαγουλο καλυμμενο απο μια σακουλα με παγακια. Η ηλιθια... Παντως πονεσε πολυ. Αλλα εκεινη πονεσε πιο πολυ. Νομιζει πως δεν καταλαβα πως εκλαιγε. Αλλα εγω τα ειδα ολα!
Το κουδουνι χτυπαει σαν τρελο και εγω τρεχω να ανοιξω καθως φοραω μια ημιδιαφανη νυχτικια, χωρις εσωρουχα βεβαια. Ανοιγω και ειναι ο Νικος. Εχει πολλα νευρα, το βλεπω... Θα τον κανω τουρμπο! Ορμηξε πανω μου με φορα φιλωντας με παθιασμενα σε ολο μου το σωμα και αφηνοντας και μερικες δαγκωματιες. Με πηγε προς το δωματιο οπου μου εβγαλε τη νυχτικια και αρχισε να ζουλαει τα οπισθια και το στηθος μου καθως ετριβε και την περιοχη μου. Του εβγαλα την μπλουζα και το τζιν καθως και το μποξερακι.
-Φερε ενα προφυλακτικο. Ετρεξα στο μπανιο και ανοιξα το τριτο συρταρι αριστερα και αρπαξα ενα προφυλακτικο. Μπηκα μεσα και τον ειδα ξαπλωμένο στο κρεβατι γυμνο. Πηγα απο πανω του και τον πηρα στο στομα μου. Ακουγα τα βογκητα ευχαριστησης του. Επειτα του εβαλα το προφυλακτικο ανασηκωθηκα λιγο και εκατσα με φορα ετσι ωστε να μπει μεσα μου. Εβγαλα μια κραυγη πονου που μετατραπηκε σε κραυγες ηδονης. Με εβαλε απο κατω του και μπαινοεβγαινε γρηγορα καθως ζουλουσε το στηθος μου ανελεητα και βαρουσε με απιστευτη δυναμη τα οπισθια μου. Μετα απο λιγο τελειωσε και ξαπλωσε διπλα μου. Λιγα λεπτα αργοτερα αποκοιμηθηκε και μαζι του και εγω.

Sex idolWhere stories live. Discover now