4

334 57 28
                                    

keske medya gercek olsa😿

Jisoo'dan~
-5 gün önce-

Lisayı otobüse bindirdikten sonra üçümüz arasındaki ufak çaplı bakışmadan sonra hepimizin maknaemiz için endişelendiğini anlamıştım.

Jennie, "Kızlar farkında mısınız bilmiyorum ama 3 yıldır bu kızın sevgisi bir gram bile azalmadı. Bugün gördük ki Jungkook o ufak etkileşimle bile Lisaya zarar verecek birisi" deyip gökyüzüne baktı.

Rosé'de onu onaylayıp, "Önerisi olan varsa açığım arkadaşlar" diye olabilecek en depresif tonla konuştu. İkisinin de beklentiyle bana baktığını görünce dudağımı büzdüm. Hayal kırıklığıyla otobüs durağına oturdular. Karşılarına geçip,

"Hadi ama gençler. Alttan alttan Lisa'nın sevgisini azlatmak istediğinizi söylüyorsunuz. Ama üzgünüm, az önce Jennie'nin söylediği gibi 3 yıldır azalmamış ciddi bir şeyden bahsediyoruz. En başından şikayetçi olmamıza rağmen Lisayı değiştiremedik, şu saatten sonra da değiştiremeyiz" deyip ortalarına oturdum. Rosé aniden yerinden fırladığında şaşkınlıkla ona döndük.

"Jisoonnie çok haklısın! Lisayı değiştiremediysek Jungkook'u değiştiririz. Kendinize gelin kızlar, çocukluğumuzdan beri birlikte büyüdük. Lisa'nın nelerden nefret ettiğini biliyoruz" diyerek heyecanla ellerini çırpmaya başladı.

Jennie de kıkırdayarak ayağa kalkıp başıyla onu onayladı, "O zaman resmî olarak Soğutma Opereyşınını başlatıyorum, hayırlı olsun!" dediğinde büyük bir sırıtışla ayağa kalktım. "İş birlikçimizin yanına gidiyoruz o zaman?" diye mırıldanıp filmlerdeki kötü kadın edasıyla yüzlerine baktım.

Jennie yüzünü buruşturup "Bu işte üçümüz tekiz unnie. Kimseye güvenemeyiz," aklına bir şey gelmişçesine bir süre boşluğa bakıp gülümseyerek "Aynı kişiyi mi düşünüyoruz" dedi. Rosé'nin konuşmasına izin vermeden "Felix!" diye bağırıp yerimizde zıplamaya başladık.

Bundan sonraki olaylar Felix'in evine baskın yapmamız, bir süre ikna etme çalışmalarımız ve eninde sonunda istediği her şeyi yapacağımızı söylememizle güzel bir şekilde sonuçlanmıştı. İstediği Hyunjinle arkadaş olmaktı. Bunu duyduğumuzda bu kadar kolay bir şey istemesine şaşırmış, o anki mutlulukla buluşma bile ayarlayacağımızı söylemiştik. Buna aşırı mutlu olup bizim iş birlikçimiz olacağını söylemişti. Oturma odasındaki sehpanın çevresine oturduk, bolca konuşup durum değerlendirmesi yaptık ve sonuç olarak 7 maddeden oluşan Soğutma Opereyşın kağıdını tamamladık. Felix oturmaya kalamayacağımızı çünkü önemli misafiri olduğunu söylediğinde sorun olmadığını söyleyip sevinçle evden çıkmıştık.

Lisa'dan~
-5 sonra akşam-
Bu haftaya ne kadar bol miktarda Jungkookla başlamış olsam da hafta sonu gelmişti ve bugüne kadar okulu bırakın instagramdan bile görememiştim onu. Durum böyle olunca yamyam gibi uzuvlarımı koparıp yiyecek duruma gelmiştim. Şuansa Felix'in evinde, Jungkook'un benimle en büyük etkileşiminin olduğu koltuğa yayılmıştım. O anlar aklıma gelince utançla kızarıyor, aynı zamanda arsızca gülümseyip hayal kuruyordum. Ah tabi, Felix'e olan ısrarlarımı da ihmal etmiyordum.

"Hadi ama Felix, yardım etmen gerekiyor anlamıyor musun? Çok, çok seviyorum onu.. Sırılsıklam aşığım adama ulan!" dedim.

Sinirlendiğini belli etmek için dilimlediği peynirleri daha hızlı kesmeye başlamış,
"Kes sesini artık Lisa, yardım etmeyeceğim dedim. O adamı unut işte. Kaderinde varsa olur zaten" demişti.

"Söyle bana Felix, sen Hyunjinden vazgeçebilir misin?" derken yerimden kalkmış tezgahın oturma odasına bakan kısmında karşısına dikilmiştim.

sassy lover || liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin